vill höra din röst


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hemma efter den jobbigaste och längsta promenaden på länge, gick med mina tunga väskor från en sida av stan till den andra sidan av stan. Igen smart idé, skulle lika gärna kunnat lämnat allt hemma igår. men just igår tänkte jag inte på det, jag var så osmart så jag brukar jämt packa ner mer saker än vad som behövs.

Har vart med Viktoria i flera timmar och dom timmarna har vart värda jättemycket. Jag gillar verkigen att vara hemma hos henne, man är typ fast där och det går knappt bussar där. skönt att bara ta et lungt och sitta och prata, jag är nöjd med min kväll med henne och min dag. nästa gång jag får vara med henne är kanske på söndag eller måndag.

vad gjort ni för roligt igår och vad ska ni göra idag?

Kommentarer

kör dagens blogg idag med, och det blir 3 vinnare ;)



http://fotonavmaja.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

igår gjorde jag inget speciellt :) idag ska jag träna. själv?:)

sv: nu ska jag sola sen ikv ska vi till min kusin :)

sv: ja helt underbart :D

svar: okej, men jag ser att du har ändrat hela rubriken :P

svar: okej! :)

sv; tihi ^^ allt bra idag? :)

lycka till. :) allt bra?

Fin bild :)



Svar: tack så mycket (: Glad påsk

jo då, har sådan träningsvärk att hela kroppen skakar..xD

okej , jag ska ut och shoppa :)

sv: Ja allt är bra, själv då? :D

försten tack så mycket men du är sötare!

SVAR okej,nej kom nyss hem. Har varit på stan :D

SVAR haha. Allt bra?

igår så va jag med en kompis och idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra!

okej, :/ ska du göra något speciellt i påsk då? kram

så lite så !:) hoppas du har haft en bra dag än så länge:)

Sv; jadå :) själv?

ska shoppa (:

Ja tack allt är bra med mig denna långfredag,själv? :)

men det är skööönt ju! xD hehe

Jätte fin blogg :)

sv; Bra med mig med! Vad ska du göra idag sötnos? :)<3

hehe ja..jag har inte haft träningsvärk på aslänge! det känns verkligen att man har fått jobba med kroppen för en gångs skull! :D

Jaa, allt är toppen!

Hur är det själv?:)

sv; Allt är bra med mig. Hur är det med dig?♥

ja (:

men det tror jag! <3

Vad ska du göra i morgon då?

Sv: du är söt!

Hur länge har du haft blogg? :)<3

hejhej , är allt bra ? :)

svar: haha :D

just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett par örhängen. tävlingen avsluas imorogn!! så skynda och anmäl dig! ---> http://elinpassanisi.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-sota-parlorhangen.html#comment

sööööt!:D

Sv; härligt :)

Det låter bra det :) så det har lugnat ner sig det där med vännerna? Det är faktiskt bra med mig också!

svar: Så lite så, och allt är bra, njuter av solen och pluggar lite! Hur har du de själv då? :)

Fin bild!

Har nyss vart ute på en fotopromenad och nu har jag lagt upp några bilder :)



Hur ska resten av dagen spenderas?

Kram

Så fin bild :)

svar: vi ska på påskmiddag hos min moster idag, du då? :D <3

SVAR okej, jag ska vara med mammas släkt :D

hur mår du?

sv; Bra det! :)

va bra, tack det ska jag ha !:D

Sv: tycker du det fortfarande är lika kul som när du började med den? :D

hehe men det är väl bättre än att höra från en gnällande Cajsa!? xD

sv; braa! det är fint här med! vad gör du?<3

sv: haha okej :d

sv: tackar :)

SV : Allt är bra med mig ;) glad påsk btw!

sv: nja, ska jobba till 23.30 men får dubbel lön idag så ska väl inte klaga hehe :P

hur är din fredag då? :)

Sv; hur ska ni fira påsken då? :)

visst är den :D ska du fota idag i värmen? :D

Samma här :) Ska nog börja packa. <3

Så fin du är!



sv: jodå:D

SVAR; ja det är ganska så fint väder, hos dig då? :) <3

sv; Mina planer är att lägga sig ute i solen! :) hih <3 ha en bra dag!

sv; okej, toppen :D det är helt okej med mig :)

Så lite så :) jo det är bara bra, sjdå? :)

sv: får dra till stranden i sommar:D

sv: ja :D

härligt, de är ok :) göru?

Fin!:)

vilken fin bild! :D

Fin bild!

Vilken söt bild! :)

gud vilken fiin bild!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback