sommarlov, nu tack!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min vecka har vart båda bra och dålig, eller förra veckan kanske man ska säga eftersom det är måndag idag. jag har haft mycket saker som verkligen gjort mig sur. men nu skiter jag i dom och får låta dom göra vad dom vill. annars har jag verkligen haft en as bra vecka med mina nära och kära. jag tror jag vart med alla som jag behöver vara med, eller det finns folk jag inte träffat på fler månader. (men har inte haft så mycket tid) taggar till nästa lov, det blir väl sommarlovet? inte låååångt kvar!

Ikväll blir det äntligen att se på big brother, och sen bara mysa och ta det lungt. jag vet inte om jag taggar så mycket till skolan imorgon. hade vart så skönt att ligga hemma imorgon, istället för att träffa några jag inte gillar.

har ni haft en bra vecka?

(eller förra veckan, efter som det är måndag idag)

Kommentarer

jag vill också ha sommarlov!:D

Vilken underbart fin blogg du har =) Hoppas du har en fin kväll :-)

Japp :D

Tävla om att bli dagens blogg!



Direktlänk: http://theoonlyoone.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-d.html#comment



Vinnare dras om någon dag!!

Lycka till :D

Skolan börjar imorgon! :(

sovgott!

en ny veckansblogg är startad nu

:)

sv; hihi okeej, men varför inte :) <3

Allt bra idag?:)

ja min helg har vare bra! :)

Jag håller med - vill också ha sommarlov nu haha ;)

jaa vill ha sommarlov :(

sv: najs :D nja ja blir nog galen för ja hittar inget sommarjobb :P

Grattis!

du kanske inte har hunnit se att du blev denna veckans vinnare av veckans blogg!

gå gärna in och kommentera:♥

http://wilmachelsea.blogg.se

kram!

sv: ikväll ska jag plugga och sen titta på bb :)

svar: härligt att höra de :) jorå det är sådär just nu iaf ..



vad har du haft för dej idag då?

kram

Den låten var vacker!

sv: Jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi pratade om ! :D haha ♥

visst!:D tack

Svar: Jag menar. På vänster sida av bloggen har du bild på din system, och text om dig osv.. att man kan kontakta dig, också ditt blogsvar står där :)



Vetdu hur man kan sätta bilder och saker på sidan, om du går in på min blogg ser duatt man måst trycka på: Silluuu för att komma till min "profil/text".



Om du fortfarande inte förstår, så gör de inget, suger på att skriva om något, eller förklrara :P

sv: haha! okej :D

Vad har du gjort på lovet då ? :) ♥

sv: ja, allt är bra

sv: vad bjuder denna dag dig på då? :)

Nu är påsklovet slut.. nu är det bara att tagga sommarlovet! inte såå långt kvar :)



sv. tusen tack!

sv: inte så mycket :D

»SVAR: haft en bra måndagskväll?

sv: Varit hemma och tagit det lugnt. Typ solat, städat rummet och lite ;D ♥

jo, allt är bra! (:



händer idag då? :) <3

vad gör du? :)

sv: dom fan rent ut sagt, usch ja är arbetslös å ja har inte ens tagit studenten än de är illa :P

sv: oja!:D

så lite så, du kanske har ngt bra tips till mig? :P <3

svar; det är bra här med, vad gör du?:)<3

sv: :D

Jag längtar också till sommarlovet! Det är så dumt att det blir så varmt nu, och så får man inte ha sommarlov! :P

göres sötnos?

hihi jag har lov, woho (a) har lite skadeglädje här förstår du för det hade nästan alla förra veckan när jag gick i skolan ;) haha..



tror du att det var uppgjort att Rodney åkte ut?

God natt :)

jodå, absolut

tack!:D

typ inget här heller..det blev reklam på tv..xD hehe

sv: varsegod :D

godiiie

sv; mysigt! :)

Haft en bra sista lovdag då? :)

Lyssnar på musik:)

Hände det ngt kul till veckan då?:)

Vill också ha sommarlov, är dock glad som har en veckas påsklov nu!



Sv: Vad bra, jo den har har varit toppen. Hoppas du får en trevlig kväll. Kram

sv: det är bra med mig, vad gör du? :)

sv: Jag mår bara bra :D <3

Härligt, jag har också haft det helt okej, dock varit tvungen att gå upp tidigt hela lovet... :( <3

ha en bra kväll !:D

skola imon ?

sv: aopp:D

vad gör du?

vad har du haft för dig idag då?:D

sv: :D

hahaha...vet du va dum jag är!? xD har entligen lyckats ta mig upp till övervåningen och så glömmer jag telefonen där nere..xD den plingar in massa sms just nu..xD hehehe

japp :)

Converse, snyggaste dojjorna!



Svar: Tack :D

kanske inte precis då..xD hehehe.. :P

sv; Okej, jag mår riktigt bra. :D

Kram

sv: haha lite kanske (a)

svar: ja :( men det va nog inge farligt <3

Åhh jag vill också ha sommarlov nu! :)

hih:D

sv; nu är frågorna besvarade från frågestunden! :D

musik o prata med min snygga pojkvän^^

sv: okej jo här är vädret också underbart!

allt bra med dej? börjar du också skolan imorgon?:/



har en dagensblogg tävling på min blogg, anmäl dej gärna innan det är försent! :D

musik (:

Fin bild :) Allt bra?

Kram

sv; jaadu! (; tänk om jag blir en aktiv pensionär som bakar bullar snart!

sv - det är du som är underbar! :D<3

Sommarlov vore inte fel.=)

känns som att jag är den ända som är ledig i morgon :o

sv: haha ja endel skönt!(a)



okej, nej alltså jag fattar inte vad felet är. vem som helst fattar ju att det är riggat, rodney slår ju ut madde hur lätt som helst. men aja ingen idé att älta det liksom, han kommer ju inte tillbaka.. :(

Hejsan!

Vi har en tävling på våran blogg där man kan vinna bloggsvar. Bloggsvar är ett enkelt sätt att svara på sina läsares frågor! Skulle vara jätte kul om du vill vara med i den tävlingen! läs mer här http://olydiga.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

hej bra blogg ! haft en bra dag ? :)

Det låter ju super! Samma här :)

Azum shoes :D Älskae converse :D

sv: japp :)

Riktigt fint väder har det varit :) Hur har du haft det?

Jadå, fast jag har inte firat påsk. Har inte gjort det på många år faktiskt.. S

hej, änmäl dig gärna på veckans blogg! :)

Hej! vi är 3 tjejer som har startat en blogg!

besök den gärna! http://deeduu.blogg.se



kramkram

sv: Allt bra idag?:)

sv: näe :( när börjar erat sommarlov?























Follow my on Bloglovin







Trackback