purple is nice


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ny månad, redan april? Tiden går bara för snabbt ibland tycker jag. Snart är det sommar också, så snabbt går tiden. Jag hoppas alla mina underbara läsare får en bra start på månaden. och passa på att skämta första april, juu!

Idag ska våran klass på studiebesök hos dom olika tidningsredaktionerna. det kommer nog blir rätt skönt, kommer sluta tidigare och sen på kvällen så blir det träning och vara med Viktoria. får se va vi hittar på, något roligt gör vi säkert, men vad vet vi inte. jag vet inte om jag kommer blogga under tiden, för jag har nog inget internet. om inte så hörs vi på lördag, men det kan nog behövas efter som jag är ännu på lite dåligt humör och har inte lust att dra ut allt på bloggen och tycka synd om mig själv.

ha det bra så länge, jag hör av mig när jag kan.

Kommentarer

sv: Tack, du är underbar:) men jag har redan tillräckligt med hjälp. Dock är det bara jag som har kunnat hjälpa mig själv.

Ja, det är dyrare än B&J:(

eller hur, Japaner jobbar bra. De är inte som här i Sverige. Svenskar slöar och skjuter upp saker.

kul att besöka tidningsredaktioner :) jag ska praktisera på en nästa vecka :)

Idag är det första april, har du tänkt att lura någon? :D med vad isåfall? :D

sv: tack, du med gumman! :D

Okej ;p Fina bilder :)

Fin bild :D

jag svarar på kommentarer och börjar lektionen om 2 minuter så ska väl börja bege mig antar jag..xD

Allt bra?

Ska tvätta och städa på förmiddagen med hög musik på stereon :)



Vad ska du hitta på?

Kram

Jösses vilka fina bilder du tar! :)

God morgon! ♥ Fredag och snart helg, ska du göra något trevligt? :)

god morgon =)

så fin :)

Äsch, det är tomt för dig oxå :)



Du som går media kanske vet lite om olika kameror, vad tror du om denna? :) Är sjukt sugen på en system, men vet inte om ja ska lägga pengarna på de eller en bärbar ^^



http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4927599&ref=prisjakt

sv' vad mysigt :) samma här :)

Så nära, så skör... jättevackert



Trevlig redan och första april...

Kramar från Camilla, Kungsbacka

sv: Kanoners faktiskt :D hihi.. Så skönt med fredag :b allt fint med dej idag?? Kramis

sv: Kanoners faktiskt :D hihi.. Så skönt med fredag :b allt fint med dej idag?? Kramis

ny månad inte måndag :D HAAHHA

Du tar fantastiska bilder!

hoppas du sovit gott darling :)

vad ska du göra i helgen då? :)

vad händer i helgen?:D

sv: okej, var den filmen bra?

sv. Vad skönt :D

Sv:Har du haft det bra??

JAG ÄLSKAR LILA!!



Tävlingen är avslutad + en ny tävling ;)



Var med men läs reglerna noga!



KRAM// Geisha

Här är det tack och lov bara fredag - jag väntar gärna länge till på måndagen! ;-)



Tack för svaret ang objektivet. Det brukar ju oftast följa med ett 18-55 eller vad det är. Men där ser man!

fin bild!

Fin bild, och hopas det blir ett bra studiebesök :)



PUSS

SV:JAha!

Som vilka?

BTW! MITT LÖSENORD ÄR MEHLIFEH O ANDANDARNAMN: LOVE.

TILL BLOGGEN DÅ1

fint!

va fin bild :)

Lila är min favoritfärg :)

ställ en fråga eller två på min frågestund :)

Vad fin bild! :)

sv; ajjämen! :-) Hoppas du får en bra fredag!

sv: Härligt! Jo det är bra:)

sv: allt bra? :P

sv: hehe! :D

Kul med studiebesök och sånt! :}

sv: jo tack den har varit bra! :) ha en fin fredag vännen! :D

Hoppas du får en fin fredag!

sv: allt bra? :)

vårtecken :D vårtecken :D

allt bra idag finis? :)

Hejhej, Jag har Kvällens Blogg hos mig så kika in vettja!

Kram

Haft en bra dag so far:)?

Sv: Okej :D Det har inte hänt så mycket, men var i stan med en kompis, det var kul! :D

Hoppas du har en bra dag!

kram http://hannawild.blogg.se

sv: va kul!! :D va har du för planer i helgen då? :D

Hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :)

hejsan, vad görs ? :)

Fredagens länkar är nu uppe! Blev det inte nu? ANMÄL DIG IGEN! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/april/fredagens-lankar-ny-tavling.html#comment

Du kan alltid motivera, spamma eller smöra! Its up to you babe.

sv: tack :)

Gud vilka fina bilder du får till :) Allt bra ? :D

Åh, vilka vårkänslor den bilden gav!

Bilden är helt underbar!

du är sjukt duktig på att fota!:D

sv; Okej ! :) samma

Händer ikväll då ? :)

sV: fin bild :) blivit lurad idag?

Fin bild!



Sv; Aha okej..fotboll då eller? Tack så hemskt mycket ;D

Nu finns dagens länk ute på bloggen, blev det inte du? Det finns en ny channs då!

Trevlig helg!

jättefin blogg! :)



fin bild, jag gillar med att fota ;)

Jag har nästan en lika dan design som dig nu ! :D

Samma här:)

dagens blogg e avslutad! :)

ÅÅh hoppas det snart är sommar! :D

jätte fin bild! :)

hej hej (: låg uppdatering på vår blogg den senaste tiden (www.jennymonicasara.blogg.se) men nu har jag (Jenny) skaffat en egen blogg, tröttnade att blogga på den andra så kicka in på www.oaktivajenny.blogg.se (: (om du ska svara ngt svara på min blogg www.oaktivajenny.blogg.se)



kramar (;

Gud så otroligt fin blogg du har. Jag har också en canon EOS 500D och undrar om du kan visa nått tips hur man fotar snygga bilder som du? :)

SVAR: Tack detsamma :D

fina bilder :)

sv; jo det är bra , gud vad fin bild !:)

händer ikväll? :)

hehe, vad gör du? :)

okejokej ;)

Allt bra idag? :)

- älskar lila!

Hej! Jag ska göra en bild på min spotify, och länka till min spotify-lista? hur får man en bild på mitt spotify, och hur länkar man till min spotify? jag vet hur man infogar en länk, men vart går man in och så? kram <3

sv: ja! vad gör du?<3

hejhej! nu va de ett tag sen, allt bra:)?<3

Tjaa

haft en bra dag ?



vad tycker du om det där som dom sa idag att cannabis legaliseras den 20april ?



finns länkar på min blogg till tv4,aftonbladet,expressen

men också typ en länk där Fredrik Reinfeld snackar om det ;)

kram

Nu är det helg dvs. ny chans att bli denna helgens-blogg, som vanligt!



Skillnaden är att denna helg finns det en till tävling att delta i, där tävlar du både om länkningar och om bloggsvar! Tävlingarna hittar du här:

HELGENSBLOGG: http://emhw.blogg.se/2011/april/tavling-1.html#comment

BLOGGSVAR: http://emhw.blogg.se/2011/april/tavling-1.html#comment



KRAM

fint! :D<3

sv: wii vad kul att du gillade videon! :D Ska jag göra fler? :P Eller orkar man kolla? haha

Det är fint! Sj då? :)

Jo det är bara bra ;) Göru?

fin bild! :)



Kika gärna in och säg vad du tycker om dagens shopping, kram! :)

Ville bara att du skulle veta att du har en otroligt bra blogg!

1 april idag, har du blivit lurad eller lurat någon? :p

hur har din vecka varit? :)

Fin blogg!! :D

Fin blogg!! :D

fin bild :D

Jätte fina bilder!



Besök gärna vår blogg är du söt :) Trevlig fredags kväll :)

hej röker du? eller ha provat? Det var bara en fråga som flög upp i mitt huvud

hej röker du? eller ha provat? Det var bara en fråga som flög upp i mitt huvud

sv: ååh söt!! :D Då kanske jag ska lägga ut ett dagens skämt snart? :D

Sv: AH :)

fin bild :)

sv: vad kul att höra :)

Är allt bra denna fredag också ? <3

Härligt med vårtecken! Dessutom älskar jag färgen :D

Nu är vinnaren dragen, kolla om det blev du ! :)

Sjukt fin bild! :)

Mycket fin bild, som vanligt! :)



SV: Japp :) aa, ska nog se filmen! ;) Har hört mkt bra kritik om den! :) Hoppas du får en bra helg! vad ska du göra under helgen? =)

- Japp, det har jag ;)



Visst e det skönt med helg! :P

Fin bild!:)

fin bild!

Så fin bild :)

Vilken fin bild! :D

svar: haha åh vad kul! :D Hur gick det, lyckades du lura någon? ;)

SVAR: jo det är bra :D självdå?

sweet! :d

Nu är jag tillbaka igen efter min bloggpaus :) Har även ny design, ta gärna en titt och se vad du tycker :)

fin blogg :)

fin blogg :)

Vore trevligt om man kunde hitta någon sån där fin blomma ute här uppe i norr!

SVAR: Allt är bra med mig! :) Med dig då? :)



Kramar!



-----

PS. Missa inte Dagens Blogg tävlingen i min blogg om du vill vara med på den! :)

http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day.html

hej ok ha det bra

God morgon! sovit gott?

allt är bra :)

händer idag ? <3

Vårvårvår!!

sv: jag håller tummarna för att du får hålla humöret uppe då!:)



Det är bra med mig...så nöjd över att det är helg och man är ledig!:D har du nå planer för dagen?:)

fin blogg:)

Fototävlin vara med??

Blev du lurad igår? :)

fin blogg! ㋡

Cool bild!

härligt med vårblommor, man blir så glad :)

Förlåt för ganska sent svar, är inte så aktiv på bloggen.



Sv; okej vad bra :)

älskar dina bilder !

Allt bra :)

håller med, purple is nice :P

fint kort! :)

vad ska du göra ikväll då?

fin blogg :)

hur är det med dig då?



KRAM!

hjälp mig! vilken av headerna var bättre? http://fotonavjenny.blogg.se/2011/april/hjalp-mig.html#comment



kramar (;

tack så mycket :D

sv' va bra :) allt bra?

Härligt med massa vår blommor _:)

Krya på dig!

gila din blogg :)

jag vill ha en canon eos 1000D

nästan lika ? ;) <3

Har du skämtat med någon? <3

kul att du är med i dagens blogg!

finalisterna är utsedda! :D checka om det blev du?..

om inte rösta på din favorit och lycka till nästa gång! <3<3 om du är en av dom.. nu gäller det att fiska röster!

hejsan :D allt bra med dig ? :D

kan du gilla :)?

http://www.facebook.com/#!/pages/bexollilabloggse/139221242814322

hej tycker du tar sjukt fina bilder

& din header är snyggast :)

kram Zara

Hej! Ville bara säga att du inspirerar mig för att du har en sån fin blogg, ha en bra dag! :)

ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

- hehe :D

Snygg blogg och bild! :)

Vilket fint foto :) Allt bra?

Vilken härlig bild! Du tar riktigt fina bilder! :)



JAG OCH NATTIS HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! KLICKA IN OCH STÄLL VILKEN FRÅGA SOM HELST! :D

KRAM <3

fin bild :)

Jag fullkomligt älskar bilderna i headern!! Sjutk duktig fotograf du är!! ;)

Heej! Du har typ en skiiitsnygg blogg!

Hur har du gjort mellanrummen mellan alla sakerna i menyn? Tacksam för svar! :D

roligt med studiebesök :D

Fin bild :)

sv: japp:)

vad har du gjort idag då?

sv tack!



Var gärna med och tävla på min blogg om att bli "Månadens blogg"! Lycka till, K R A M

FIn bildi

Ställ gärna frågor till mig i min frågestund, skulle bli såååå glad! :D



http://fridafotoo.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment

hejhej :}

allt bra med dig å så?

Vackra bilder på bloggen :D

Hej, vad händer den här lördagskvällen? :-D

Kram

fin blogg du har <3

Fiiin blogg!:)

Vadgör du?

fin bild :)

härlig vårbild!

Svar: Allt är bara bra:)

Sj?? :)

Du tar så jätte fina bilder!

underbar bild! :)

Superfin bild

Ha en grejt dag

fin bild! :)

hur är det annars då? kram

fiin bild! :)

hur är det annars då:)

kram

fiin bild! :)

hur är det annars idag då?:)

kram

mkt fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback