vill bara se dina ögon sen är jag nöjd.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har verkligen inte tid att sitta här vid datan och vid bloggen, fast det hade vart super skönt. Men det var nog lika bra att jag började kolla på klockan så att jag inte kommer försent. nu ska jag ner på stan och träffa några vänner.

Vi ska sitta och njuta av vädret och grilla lite, super mysigt! sen får vi se vad som händer, vi har inte planerat så mycket mer än att vi ska träffas och grilla lite. senare ikväll har jag inte heller några planer, kanske få träffa Emma eller något? som sagt jag har inte planerat något och det känns skönt, för jämt när jag planerar saker så blir det aldrig av.

vad ska ni göra senare då?
missa inte mitt tips i inlägget under.

Kommentarer

Hej! Skulle vara jätte snäll om du kunde gå in och rösta på mig!

Läs bara detta inlägg där står länkningen och allting! Som besväret

kan du kommentera inlägget när du röstat så vinner du en länkning

och blir länkad inför mina 3000 - 4000 tusen läsare!

http://annsoh.blogg.se/2011/april/rosta-pa-migbehover-er-hjalp-gick-vidare.html#comment



Puss o kram annsoh / ursäkta om du inte vill ha sånt här reklam.

Så fint!

Ha en underbar kväll nu, så hörs vi, puss

hihi jag med!:D

sv: tack :)



fina ögon du har !

Tack! Hur är det med dig då? :)

Det är bara bra :)

Hur är det själv då?

sv;okey men den var/är fin:D

hänt något kul än så länge idag ? :)

sv: amen typ samma (:

jaha, men jag ska kika in dom! :D

SVAR: Okej, jag har precis kommit hem från badhus :D

Hur är det idag? :)

allt bra? :D<3

sv. Jadå :)

Vacker :)

Just nu har jag en frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ ett par frågor! Ha en fin dag! :)

fin bild :)

Så fin du är ! :)



Svar: Ja ;D

beautiful =)

Bra tips där under, jag gillar att använda mig av kort skärpedjup. & sen älskar jag att fota nära - macro! :)



Vad skönt väder ni verkar ha! Här har det varit mulet hela dagen. :/

sv: jag har lov :D

Haft en bra onsdag? :)

dagens blogg(are) är uppe på bloggen nu, checka in om det var du som vann! kramis

haha okej :D

sv: ja :) har du gröna ögon?

Fin bild XD

SV: har lite ont i huvudet ;)

fin bild:D jag gillar dina läppar, dom e jätte fina ^^

Vad har du för dej i veckan?

mm :)

åh, fin bild! :)

- okej, stan ;)

Anmäl dig till dagens blogg http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/dagensblogg.html#comment i min blogg ;)

tack så mycket:)

sv. det gör jag med :)

Söt du är!:)

Vad ska du göra i dag?:)

Ska bara vara ute i fina vädret resten av kvällen :)

fin bild :)

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/onsdagens-vinnare-ny-omgang-3.html

KRAM

Missa inte chansen att bli Veckans Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :) Lottar ut en vinnare på söndag!



http://danieldynesius.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-2.html#comment

Ja =)

Nu finns vinnarna ute på min blogg, men om det inte var du som vann så anmäl dig igen redan nu!:D

jag ser på film :)

jag ser på film :)

sv: haha inte så svårt när det är ett helt inlägg om mat ^^ allt bra? =)

sv. ja allt är bra :D

fina bilder



http://isandranilsson.blogg.se !

Härligt! Med mig är det toppen:D

fin blogg :)



p.s frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga!

vad gör du? :)

sv: men vad tråkigt sötnos:( hoppas det blir bättre ikväll efter grillningen med vännerna då:) sånt kan ändra på allt vet du. Själv har jag ett bra påsklov. Jag åkte till Stockholm med bandet och spelade in låtar. Det gav mig många nya krafter:) nu njuter jag av påsklovet, är så skönt utan skola, vill faktiskt inte tillbaks, men men.

Ja, visst var de klänningarna snygga btw:)

Tack :)

Haft en bra dag ?

jaaa ut och njut

Låter gott med grillat :)

SVAR jaa, vad gör du?

roligt att grilla ! :)

Ha en fin kväll söting! :)

fin bild

sv: okej! Usch ja är så sjukt trött idag.. Allt bra med dej?? va händer i påsk helgen då, något planerat?? :D

Kör dagens blogg nu, kanske vara med? :)



http://fotonavmaja.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

sötnos

Hejsan, nu är de fem vinnarna utav veckans blogg utsedda. Kika in och se om någon av dom var just din blogg! :)



Kram /m.



Ps. Lycka till!

- isånnafall önskar jag dig ett stort lycka till :)

Fin bild :)

Fin blogg !

Hur mår du? <3

jätte fin blogg :)



p.s har frågestund på bloggen, fråga gärna något!

Älskar dina ögon, inte bara färgen utan formen också! :-)

sv: okej :) ja mår fint, :D

göra något speciellt imorgon på skär-torsdagen? :D

kram♥

kolla om du blev en av vinnarna :)

fin =D

åh, va fin bild på dig! :D <3

sv; låter trevligt! i påsk jobbar mamma så jag ska till min morbror o mina kusiner<3

Vilka fina ögon!

sv: jaha, men det är skönt när maninte har allt planerat :)

Superfin bild!! :) Är allt bra med dig idag? :)

Sista chansen att delta i min påsktävling där du kan vinna ett påskägg fyllt med goodis



http://www.lovemercury.se/?p=2959

Vinnarna av dagens blogg ligger uppe, kanske det blev du, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/april/vinnarna-ny-omgang-3.html#comment

Tack för att du deltog ~

Bara bra!

Hej, allt bra :D?

sv; ah, min mamma jobbar i påsk så jag får vara hos min morbror o kusinerna.. får se om det blir kul.. får hoppas de! :d<3

sv; hoppas jamä! <3

neeej!:D hela du är fin!:D

Jättefin bild!



Någon som har tips när man har en tråkig dag? LÄNKAR TILL DEM MED DE 3 BÄSTA TIPSEN! Lugna men galna tips uppskattas!

Fina ögon :) checka gärna in min nya blogg , trohet.blogg.se :D

Gud vilka fina ögon du har! :)

Åh, fina ögon !

jätte fin bild bruden!























Follow my on Bloglovin







Trackback