you know nothing


dagens outfit idag, denna tisdag.

Idag var det skönt att sitta på bussen och lyssna på musik, har inte gjort det på ett tag. Men precis när jag kommer till skolan inser jag verkligen hur värdelös dagen kommer bli. vilken seg morgon, tror jag aldrig vart med om något värre. men det gick bra, efter ett par timmar var jag glad och pigg. Idag i skolan har vi inte gjort så mycket, bara haft engelska och lite samhällskunskap. helt okej, dag men den kunde ändå vart lite bättre men ett plus i hela dagen var iaf att grabbarna lyckas göra något så jag började skratta grymt mycket. sällan jag får så ont i magen av att skratta, men jag gillar det!

sitter och äter lite gute glass som pappa kom hem med, han började jobba där idag. och jag taggar till sommaren då jag med ska börja jobba där, kommer bli så sjukt roligt. och ikväll blir det att grilla, super mysigt. första gången jag ska grilla kött eller iaf iår, kommer bli super gott. skönt att få vara hemma och vara med sina syskon och pappa.

har ni haft en bra dag & vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Gott med grillat :)



Det är bara bra



Vad skulle du rekomendera för objektiv till porträttfotografering ?

låter som om du kommer få en mysig kväll! :)

Vinnaren är uppe nu på bloggtävlingen. Så kolla om det blev du! Kommer en ny tävling så snart som möjligt så håll ögonen öppna. Kramis :)

sv: okej ^^ allt bra?

Hejsan. nu har jag FRÅGESTUND på bloggen, det skulle va jätte kul om ni/du skulle fråga mig en fråga, vad som helst. den avslutas ikv kl 20:00 så fråga på. men har det inget med frågestunden att göra kommentera då på ett annat inlägg! puss.

sv: Hihi :D

Härliga bilder du tar! Du skulle inte kunna gå in på min blogg och svara på min fråga ang. kamera? jag är sugen på att skaffa en systemkamera, men har ingen aning om vad för något?

sv: jo de är bra :D

sv: Oekj skönt :dAllt bra här med :D

jätte fin outfit :D

sv; Varsågod :).

nix, jag hade studie dag :D imorgon blir det skola :/ orkar inte!<3

Sv: mmh.. :P

inte tänka så... alla dagar är värdefulla på sitt sätt :D tänk sååå istället

hehe ja ;)

<3

lite :) menmen.. jag går bara i skolan 2gånger den här veckan, onsdag & fredag är ledig på torsdag

fint!

sv: :)

fin bild :)

svar: yesbox allt är bra, själv?:)

allt bra idag då? :D

sv: vad göR du?:D

sv: japp :D

snyggt! :D låter som en helt ok dag ändå? :)

sV: ja allt bra idag då ? :D

SVAR: Okej, vad bra. Samma här!:)<3

Skönt att sommarlovet närmar sig för dig? :)

ja verkligen! :)

varsågod :D

Mysigt att grilla.=) Har också en vit och svart randig tröja på mig idag.

snygg blogg :D

om du undrar så är det jag som addat dig på fb. gillar din blogg så mycket så :D

sv; jaadu vad ska man säga (;

sV: najs :)



Haft en bra dag :D?

Så gott med glass, va sugen jag blev på det nu :D

De va så lite :)

Oki!

Hur ska du spendera kvällen då?

Kram

Kolla gärna in min videoblogg där jag snackar Kinesiska :) http://amyah.blogg.se/2011/april/snackar-kinesiska.html#comment

fin outfit! ♥

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-ny-omgang-3.html

KRAM

Haft en bra dag? :)

Sv: Okej, hur var första dagen i skolan då?

Jag gör inte så mycket, vart med en kompis idag, nyss ätit! Kram

Heejsan,

Haft en bra dag?



Ifall du vill höra en rolig historia så gå till min blogg så hittar du i den senaste inlägget en kul historia ;)

kram

Hej! Just nu pågår en tävling om en valfri trendig senilkedja från designbyclaudia på min blogg:) Var gärna med i tävlingen.

Länk till tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-trendig-senilkedja.html#comment



Ha det bra och kolla gärna in resten av bloggen om du vill:)

okej, jag svarar på kommentarer :) gjort nått skojj idag? :)

skriv gärna vad du tycker om min pågående voltigedräkt :D

Hej fin blogg! :)

Fina kläder! :D

Fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback