underbart väder


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

sitter i bilen på väg hem efter en underbar dag med mina två bröder på stan. var tvungen att köpa en ny sladd så jag kan överföra lite bilder till min data från min kamera. så jag har vart ute nästan hela dagen och nu ska jag hem till pappa, fast han är inte hemma. lite ovärt men ska bli skönt att lägga sig i sängen ikväll. har verkligen saknat att vart hemma på landet denna vecka.

jag svara på kommenater när jag kommer hem, om en timme nästan.
vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/mandagens-vinnare-ny-omgang-3.html

KRAM

Jättefin bild. :)

Ikväll ska jag och sambon inte göra många knop, sitta och kolla på lite tv och slöa. :) Sj?

Hej,

Hört om att en till American pie film kommit ?

Kolla min blogg för att läsa mer om den ;)

ikväll kanske jag ska vara med en kompis eller så blir de väll att sitta hemma och slappa :D

haft en bra påsk? :)

eller hur!? :D

Sv: Allt är najs, sj då ? :)

verkligen! vädret är ju helt underbart nu :)

Hej!

Kan du hjälpa mej med en header?

Allt bra idag? :D

fin bild :)

Fin bild :)

super fin bild!

sv; jo det har jag med! :)

va fin bild! :D

sv - hej söt! :D<3

sv: varse :) allt bra?

göres?

sv: aa, samma :)

görs?<3

svar: åh tackar :D

typ inget...försöker ta mig upp ur sängen för att gå på toa men jag sitter så bra.. :P

fin bild :)

ikväll ska jag umgås med mina släktingar ! :))

vad ska du göra då? :D

fin bild!

svar: lyssnar på soundtracks från Eclipse, får upp en massa känslomässiga minnen från dom åren jag fått en massa skit, och pratar med design Anna (haha) på msn, du då? :)

fin bild! :)

Otroligt fina bilder, och en jättefin blogg! =)

Fin bild! :D Ska eller har du se(tt) någon brasa idag? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback