otaggad tjej så det bara sjunger det!

Bilder från google som jag använder i mitt arbete till engelskan..
det är bilder ifrån London, om ni undrar..

Igår gick tiden fort, eller iaf efter ett tiden. men idag går tiden super sakta, vet inte alls varför det är så? kanske för jag tycker det är tråkigt i skolan, smart tjej. men jag ska inte klaga jag är glad att få gå i skolan och allt sånt där, men idag orkar jag verkligen inget. eller jag orkar inte plugga engelska, fast jag vill lära mig mer.

Vi sitter och arbetar med en sak på Engelska. Vi får ta ett land, stad eller något annat. kanske kamera, båtar, djur eller något. sen ska vi skriva lite fakta om det och vad vi tycker andra ska lära sig eller veta om det vi valde. jag tog London, för jag vill åka ditt. och sen så ska jag berätta lite vad dom äter för mat och annat. det blir nog bra när jag är klar med det.

Efter skolan så ska jag och Viktoria gå på stan kanske och sen ska vi hem och träna fotboll. det blir nog super bra, kanske få sluta tidigare också. men vet inte om jag orkar att gå på stan, men det blir nog bra. vill också säga att jag älskar Lucas Bauermeister och Linus Rydberg dom gör min dag mycket bättre!♥

dagens fråga till er från mig
vilket land eller stad vill ni åka till?

Kommentarer

fin blogg, titta gärna på min

Allt bra? :) <3

svar: jag ska laga i ordning mat och kolla på film :D

sv: Ingen orsak :)

sv; Härligt :)

vilken linje? eller du kanske går i grundskolan :$ ?

jobbar lite

Jag vill åka till London, sen vill jag åka till Afrika och gå i öknen!

Hej fina du!



Massor av nya annonser uppe på min bloppis, kolla in! ;D

sv: tack :)

fin blogg:)

sv. Tack :) Va fina bilder!

Känner igen mig i de där med skolan, man får känna så vissa dagar även om man är glad för allt man har/får göra :)

Hoppas du får en bra dag efter skolan iallafall!

Kram

Det låter inte jätte kul:( jag pluggar matte:(<3

svar; yes, :}

- jag svarar på kommentarer, sj?

USA :) har redan varit där men vill dit flera gånger till:)

tack så mycket :)!

Har haft en liknande uppgift, de är alltid lika mysigt :D

allt bra med dig? :)

sv: Hej !

ja då :D sj ?

Allt bra med dig? :)

vilka fina bilder du tar !

Fin blogg! :)

sv; Härligt ! :) skolan oså !

Händer ihelgen då ? :)

http://soflun.blogg.se/2011/april/ogon.html#comment



gå gärna in och titta på den bilden



följa varann på bloglovin?? :)

SVAR: Hehe det gör jag faktiskt med :) Sök på google om du vill veta hur ;)

kollar på Top Model :) vgd ?

Åh, ska bli himla kul :D

Tokyo!!

Kram

Dagens fråga:



Jag vill åka till London igen :)

Jag ska snart bege mig ut på en promenad i solskenet.

Vad gör du?

Kram

tack så mycket :)

Jag vill åka till Tokyo, Japan:)

aha, oj det missade jag:D

Ha en bra dag

sv: okej, nice :D lycka till!

tack :D

jag ska till london på onsdag :D

sv; nej jag tyckte bara att det var ett sammanträffande ;)

Ny design uppe på bloggen, kommentera gärna vad du tycker :)

jag vill åka till tahiland !:D

för jag har redan varit i london :D

Kul att du är med på dagens blogg :D

sv; okej :) samma & sen en kompis ;)

jag vill åka till hawaii :D

svar: :)

Kina ! Det är min drömresa :)

Har du fotat länge? :)

härligt! jotack min har varit riktigt bra :)

riktigt fin blogg! Allt bra idag?:)

Lätt London eller New York kanske!? Vill ta foton på en riktigt fin statsmiljö.

Sv: Skönt att höra :) Jo det är bra med mig också.

Tack så mycket :) Kram

frågestund på bloggen medans jag är i florida! :)

inget tpy .)

Ja de är jättebra här!

Hur är vädret hos dig idag ? :)<3

Tusen tack! Hoppas din dag varit bra, kram

allt bra med dig? :D

ja :)

- bra!

vad gör du? <3

Tack så mycket. :) Trots full förödelse på balkongen så lyckades jag knäppa en liten snygg en iaf! :D



Här har dagen gått jättefort, men vi har hunnit med så himla mycket iofs. :)



Jag skulle vilja åka precis överallt! Men några resmål som jag verkligen vill till innan jag dör är Australien, Thailand och USA. :)

sv: yeah, allt bra idag då :)?



som svar på din fråga; ja vill åka till finland, seinäjoki i finland :D!

Heej! :)

Vilken fin blogg du har! ;D

Kolla gärna på min blogg. Jag har en fråga till mina läsare, vad dom tycker jag ska ha för frisyr imorgon på ett party typ så det skulle vara roligt om du hade nått bra förslag! :)



Kom direkt till det inlägget här :

http://fashionmoa.blogg.se/2011/april/vilken-frisyr-ska-jag-ha.html



Ha det bra :D

Heej! :)

Vilken fin blogg du har! ;D

Kolla gärna på min blogg. Jag har en fråga till mina läsare, vad dom tycker jag ska ha för frisyr imorgon på ett party typ så det skulle vara roligt om du hade nått bra förslag! :)



Kom direkt till det inlägget här :

http://fashionmoa.blogg.se/2011/april/vilken-frisyr-ska-jag-ha.html



Ha det bra :D

de är ok med mig :)

hej var med i fototävling 2011:



http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-4.html#comment



alla grymma fotografer är med, var med du också!

Jag vill också åka till London :)

Tack!

åh, jag vill åka till London!

Jag skulle vilja åka till Ryssland:) Vart skulle du vilja åka & varför?:)

sv; haha, ja! :)



dagens fråga: Jag skulle vilja åka till brasilien.

Fast har pluggat mkt i skolan nu om uländer som oftas är så fattiga. Skulle vilja se och hälsa på hur andra har det ivärlden, när vi bara klagar på saker som andra inte ens har möjlighet till!

hej, jag har precis börjat med blogg.se och jag vet inte hur man lägger in en header.skriv en förklaring på en kommentar till mig jätte gärna om du vet hur man gör, det vore jätte gulligt puss!

Hej, allt bra med dig? Vilen fin blogg du har :D

Jag skulle vilja åka till Thailand :)

sv: vad bra :D jo det är fint

Allt bra? :)

Typ Galapagosöarna eller Nya Zeeland.. Något varmt ställe där det finns ovanliga djur och vacker natur att fota.:)

fin blogg :) besök gärna vår :)

Jag skulle vilja åka till Montenegro, Kroatien eller Slovenien =) Har varit till de två första och det är underbara länder att åka på semester till! =) Ska du till London måste du gå till Primark och shoppa! ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback