stess i slutet av veckan?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

vad klockan gick fort nu då? varför har inte tiden gått lika fort när jag vart hemma och haft tråkigt? när pappa kom hem fick jag börja jobba lite. men förklarar senare vad det är för jobb, lättare om man får se bilder också. kanske därför tiden går snabbt!?

Ikväll blir det att kanske jobba lite mer och sen ska jag packa för imorgon ska jag på träning och sover hos Viktoria. sen vet jag inte hur jag gör, om jag åker till stan på fredag efter skolan eller hem till sudret. men jag får se, vet kanppt vad jag ska göra på valborg, får nästan panik!! men det fixar sig säkert, ska svara på alla era kommenater nu.

vet ni vad ni ska göra på valborg?


Kommentarer

inte kul alls o stressa :(

sv: Toppen, riktigt glad av de fina vädret :D

Har du haft en bra dag i vårsolen då?? :b

höhö ja ja hönssan! ;D

gillar din header, jätte fin! (:

att kolla bloggar känns som att äta ketchup och senap! Som att de sitter jäkligt passande i dagsläget ! (:

Sv: Vsg! :)

ja visst va den söt :)

Jag ska bara vara hemma :) Sedan ska jag mysa lite extra med min kanin Molly, hon fyller 3 år på valborg! :D

sv: japp :D

tycker jag ;D

lite så ja

Hihi varse!



Allt bra? :)

Betalar du för att spela där? :D

görs? :D

:) tack

Har inga valborgs planer än. du?

sv: härligthärligt! :D min dag har varit bra!

sv; det är väl bra det!

okej, bra var den :)

Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D Anmäl dig igen redan nu om du inte vann!:)

sv: inte så mkt :)

Sv: neh ;)

Härligt, det är bara bra :)

- jodå det är bra! hihi händer i helgen? :}

kram. ♥

svaren från frågestunden finns uppe! tack för att du frågade ;)

Hejsan, vill du göra ett ''länkbyte'' med mig? :)

jag vet inte alls vad jag ska göra på valborg. :(



sv: ellerhur :D

sv: okej ;/

Har dragit igång en Dagensblogg-tävling! För att delta så skriver du bara "BLOGGTÄVLING" i kommentarsfältet. Vinnaren presenteras innan midnatt och får ta del av mina ca 1200unika besökare/dag



Lycka Till! :)

no idea :D

Jätte fin bild:D

Sv: okej, kul? :)

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

nädu, jag är tveksam om vad jag ska hitta på i valborg... antagligen gå markand ;) själv?

Tack så hemskt mycket du!!

ska kolla på el classico sj ? :)

va gör du ?

Okej,, inte så mycket .. :p

Gokväll vännen, Helgens blogg vinnare är nu korade. Kanske du blev vald? Ha även en toppen kväll! KRAM

sv: skolan och pluggat ... inte det roligaste direkt :p

Kolla & se om det kanske blev du som vann min tävling!? :) isf så har du/ni en extra chans att kanske vinna nästa gång :)

sv: ja fast mest på morgonen :P



hur är de?

sv: härligt! :) jo jag mår bra och jag har haft ett kanon lov hitills :) synd att det tar slut om 4 dagar bara :(

ska vi göra länkbyte? :)

sv; Finaste bloggen :)

Vad kostar det då? :D

fin bild =)

Fin bild :)

undra om pollen sprids mellan bloggarna och inte bara träden! ;o :D

jag ska till öland på valborg(:

fin bild (:

fin bild :)

fin bild! :)

sv; indeed! :D

sv; kraxkrax så kan de va :d























Follow my on Bloglovin







Trackback