you should say sorry


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

det är inte min mobil, det är min brors mobil om ni undrar.


snart går bilen hem till mina kära pappa och får äntligen träffa han. har nog inte vart hemma denna vecka mer än i onsdags tror jag. då var jag hemma på kvällen men drog till stan på morgonen igen. så det ska bli såå sköööönt! måste även berätta att min underbara mamma har köpt en sak jag verkligen ville ha på IKEA, kan ni gissa vad det är för något? om ni inte kan får ni veta det senare på kvällen eller se en bild måste ännu sätta ihop grejern när jag kommer hem.

min bror lämnade även mobilen hemma så jag passade på att spela lite spel på hans mobil. jag kan säga att det är inte lätt att ta kort och spela samtidigt, det är verkligen super svårt. men fick några bra bilder plus att jag älskar spelet. annars har jag inte gjort så mycket, har inte vart ute så mycket men dagen är inte slut ännu.

flera som spelat detta spel, tycker ni det är roligt?
gissa gärna vad mamma har köpt på IKEA till mig, ni kanske även får en länk.

Kommentarer

bara bra med mig :)

Ha en bra dag

SV: Hehe ja(:

Kanske en byrå? Eller en spegel

Ja, jättegott! :D



Hur är det?? :D

sv: okej :) har nyss varit nere på stan och köpt en jacka, det är ju såå skönt ute! :)

HÄRLIGT!!:D

sitter och redigerar lite bilder till nytt inlägg. :)

sv; hihi, jag köpte nyss kläder! kolla bloggen o se ;) <3

Sv: okej, kollar på Tv :)

hur e de me dig gumman

Just ja! Var gärna med på våran fototävling på bloggen!:)

Kram!

vad gör du? :)

Sv: Hej allt bra :D ?

vad har du gjort idag?: )

sv; aha, okej :/ så du har läst dom? :)

Sv; Okej <333 trevlans (:

nej xd

Hej allt bra :D ?

sv: okejj ^^ hmm, ja vet faktiskt inte så många mer "kärleks böcker" i din smak då, haha ^^

Jo, jag har spelat det där :)

(Mina läsare har 15 % rabatt hos Becca Design under april månad, pass på nu)

varmt o skönt på gotland ser jag ;)

okej :)

-läser:D allt bra ?

en säng?:D

en bokhylla?:D



hihi erkän det spelet ärr beroendeframkallande :)

sv:

ja men den är bra ändå, fin men annorlunda

sv: varsågod! :D

jag har bara chillat idag, allt bra ? (:

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/mandagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

sån mobil har jag nästan, en annan typ bara. Vad gör du?

sv: ja :D



haft en bra dag? :)

Frågestunden avslutad! Tack så mycket för att du ställde frågor! Kram till dig (:

Jag mår bra, vad gör du? :)

Jätte fin bloggdesign och blogg! :D Superfina bilder!

SVAR: Okej vad bra! jag mår toppen :)<3

Allt bra idag?:)

hej!

Din blogg är grym! Har du gjort designen själv?



Kram

vilken HTC är det ? :)

Vad har du haft för dig i dag då ? :D

Nu är 2 vinnare utsedd men nu ska ni rösta på vilken blogg som ska vinna.

Den blogg som får mest röster vinner.

OBS!

Vinnarna får bara rösta en gång på sig själv.

För att kunna vinna så sprid ut.(vinnarna)

fin blogg :) hur är det med dig då?

hur mår du ? (:

det där spelet är grymt kul!

Ha en bra kväll vännen! kramar

hejsan! har varit lite seg på att blogga den här helgen men nu har jag uppdaterat igen :)



vad har du gjort i helgen?

haha, min kopmis fick typ 864 poäng på det spelet på min mobil ^^



sv: hihi, okee ^^ allt bra?

Gillar det spelet!!:D

sv: okej :) ne ja ska inte göra mycket alls :P

sv; Okej !:) fixa i mitt rum

Allt bra idag då ? :)

Besök våran blogg! www.kimmea.blogg.se

Svar: :)

Hittar du på ? Kram

vad gör du?:)

Vilken härlig blogg du har! :)

Ockej , vad gjorde du idag då ? :)



www.michazz.blogg.se

sv : Det har jag gjort , tack för att du finns finaste! <3

älskar det spelet :P



/ KRAM ♥ KHANGKHENG

haha, nej detta spel har jag faktiskt inte kört.

Fast var påväg att göra det på morbrors ipad en gång :)

Tacos är min. Gillar du också spelet "fruit ninja"? ;D

KRAM

sv; åker till spanien i morron :D

Det spelet är skit kul haha! :-)

kan gissa att du fått en hylla eller typ ljus (?) :-D

jag har spelat det.. roligt vet jag inte .. men det är sjukt beroende framkallande.. likadant med DoodeJump :O

sv - taack, älskar vita converse :D



har ungefär samma spel på min iphone, o det är skitroligt! :)♥

svar: ja, eller hur :D

va göru? :)

svar; ja, det tycker jag att du ska göra! :}

vad gör du? :)

sv: jaop:]



Jag har haft det spelet på min mobil förut och jag tycker att det är rätt roligt faktist:D

Visst är dom så söta !

Okej vad bra. aa det har jag haft :)

hehe aa^^ Har du haft en bra dag? :)

Hej! Det är så att jag ska öppna en webbshop. Kolla gärna in i min blogg och rösta ut de snyggaste ringarna enligt DIG :D



Tacksam för hjälpen :D Kram <3

ah okej, härligt det med :)

nepp nepp, de där har jag inte spelat :)

Kolla mitt senaste inlägg , för att det är skrivet om just DIG för att du är helt perfekt. <3

svar: najs :D vad ska man söka på då? :)

sv: Underbar :D Solen och värmen är här!! Kan ju inte bli bättre ;)Har solen lyst på dej oxå?? :b

Vad har du haft för dej annars idag då?? :)

inget :)

hehe , hur gammal är din bror ? :P

okej ;D

Grymt fin blogg!

Duktig fotograf , kollade på lite av dina bilder på din blogg Mihi. :)



ha det bra :D

heej vilken fin blogg du har :) !



kolla gärna in min och lämna gärna ett eller två kommentarer innan du drar :D



kramar

sv: Kanon :D hihi..

va har du hittat på idag då?? :b

svar: jo det är bara bra!:)

sv; Okej, tack iaf. :D

nja , inte direkt allt men annars så är det bra med mig :D hur är det med dig da ? juste måste bara fråga detta men vem gjorde den fina bloggdesignen åt dig ? :P



kramar

SV; Hihi är bara ärlig!

Det är super bra med mig :D dig då? :)

Sv : awwwe du har blivit som en storasyster för mig!<3

Kolla facebook

okej, samma här :D<3

nu e jag tbx!



hur ä det bea? kram

Jätte fin blogg :) :)

SV: Hehe oe

Galet bra spel, haha :D

Sv: :DD

:D<3

sv: ja verkligen!:D

åh :( jo .. rätt samma faktiskt !

Skriv gärna vad du tycker om ringarna.

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/hm.html#comment

SV; ;) <3

SV: (:<3, Hur många läsare har du per dag?

SV; Härligt! Ska du göra på lovet då? :)

WOw vilken underbar fin BLOGG du har jag ska följa den Önskar dig en GLADPåsk.... Kika gärna in oss mig och på mina "Kategori" går in på Musik och kolla in MIN NYA MUSIKVIDEO och snälla tyck gärna till OM den...SKulle betyda mycket för mig Kraaaam

yes <3

Bara bra tack, vad gör du? :)

Kram!

sv; okej :D

Var med och tävla om "veckans blogg" :D

Bara att anmäla er i bloggen! - inlägget om veckans blogg, inga andra är giltiga!

LYCKA TILL! :D

jag har spelat det, mitt favoritspel till iphone :D

snygg mobil =)

sv; okej, men böckerna är mycket bättre ;)

har det där spelet på min iphone!



ser du vem kändisen är i min blogg? :)

Vad fin blogg du har :) vgd?























Follow my on Bloglovin







Trackback