om du bara visste allt om mig


Foto: Malin (en vän)
Modell: Moa lindqvist (en kompis) & Beatrice Jakobsson (jag)

Efter som jag har så sjukt tråkigt och vädret verkligen är as dåligt här så sitter jag och lyssnar på musik och tänkte kasta in ett inlägg i min blogg igen. kanske borde sova ett tag, man blir så sjukt trött man blir av vädret. ogillar starkt!

Idag är det den 22 april och det betyder att en nära vän till mig fyller år. Hon heter Moa Lindqvist (hon till vänster på bilden) hon fyller hela 17 år. bara ett år kvar sen är du 18 år, för mig är det dock lite mindre hihi. iaf jag vill säga grattis till min vän, fast vi inte träffs och har lika mycket kontakt sen vi började i två olika skolor. men jag hoppas vi verkligen kan få tillbaka den vi har ju känt varandra flera år och vet allt om varandra, förutom detta som hänt senaste tiden.

Grattis till min kära vän Moa Lindqvist, hoppas du får en toppen dag! ♥

Kommentarer

Glad påsk! :D

och grattis till henne :)

Jag sitter ute i solen och har nyss ätit nybakad brownie :) Nu lyssnar jag på musik och svarar på kommentarer!



Vad ska du hitta på ikväll då?

Kram

Fint skrivit =)

Sv; min kompis heter oxå Moa Lindqvist (a)

Jag är med min kära pojkvän! Ska du fira påsk?

hoppas du har en bra dag!

Super snygg blogg! läser den varje dag, hoppas du får en bra påsk!



// Saaaaga<'3

Jo då jag mår jättebra ! :D sj?

tack :9

Sv; ja eller nått ^^

Så fin bild :)

sv ; härligt.

det är bara bra med mig tack (:

vad gör du ? <3

Ska ha filmkväll :D

grattis till henne ;)



sv; ah, absolut :D

sv. så lite så :)

tack så mkt! ha en bra kvälll! kram

Glad Påsk :)

jaha, jag med :) <3

nu har jag startat en ny tävling ''skriv den roligaste gåtan'' ta chansen och bli länkad inför mina läsare, din kanske är bäst/roligast! Lycka till!

kramar (;



direkt länk - http://namnetblevjenny.blogg.se/2011/april/tavling-skriv-den-roligaste-gatan.html#comment

Hehe jaa :D

Fin bild!

SVAR okej, nej inte så mycket :)

du har grymt fina bilder!

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe.

vann du inte :/ va med igen :D

http://justhewayim.blogg.se/2011/april/vinnare.html#comment

tack :D

Är vädret dåligt hos dej? :o

sv: okej :D ne jaq sitter och kollar på min balklänning :P

Tar de bara lugnt, vad ska du göra idag då? :)

Kram!

javisst!:D söt bild

Söööt blogg!!

Hur har din dag varit? :D <33

sv: aa, samma :) görs?

Det var så lite så :)

Grattis till din kompis :)



Jag har en ny blogg! Min gamla blogg --> mmjt.blogg.se den tas snart bort, jag finns på min nya blogg --> photosbypinkpiercing.blogg.se!

javisst :D

eftersom jag är så klumpig så råkade jag radera inlägget med ''skriv den roligaste gåtan'' men nu har jag startat en ny tävling istället men nu blev det dagens blogg! så ta chansen och var med där istället c; säger till när jag har valt ut 3 vinnare ^^ lycka till c;

hemma igen. allt bra?

Sv: det kanske blir bättre väder imorgon då ;)

Sv; ja det är gulligt !

Jättemysig bild :)

svar: ja, jag saknade min pinkpiercing blogg :D



okej :) <3

tack du;D

sv; Okej kul ! :) samma här

Allt bra idag då ? :)

sv - taack :D



härlig bild! hoppas att allt är bra med dig!<3

va händer ikväll?:)

Super fin bild !

fin bild :) & grattis till henne !

Sv: härligt! :) Jo det är bra. vad gör dudå? kram:)

Svar: Jo tack dt är jätte bra ! hur är dt själv då ? :)

sv; vad ska du göra ikväll? :D

Ja verkligen ;D

fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback