BARA EN MÅNAD KVAR!


Sakerna är ifrån Åhlens, kolla deras hemsida.

Nu sitter jag på jobbet och börjar om mindre än en timme, jag är lite trött men det går nog över snart. Igår kom min syster förbi jobbet och sen kom även Jakob förbi en lite stund. Efter jag hade slutat jobba tog jag bussen hem och en promenad på tre kilomter för att komma hem. Kvällen var lugn utan blogg eftersom blogg.se inte funkade för mig.

Idag är det den 9 Augusti och jag har väntat på den här dagen ett litet tag. För det är nu mina nedräkningar börjar. Först ska jag börja räkna ner till en månad, för om exakt en månadg så fyller jag 18 år. Jag är så taggad att fylla 18 år, inte för det hänt så mycket speciellt mer än att man får köpa snus, cigg och alkohol i affärerna. Man får gå ut på krogen, sen blir man helt enkel vuxen. (det finns mycket som man får göra när man fyller 18 år)

Frågan är vad ska man önska sig? Kanske lite saker som man behöver när man flyttar hemifrån senare? Jag vill alltid flytta när jag kolla på inrednings grejor. Men flytta nu det gör jag nog inte, jag ska gå klart skolan först! Men man kanske skulle kunna önska sig lite saker, jag får se vad jag önskar mig av släkt, familj och vänner.

Ni som fyllt 18 år, vad önskade ni er?

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

TEST!

fina saker! :)



sv; jahhaa! haha ^^

allt bra?

Kan du inte länka åhlens sida? :D

Ja verkligen :D

åhlens har mycket fint :-)

jag minns inte vad jag önskade mig när jag fyllde 18, snart 5 år sedan! tiden går fort :p

Fint :)

svar: kan du skriva den kommentaren i fototävlings inlägget? :D annars kommer jag glömma bort den :P

härlig gumman <3

svar: haha såg denna kommentar i tävlings inlägget nu, men då vet jag :D

Sv: Ska snart ut och springa. Själv? :)

SNYGGA GREJJER :D

svar: japp japp :D

sovit gott inatt? ^^

Sv; Haha smart... (A)

Sv; Kul..? elr? ^^

Jag ska kanske vara med någon kompis :D



Vad händer i veckan då?



Kram <3

vad gör du gumman

sv: :D

Nu är vinnarna av dagens blogg presenterade. Om du inte vann denna gång finns en ny chans direkt. Klicka på länken nedan för att komma direkt till inlägget!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-gardagens-blogg-ny-omgang.html

:D

sv: okej, den 16e :)

hur mår du idag? :D

Haha jaja, det är klart! :D

Allt bra? kram

Ha en underbar Tisdag! :)

Nu är vinnarna uppe! kolla om det blev du! vart det inte du? men ta och anmäl dig igen ist!♥

http://frestadiusfoto.blogg.se/2011/august/grattis-till-ni-som-vann.html#comment

svar: jag sov gott inatt, men sov för länge x)

vad kul :D nja inte alls mkt

Nice att bli 18 :D

Okej kul elr?

hihi



Kompis säkert!



Kram <3

jag kanske flyttar ut redan nästa sommar!

sv: de rullar på här :)

vart jobbar du? vissa jobb kan bara roliga

grattis i förskott haha :D snart är de ju min tur också!

- ohja :)

vad gör du? :)

sv: Tackar!

Härligt. det är bra med mig med :D

sv: man längtar ju faktiskt efter att vara självständig! :)

Fina "inredningsaker" :D!

hihi <3



Kram <3

då kan du ju smaka på all glass :D

haha kan förstå det :D

svar: nej :O har fan vänt på dygnet, inte bra när jag jobbar ju -.-'

varsegod :D

sv; hihi ja :) händer idagdå?

hur länge har du jobbat där

Sv: Jaa, Oboy är ju så sjukt gott :D och jag fyllde 18år i Mars och då fick jag mest pengar men även smycken och sen fick jag ett stativ till kameran, GANT skjorta, presentkort med mera :)

allt bra? :D

sv: Haha, okej! 1;orna börjar den 22:a och vi 2;or & 3;or börjar den 23:e! :)

okeej :D

Sv; ja :)

- Var jobbar du? :)

jag sitter hemma och tråkar, haha

svar: ja :)

åh vill också fylla 18 men jag har ett helt år kvar men tiden går fort! ska bli sjukt kul att komma ut på krogen för första gången faktiskt :)



sv: de tycker ja :)

sv:Jo tack det är bara toppen:D

ja det är helt okej med :) händer ida?

sv: vad jobbar du me btw`?:

du anmällde dig i de gamla dagens blogg-inlägget, här är de nya! kram http://thewayulove.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-avslutad.html#comment :)

Jag önskade mig resepengar, körkortslektioner m.m. när jag fyllde 18, men jag tycker att bästa åldern är 21! :) Då är man myndig i hela världen och jag är ju USA-freak, och där är det ju 21 som är myndig, inte 18 som i Sverige. Så 21 var helt klart min bästa födelsedag :)

- :)! hiss eller diss?

åh lyckost! jag fyller inte förrens december. men herregud som jg längtar! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback