SOMMARKLÄDER NU TACK!

Det här är kläder från h&m, jag skulle lätt kunna ta på mig dom här kläderna idag och kunna gå runt med dom hela dagen. det är så sjukt varmt ute, men har inte lust att gå ut och lägga mig på gräste så jag tar nog och sätter mig på balkongen ett tag idag. tråkigt att alla mina sommar kläder ligger hemma hos min pappa, så det blir att gå runt med jeans eller något annat. men som sagt jag ska ju hem till min pappa ikväll och se om det händer något där annars åker jag tillbaka till stan.

 

Annars har jag sovit rätt gott, har fått sovit dom timmarna jag behöver.. men vaknat flera gånger inatt istället, men det får gå. nu har jag också påsklov, det är verkligen super skönt att bara ta det lungt och chilla. Inga planer för vecka mer än att jag ska träffa min kusin och några vänner där. och sen i helgen blir det middag hemma hos min syster.

 

vad tycker ni om kläderna?
vad händer i veckan?


Kommentarer

Sv: okej tack! Har inte hittat någon hemsida man kan ladda ner den, men youtube funkar nog bra;)

Du glömde att ange din mailadress!

snyggt!:D

skiiitsnyggt!!

sv : Awwi du är helt perfekt och verkar vara en helt underbar vän! <3

Sv: tack för tipset ;)

hehe ja :d

Åh va fina kläder ! Älskar shortsen ! Vad kosta de :S

åh jag visste inte att man kunde se den på youtube :D tack för tipset :)!

Vad roligt att höra, det är bara fint med mig :) Suveränt väder idag!

snyggt!



sv: okej, nej ingenitng :)

vsg :)

Kläderna var jätte fina :)

dedär linnet är jätte fint! :)

btw grymt bra blogg!

vad kul! :) det ska jag göra. för min del i veckan blir det nog mycket sola och lite jobb. själv då? :)

snygga kläder :)

Jå ;D Längtar du nå till sommaren då?=)

sv. okej, rätt så bra :) <3

hejhej :)

jag skulle bli jätteglad om du kunde komma med några filmtip. helst tjejfilmer eller komedier =)

tack på förhand :)

SV: TACK :) :)

Hej, vilken fin blogg! Läs gärna min.



Kram! :D

Sv: Okej, har du det som följde med?:D

Hej! Fin blogg! :)

Vad ska du göra ikväll? :)

Allt bra?

shit va snygg outfit! :D bort med skärpet så är jag nöjd :D

fy faaan vad vår snyggt :) <3

Underbar outfit, ge mig! :)

söt blogg du har :D

anmäl dig gärna till dagens blogg ! <30

Jag går på Plusgymnasiet och pluggar SPA & friskvård :D

Bra ! :)

sv; Vad ska du göra i veckan då ? :)<3



www.michazz.blogg.se

Skönt att höra!

Tack ska du ha :) kram

svar: tack :)

snyggt! :D



sv. göres?

svar: haha, kan du det? =)

sv : Alla gör vi misstag ibland och ibland är det bra misstag och ibland dåliga! Men man lär sig alltid något nytt av det !

Du är ennu mer underbar fina tjejen! <3

ganska nykommen från lunchen jag med. :P

sv : Men precis , människor nu för tiden fattar inte att man lär sig av sina misstag utan blir bara ledsna av det och tror det gjort värsta mycket fel!



Awi vad glad jag blir men vill att du ska vara glad då är jag också glad :) <3

är det du som satt ihop det ? :)

vad gör du då?:)

SVAR: :) Allt bra då?

SVAR: :) Allt bra då?

Älskar kläderna!

Åh, tack vad snällt sagt! Blir superglad ")

allt bra ? :)

sv: åh tack :D hoppas allt är bra med dig idag?

din mupp hade du kul igår elle r:D

följa varann via bloglovin? <3

Kommer inte ihåg vad ajg skrev ^^

Snygga kläder! :)



Anmäl dig gärna till påskens blogg hära:

http://zirres.blogg.se/2011/april/paskens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar reklam!..

Snygga! Det låter ju super najs ju:) jag gör inte heller mycket:)<3

sv: det är bra här med :)

sv: åh vad sköönt! :D

vad ska du hitta på under påsklovet då? :)

Jaha okej:D Har du nåt tips på nåt objektiv som man kan ha om man vill fota djur?:)

haha härligt! :D

sv. dom tackar säkert! :)

jätte fint :) gillar mest linnet, jätte gulligt! imorgon ska jag på arbetsintervju annars har jag inte mycket mer planerat, du då? :)

Tack dålig man är alltså jag :)

Va super gullig & gå in och rösta på mig :D <3

sv: okej idag ska jag bara vara hemma:)

Fina kläder, skulle också vilja köpa nya sommarkläder :D

åhh vad snygg sommaroutfit!

Vill du vara med i en tävling där man kan vinna TANDBLEKNINGSTANDKRÄM :O ?

kolla in min blogg då!

skithärlig sommar outfit! :) kram

hallådär tjejen! jag har fått hem ett paket från viva la diva och tänkte lotta ut några sminkprodukter på bloggen, så därför tänkte jag be dig om hjälp att välja vilka produkter som ska lottas ut. gå jättegärna in på bloggen & hjälp mig. :)



PUSS & KRAM

Hej, hur mår du? Fin blogg, Kolla gärna min blogg! http://ellaager.blogg.se

Sv: Fint! Älskar toppen :D

Fin blogg! :D Hur mår du? :)<3

hade varit en skön outfit det där! :D

fint























Follow my on Bloglovin







Trackback