''du har valt detta själv och ingen annan''


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

har just ätit mat och det var riktigt gott plus att jag är nöjd. nu sitter jag och lyssnar på musik och njuter av att vårat internet går snabbt! fick ett nytt internet idag eftersom det andra gick super segt, gick knappt att göra något.

Ikväll händer inte så mycket, funderar på att plugga lite eller kanske bara lägga mig i sängen och ta det lungt. men jag ska ännu fixa mycket innan jag ska sova, men vet inte om jag orkar. mitt rum ser inte ut som det borde göra..
fast solen är här så fryser jag lite, men det går nog över hoppas jag. för jag tänker inte bli sjuk eller något liknande.

har ni några planer för kvällen?

Kommentarer

söt du är:D

Det låter ju jätte bra! Jag har haft bättre dagar, men jag överlever! =)

Du tar verkligen jätte fina bilder!

bra fotograff!

Sv: Okej vad bra det då, jo min var bra. Håller på att fixa på rummet nu faktiskt!



Kram

Ja till att du hade testat den? :D

söt du är :)

sv; smile för den!

sv. :)

Tack :P

vinnaren av dagens blogg är utsedd!

Oavsett om du vunnit eller inte så har jag dragit igång en ny dagens blogg ! Så du får super gärna vara med igen =)

Klicka på länken för att se om du vann: http://binalina.blogg.se/2011/april/d-a-g-e-n-s-b-lo-g-g-v-i-n-n-a-r-n-a-1.html#comment

Tack för din medverkan!!

Titta efter ifall det var du som vann! :)

kram!

jaa!:D

nu ska jag sova, vaknar snart! haah

svar: men åh vad gullig du är, du är också väldigt söt må jag säga!

Fin bild :)

hur är det idag? :)

har du haft ett bra påsklov?

Du tar så himmlans fina bilder :O

fin bild :)

Jag tog studenten för två år sen, men hade varit skönt med långledigt :)

plugg :/

är mediaprogrammet roligt? :)

Fin blogg du har!

Hur har din dag varit då? :)

Haha okej :) du använder chokladen och den är skitbra :D

Sv: Haha, ja nu fick vi upp tavlan i alla fall efter lite krångel hit och dit.

Hoppas du får en trevlig kväll, kram

sv: jaha:) har nyss vart ute och gått!

sv; glatt folk är det bästa folket!

Oki kul...

allt bra? :)

fan va snygg header!

aha

Sv; Jo den har varit bra :D Hur mår du då :)

härligt :) jo det är bra med mig också!

sv; fest i hela huset! (random har inget och säga)

Hur har din påskhelg varit?

=)

hej!

kan du snälla rösta på mig? :D Det tar knappt en minut av ditt liv och du kan ju iaf kolla om du gillar min bild?

http://visadintalang.se/fotobidrag-av-linnea-johansson

Hoppas du slipper bli sjuk, inte kul att bli sjuk nu när det börjar bli varmt och skönt ute...



Sv. Ja det är det.

sv: lungt! :)

Jadå, allt är super fint. Man blir så glad av att solen kollat fram nu ju! Skit härligt när solen steker på huden, känns nästan som sommar! :')

Vad fina bilder du tar!

Haft en bra påskhelg?:)

Haft en bra påsk:)?

fin bild! (:

haft en bra påsk?

Gud vilka fina ögon du har :)

hej! läser din blogg ibland, tycker att den verkligen är bra! jag skulle vilja förbättra min blogg lite, kom gärna med förslag! :)

såå fin bild!

händer imorn då? :)

Fin du är Beatrice :)

Vilken fin bild.

fin bild :)

så grymt söt! :) och grymt fin blogg!!

vacker :)

super fina ögon !

fin bild vännen!

jätte söt bild ! :D

Vad fin du är, du ser förresten ut som min kompis på den bilden! ;)

Hoppas allt är bra! :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback