snart lov för min del


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Farhia Mohamed (min kompis)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bjuder på en bild till på min kompis, det ser ut som den bilden som finns i inlägget längre ner men det är det inte. igår tänkte jag skriva i bloggen, men var så trött och orkade inte börja skriva på ett inlägg.

Godmorgon mina underbara läsare och besökare, har ni sovit gott? det blev inget inlägg igår för föst var det skolan, hände inget speciellt där iaf. sen efter hade jag träning, det var super kul och det gick jättebra. när jag kom hem var jag så trött så jag somnade vid halv tio.. det var riktigt skönt att få sova fler timmar inatt.

Idag är det fredag sista dagen sen är det påsklov, är det inte skönt? ja för mig är det skönt, behöver verkligen lov just nu.. annars har vi en lektion idag under hela dagen och det blir foto, efter har jag träning får se om jag hinner med den eller inte.. men jag hör av mig när jag kan, det blir nog efter skolan. är ni taggade till att få lov? (ni som får lov)

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

sv: Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥

sv: fixar mig och ska snart dra till skolan :) sj? :)

Haha aa, vilka sporter har du gått på ? :)

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe!

fin bild !



och fin blogg har du med ! :)

SVAR okej,nej inte så mycket, händer i dag ?

Hejsan sötnos! allt bra? ;D

sV; allt bra med dig? (:

Godmorgon:d

Vad ska du göra på lovet? =D

Godmorgon:D

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.

höhö okej:)

god morgon :)

vad skönt med lov!! Ska du göra något speciellt?

Arå.....:)

sv; hihi.....japp , du ?



www.michazz.blogg.se

sv: hihi, alltid. Bara de snyggaste ringarna hamnar hos mig (A) Ja, fan vad härligt det ska bli med lov snart. Jag orkar inte mer skola haha;D



Ha en fin dag!♥

Jag är super taggad! Vad ska du göra på lovet? :)

LOV IDAG :D

det här inlägget: http://lifeaspatricia.blogg.se/2011/april/min-asikt-om-svinkade-kompisar-och-karlek.html#comment :)

Jaaa så skönt med lov!:D

Ha en fin fredag nu, kramis :D

Allt bra?

sv; :).

Bästa bloggen :D

god morgon :D åh skönt med looooov

allt är kalas. fredag och allt! kan inte bli så mycket bättre! :D

sv: ja allt är bra:)

med dig med ?

sv_ allt bra?:D

sv okej gött haha:)

Vi är sööta tilsammans hahaha :D

fin blogg :D

händer idag ? :D

Jag längtar till påsklovet jag med :)

ingen fara :)

åh tack så mycket :d



kul! lycka till :D

allt bra med dig idag då?

din kompis har så fint hår! :D

vilken fin bild :D



sv: haha what can i say? ;) tack ;D

åh vilken vacker bild:)

hej hur mår du ??=)=)

tackar..

SV: jadå, allt är bara finfint! hur är det själv? :)

Bara bra :)

sv:tack så jättemycket:)



Skönt med lov snart:) Min syskon har lov v17 så dom får vänta :P

sv: tack sötnos! :)

svar: ja! :)

allt bra idag? :D



(svara i inlägget under tack!)

händer idag? :)

fin blogg

Sv: Varse :)

Va ska du göra på lovet? ;)

sv: Härligt:) det är bra!

SV: Vad härligt med lov nu! :D

okej, samma här :D

:) va görs då?

svar: det är toppen, det är ju fredag :D

va göru?

sv: härlit, de är ju askul:)

allt bra med dig idag söööt0?:)

Det låter ju jätte skönt det:) jag ska till Skåne och spela årets första tävling:)

Allt bra med dig idag :))?

sv:_ absolut:D vad händer idag?

De e toppen , sj?? :D

sv; ALlt bra :)?

sv okej :D ska vara med min syster <3

Sv: Ska vara med min kompis, och fota ganska mycket tror jag :)

inte så mycket är sjuk så ska bara vara hemma och ta det lungt :)

hur mycket kostar en sån systemkamera som du har ? :)

försöker tving mamma att köpa en :D

Ha en bra dag

Vad bra ! :)

sv; vad ska du göra på lovet då ?



http://michazz.blogg.se/

Hoppas att du får en fortsatt fin fredag nu :D

sv; det är lugnt! :) vad händer på lovet för din del?

GILLA DU MIN OUTFIT?! gå in och gilla på min outfit, och hjälp mig att sprida vidare !! skulle vara jätte gulligt !! MÅNGA pussar och kramar <3

- Jadå :)

Hur mår du idag? ;)

Kram

Hallå:) Allt bra?=)

Åh vad skönt med lov:)

sv: Verkligen du!

Sv: Jo jag ska åka till lanzarote i mrn så det ska bli kul men först ska jag bli av med influensan jag ick igår :)

När har du lov :)?

bra har haft lov en timme nu :D

SVAR okej, nej inte så mycket, kom nyss hem. HÄnder i kväll då?

jag har inte gjort nått.:)

hur mår du idag då? :)

:)

jo det är ok här.

det va inte alls kul att se bella så lessen. :(

ja nu är det lov!

oh, vad skönt med lov. :} det saknar jag, hah.



svar; varsågod, :}



jadå, helt okej .

Har du lov nu?:)

Påsklov i mitt ♥

ja allt är bra här med mig :) själv?

sv: det är bra med mig, borsett från att jag är lite förkyld men:)

hur är det själv?























Follow my on Bloglovin







Trackback