godis bilder från igår


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Förlåt för bilderna, jag vet att inte alla gillar när jag lägger upp godis bilder. Men ni får försöka blunda eller något, iaf så har jag just kommit hem. skönt att få vara hemma säga jag, fast det tog ett tag innan jag kom hem.

Imorse som sagt var jag på fotboll och efter gick jag hela vägen hem till min bror satt där ett tag och sen drog vi ner till glassbaren och tog en glass. sen var det meningen att jag, pappa, Ewa och Fanny skulle åka hem. men nej vi skulle träffa någon och sen blev det en sväng på ica maxi, det tog ett tag att gå där inne med dom iaf. nu taggar jag tills jag får mat för jag har bara ätit en glass idag. annars så har jag haft en super bra helg, men min Viktoria.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Hej hopp ;) jag undrar bara hur det kommer sig att du började blogga? Var det någon speciell anledning eller bara för att det är kul? :) jag har sagt det innan men, åh vad du är duktig på att fota!

Gott det ser ut :)



Idag har jag städat och ska snart sätta på en maskin med tvätt. Sen ska jag bara ta det lungt och redigera lite bilder på min fina syster :D



Vad gör du?

Kram

sv: okej ^^ allt bra?

oh så gott med godis! :D

- okej, det var snyggt. vgd?

sv: Haha super roligt vet jag inte om jag kan hålla med om :p Jag tycker det är roligare att titta på fotboll än att spela.

hejsan!

Ville nu bara säga att jag har en fototävling ute just nu på mi blogg och jag undrar om just du vill vara med i min tävling! kolla in vet jag :)

Kram moa ♥

sv. okej, samma här :)

Mmmmm... godis :D

Idag har jag blivit konfirmerad :) Riktigt kul faktiskt!

Åh, va gott med godis, själv har man godisförbud i typ ett år.. :P

mums :D

Fuskigt, har nt ätit ngt gott i helgen alls!



s: tack för din fråga, jag återkommer när svaren är uppe på bloggen :)

MMMM GODISSSS!!

Bara bra:D

Gott, hur har din helg varit?

GUD vad gott!! :)



sv: Tack!

Svar: okej vad bra. Samma här :)<3

Ja eller hur, synd bara att man får så ont i magen efter ett tag :(

Åh, tack så mycket!

Åh gott godis <3

sv. vad bra ! allt är bra här med ! :D kram.

sv: förstår det!=)

fin blogg!

sv: =) Hur mår du idag då?

sluta läska mig med alla dina godisbilder, ser så fruktansvärt gott ut!



sv. yes :D

vad gott! :D

haha aa :) solberga, sj? :)

sv; joda det är bra, trött efter dagens pluggande bara, inte klar än heller. :)



sj då? :D

hihi, tacktack!

Sv: Gott med godis :D

Allt bra? ;)

Vi har grillat och tagit det lungt. gött med godis du :D Allt bra ? :D

mumsiigt!:D



sv: okej, jag var hemma och tog det lugnt:)

Man blir verkligen sugen av bilden! :)

Super fin!

åh, nu blev jag sugen på godis! :D

Vad bra;)

Sv: skönt att höra, jo det är bara bra med mig :)

vad ska du göra denna söndagskväll då? <3

- slappar, vad är ditt besölsrekord?

Sv: Jo den har varit bra, vad har du för dig denna kväll då?

gott med godis :o



sv: ja, älska fotboll! :D

Sv: ja :)

SV; nej kom nyss hem, sj ? :)

sv: najs, yeah :D

Jag blundar! ;) hahah



sv: Japp, helt ärligt så har jag inte sett någon.. :( haha

Hej allt bra? :)

gooodis :D dock känner jag att våran godissmak nog inte är så lika haha :D

sv haha :D, vad har du gjort idag då? :)

sv; det låter grymt! samma här :D

sv jaa det är toppen :D

SV; nehee, det sög ju :/

sv: Jag mår bra :) Lite slö bara, och ångest inför att det är måndag imorgon :p

Svar: Hihi japp! =D

Goooda bilder!! :DD

jo det är bara bra, sjdå? :)

okej :)

Gillar bilderna (: satt och pratade med min mamma igår om hur fint det är med godisbilder xD

det är bra med mig med, har lite ont i huvudet bara :P

Sv; Okej, nej blir lugnt här ikväll faktiskt, super skönt! Kram

Svar: Bilden suktar mig.. :D

vad har du gjort idag? =)

Vadådå? :(

svar: hihi ja :D det finns ännu mer bilde ri mitt senaste inlägg ^^

sv: tack! :)



oj gott med godis :D hihi

sv: tack! jo, det är bra :D

VAd gör du? :D<3

sv. ge mig lite godis så kanske du blir förlåten! :D

Ajemän! :)

sv; ja precis ! (: du har verkligen jättefina bilder, själv har jag ingen fantasi så vet inte alls vad jag ska fota

din röst är registrerad ;)

Gud va gott det ser ut! =)

Håller med, lite så jag känner just nu! Och det är från en låt =)

sv: händer nu ikväll då? :)

Men du ser jätte smal och fin ut på bilderna :)

åh tack så mycket! :)

sv. Haha, visst är det ! :( men snart får ja väl se en hoppas ja.



Har du haft en bra helg söta du? <3

tittar på tv :D

Har du haft en bra helg? <3

Händer ikväll då?

Kram

SV: Varsegod! ;)

super fin blogg!!!

Aww :)

neje.. varför? jag är fet :D

sv: samma här hehe :P

sv. hahah, nej men jag ska bli nyttigare! ^^ Så inget mer godis för mig! (säger vi)

Svar: Hahaha :')

Inget just nu :9<3

sv: tack så mycket! :)

SV: Tack så mycket! :D

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra annars??:)

sv: Haha klart! :D

Sv: okej, bara ta det lugnt och kolla på Stockholm Båstad :D



du kan ju det där med kameror så jag tänkte ställa en fråga. Jag funderar på att köpa en systemkamera men är lite lost i den världen, men jag har iallafall kollat på en som heter Nikon D3100. Vet du om den är bra eller så? Jag vill inte ha något jätteavanserat utan något man kan ta fina bilder med. hoppas du kan hjälpa mig :)

svar: fett kul :D

SV: Allt bra :)

sv: heh :)

Svar: :D Har du gjort något speciellt idag då?

sv: jag har med haft en super bra helg, har ju vart i stockholm och shoppat med mera ;)<3

SV: Nja, har ont i huvudet:(

KRAM:)

Mmm, så suuugen jag blir nu =P

sv. Göttans :D Träna Zumba blir det också!

allt bra? :)

- 1210. är din statestik konstig?

Sv: okej, ja det blir nog ett köp när jag har råd :D <3

samma :)

sv: Yes ;p

sv; hihi ja du börde haha (A)

gott med godis ;)



sv; ja, absolut :)

gott med godis ;)



sv; ja, absolut ;)

Åh vad gott med godis :)

sv: :)



Ska du göra ngt spc imorgon då? :D

:)!

ja galet bra :D

vad gör du? :)

Sv: är ni bra? :)

Fin blogg :D

sv: :/

sv: Ah okej, nä inget pluggapluggaplugga inför prov :(

svar: åh, tycker du verkligen det? :D

hejsan, jag håller just nu i en foto tävling där Temat är "Valfritt" Var med och tävla och vinn fler läsare till din blogg!:)

Direkt länk;

http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/april/foto-tavling.html

sv: hihi absolut du! =) Älskar det. åh, de har typ världens godaste lösgodis haha:D Märker att du inte har tagit någon choklad. Hur kommer det sig?♥

sv: Jao, inte roligt!

gött ;D

Sv: okej :)

sååå gott!

sv: Men vad händer i veckan då?

sv. jaa :)

sv hihi ja :D

tack så mycket :)!

sv; Okej, kul! :)



Jag gick i det när jag var yngre, dock la jag av eftersom jag hade förmycket att göra. Fotbollen tog upp hela veckan.

bara varit hemma, är sjuk :(

vad har du gjort idag då?

Oj, det där såg inte så tokigt ut ;)



Idag har jag ridit och lastat Hidalgo :) KRAM (:

SVAR: ja, jag med!!! :D Vad god godissmak du har :D

smarrigt! :)

Hoppas du haft en fin helg!

Mums :)

fina bilder du har på din blogg :)

Vilken otroligt fin header du har! :)

glassbar låter så oerhört lyyyxigt!

Vilka fina färger det blev på godisfotografiet!

åååh mums vad gott! Ögongodis <3

Hejsan.

Vad har du för planer för veckan ? :)

Mums med godis:D

Musmigt med godis ;D

Mumsigt med godis ;D

gu så gott! :D

Men nej sluta... man får inte ha godisbilder på bloggen... :| nu blev jag ju sjuuukt sugen på något sött...

Nu blir man ju sugen på godis ;)

åh vad gott! allting bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback