dina ord gör min dag


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag är det onsdag och jag ska fixa mig och sedan sitta på bussen en timme för att ha körlektion vid 10:05. Efter körlektionen ska jag träffa min pojkvän en snabbis och sen får jag se vad jag hittar på. Om jag ska fika med en kompis eller hur jag ska göra. Kanske gå på stan och kolla efter saker ett tag, får helt enkelt se hur mycket jag orkar göra och när jag åker hem från Visby.

Under hela sommaren har jag fått lite nya kläder och köpt lite nya saker, men aldrig haft tid att ta kort på dom sakern. Och nu orkar jag inte göra det, men här är en av sakerna som jag köpte. Haft parfymen förut och den är helt underbar, fick även en klänning av pappa som är riktigt snygg. Men den får ni se så småning om, för det blir inge bra när jag ska fotografera den.

Vad har ni för planer för onsdagen?

Kommentarer

Hoppas du får en bra dag idag! :)

- glädjer mig :)

svar: alltså nej, jag menade inte att låta dryg, men irritationen satt kvar efter att jag blev påhoppad av Annas låtsassyrras pojkvän på msn, sorry :/ <3

svar: okej, för han snackade om dig på msn bla bla att han pratat med dig och bla bla.... :S

sv. jaha okej :D gillar du de då?

Hoppas du får en fin onsdag

godmorgon:D

Hej allt bra? :)

Hej! snubblade in på din blogg av en slump och ser att du också bor på gotland? Jag har just flyttat hit och letar nämligen efter fotobloggar härifrån som jag kan följa. Du kanske har några tips? utöver din alltså? :)

allt bra annars? :)

sv: det är kanon med mig, vad har du för dig idag? :) ha en bra dag!

Ska luncha snart =)

Dudå?

SV: Inte bra :O

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar

Hoppas du får en fin onsdags eftermiddag/kväll :)



Okej, fundera om du vill.

Wooho idag ska jag fira en kompis som fyller 20 :)

sv; Härligt! :D Här är det både regningt för det mesta och jätte kallt :/

sv; Jaa :/

Jättefin blogg!

Allt bra?

Den där parfymen hade jag och den luktade gott i början. Sedan luktade man typ bränt i en bladning av söta lukter så det stack i näsan! Den borde förbjudas...

jag har sätt att det är många som har den där parfymen, är den dyr ? och vad luktar den egentligen? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback