har ni tips på böcker?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bilden är jättedålig, I know.

Jag har inte kommit så långt som jag hade tänkt, men jag har iaf gjort lite bra saker. Håller på att fixa lite så slipper min syster vänta på mig när jag hon kommer och hämtar mig.. Har även ätit mat med min bror innan han drog till jobbet och fixat min outfit bild. blev inte nöjd med någon, men självklart blir man nöjd med bilden som inte är så bra. men det får gå, nu ska jag gå ut i värmen ett tag och hänga där..

Mina byxor är köpt på Vila, min tröja är köpt på bikbok mina smycken är köpt på josign, guldfynd och lindex. juste kom på en sak som jag behöver ha eran hjälp till, jag vill ha en bra bok som man kan läsa under sommaren. kan vara skönt att läsa en bok och sola samtidigt. jag vill någon kärleksbok för dom gillar jag mest att läsa.

har ni bra någon bra kärleksbok som ni tycker jag kan läsa?
har ni andra förslag på böcker lämna en kommentar.


Kommentarer

"livet är en fest" av Adelse Parks

och

"mina hemligheter" av Sophie Kinsella



:) bra roliga kärleksböcker!

sv: najs :) ne ja har inga direkta planer än :) har ni de jätte varm med?

Hejsan, vad görs ?

syskonkärlek är väldigt bra :) av nån von bredow eller nått :)

sv: Jo det är bra :D

snygg ring!:)

typ musik haha

Hej, allt bra med dig? Fin blogg :) går gärna in på våran blogg och kolla in :)

göres?

Sv; har du gjort de ? :D



Fin bild, Katarina von bredows böcker är bra :)

SV: Okej :( jag fotar ganska ofta hästar men de blir inte alltid så bra :(

svar: okejokej, men det är lugnt :)

vad har du för dig då? =)



pojken som kallades det har jag läst och den är jättebra. det finns två till av dom också.

nu har jag lånat dyngkåt och hur helig som helst, har hört att den ska vara bra :)

Var med på dagens blogg.

Jag väljer ut 2 vinnare och ni får rösta på vem som ska vinna.

TÄVLINGEN AVSLUTAS KLOCKAN 19.00.

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment

sv: de är inte klot här är de 25+ de är sommar nästan

- jadu det är ju sant.)

vsg ;D

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika in på min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se

SV; Joo :D

Sv; Tack så jätte mycket :D



Visst är dem :) läst alla.

Bara bra! Haft en bra helg?

Sv: Okej, tack ändå!^^

:d :d

Hihi, tack i alla fall :)

Vad ska du göra ikväll?

Sv; okej :) du har typ inte missat nått :)

SV: Jaa, hon är jättesöt.. :')



Ringen och ugglan passade ju perfekt! ;)



Jadu, tips på böcker. Jag läser en serie just nu som är om vampyrer. Jag är faktiskt helt såld på just den serien, "Vampire academy". Annars brukar jag mest läsa rysare. Men "En vampyrs bekännelse" är en grymt bra bok! :)

inte direkt kärleksbok, men den här boken är jätte bra, fast den är på engelska :) den heter something girl by beth goobie (:

Jag läste en jättebra bok för ett tag sen som heter Flickan som kallas Alice, skriven av Kristin Hannah. :)

hej, du har verkligen en fin blogg och jag tror att du har en stor chans att vinna "veckans blogg" i min blogg.

anmäl dig, vinner du så får du en länk ifrån min blogg som visas i en vecka!

tack på förhand!

Twilight? ;)

du kan läsa Katarina von Bredows alla böcker, dom är riktigt bra!

Och om du vill ha läsa något nytt, så kan du läsa vampyrserien Vampire Academy. Eller Hous of night, eller Twilight serien. Alla dom serierna handlar om vampyrer och kärlek, riktigt bra :D

haha, jag har ssååå, mycke böcker jag vill tipsa om ^^

jaa ^^ vad gör dudå?:D

Liv och Lovisa och Simon och sophie!

Dom är grymt bra!

Hej, är allt bra ? :) Fin blogg!

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då? :)

SV: JOO!

jag har tipsat en bok i mitt senaste inlägg :D

Allt bra? :)

sådan klocka har min syrra med, och jag har en lika dan rosa ^^

sv : ja precis , vi gör saker så mycket större en vad det är! Jag är 14 år :) <3

SIMON DANIELSSONS OFICIELLA FANPAGE!

Simon fans glöm ej besöka!

hej!! bra blogg! kolla gärna in min oxå!!<3

thih tack :D

sv: ja verkligen:)

Hihih ^^

Sv; japp :) har du nån kärleks bok du kan tipsa mig om?

- oj kommer tyvärr inte på någon just nu!

Svar: Så bra :) Det är bra här också. <3



Varsågod :d<3

Jag ska strax äta, sj?:)

twilightböckerna är grymma! ;)

Det hindrar inte tandkrämen :D

Sv; okej :)

sv: Okej :) sitter och kollar på top model!

hehe okej:)

Ha en bra Tisdag. Puss !:)

sv : Aw nu blev jag glad! Men jag har gått igenom rätt så mycket skar (vill inte nämna här) kan ta det på fb någon gång isf och då har jag lärt mig mycket av det :) <3

ja som fäään :::)

Sv; Jag med :)

sv: ja de är bra :D

vad gör du ? :)

Hej!

Just nu lottar jag ut ett gratis påskägg FULLT med godis! Skynda dig in på bloggen och anmäl dig!



Många kramar från Felicia

Sv; njaa.. inte jag heller faktiskt :)

sv; hur kan dom inte vara det?!??! :o dom är sjukt bra (a)

Okej, nja inte jag heller :)

Hur kan du vara så långt upp på mest aktiva :$??

Jag med ! :)

sv; bra dag ? :D



www.michazz.blogg.se

Har du inte läst The Twilight Saga så borde du läsa dem, annars kan jag tipsa om Frost & Feber av Maggie Stiefvater. Sjukt bra!



svar; Ah okej, vad jobbigt! Hoppas i alla fall det ordnar sig.

xoxo.

sv: hihi, visst är dem :D

SVAR jaa, så du hade redan läst dom ;)

hehhe, jadå;)

Hur är vädret hos dig idag ? :)<3

SV: Roligt att du är med!



BTW: Syskonkärlek är en sjukt bra bok(:

Sv: Det tkr jag verkligen du ska :) Vet ju inte vad du har för smak när det gäller böcker, men för mig var det en sån bok som jag inte kunde lägga ifrån mig och jag ville inte att den skulle ta slut :P

Vilken fin header du har :)

Hur mår du? :)

sv; tack för tipset :) PUSS

fin blogg :D

som jag vill vara

räcker det om jag älskar dig?

expert på att rodna

och alla dom av katarina von bredow! :D



Gömda

jag saknar dig, jag saknar dig!



Den sista boken är grymt bra :) Kommer nog snart på bio tror jag?:)<3

Fantastiska bilder min vän! Du borde definitivt bli medlem på http://www.veckansbild.se eftersom dem har fototävlingar varje vecka med schyssta priser.



Du skulle nog kamma hem en del där!;) Nåja, bara ett tips!



Ha det bra



// A

Hejhejhej! Jag har en tävling på min blogg om en inbjudan till bloggsvar, var gärna med! :)

jag tipsar om "syskonkärlek" gjord av katarina von bredow!

sen "den ondskefulla" :)

sv: lite musik o så :)

sjukt snygg korsring, vad kommer den ifrån utav josign,lindex eller guldfynd? :D



sv: okej, inget ;)

allt bra? :D

kram ♥

Sv: Thihi gör du headers föresten till andra? :) ^^

När jag fotar i ridhus så är det VÄLDIGT mörkt och jag kan inte använda blixt där, vad ska jag ha för inställningar? (:

Ok, härligt! :)

Tack!



Hungerspelen triologin och Trasig :)

ja! :d

ja det är bara bra med mig :) självdå ??

SV: Haha ja!

Tycker alla hennes böcker är fantaskisak(:

Hej! :D :D

Okej vad bra. Allt är bra med mig :)

Okej vad bra. Allt är bra :)

Har dagen varit bra ?

Sv: Hihi tack :)

svar: åh, ofta man kan? :D

Om du inte har läst Elsas Mode gör det då:) Av Sofia Fahrman:)

sv; okej. men erkänn att boken är bra ;) <3

Sv: Tack :) Jag mår fint :)

Som jag vill vara! är en riktigt bra bok, handlar om en tjej och en kille som blir ihop efter många om och men. Allt ära bra och lyckligt ända tills Jessica blir gravid....

Kanske ingen kärleksbok direkt men riktigt bra är den:)

sv: va händer mer idag?

tack så mycket ;D<3

allt bra idag? :)

I taket lyser stjärnorna är en bra bok. :D är inte den glada människan vid att läsa böcker. haha :)

Det var helt okej!

OKaj , ja absolut! :D

Ja ska snart lägga ut ett inlägg om böcker ja kan rekomendera så håll utkik :)

Sv jaa visst är den! :D

"Fruset blod" av Richelle Mead. Den är grymt bra, efter tjugo sidor kan man bara inte sluta läsa! Rekomenderar starkt! :D

sv: finns en del två på den också, sen kommer det en trea också:)

Boktips är jag rikgit dålig på, tyvärr!



sv. ja jag älskar tröjorna!

vad gör du? :)<3

Jättesöt blogg! ♥

allt bra?

Diamanter är för evigt av lauren weisberger. Det är hon som har skrivit djävulen bör prada :) Mer kärlek i denna boken. Riktigt bra! Läste den på två dagar :)

Tycker du absolut ska läsa Det här är allt: Cordelia Kenns kuddbok av Aidan Chambers (drygt 800 sidor) och Himlen börjar här av Jandy Nelson (ungefär 260 sidor) :)

Igår läste jag ut en jättebra bok! En ny favorit :)

Heter röda händer, den är så bra och är inte värst lång heller :)

Sagan Om Isfolket - är en skit bra bok, skriven på skrivmaskin, som riktiga böcker ska vara. Handlar om fantasy och mycket kärlek. Det är 47 böcker i hela bokserien. Man läser ut dom på ett dygn och har drygt 200 sidor. LÄS!

Snygg ring :)

Nej bilden var jätte fin :D

Pojken som kallades Det av Dave Pelzer. hur bra som helst! väldigt sorglig dock :)

'Fångad' Av Lucy Christopher är RIKTIGT bra! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback