en tjej full av vatten


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu har jag vart hemma två timmar nästan men behövde plugga, äta mat och lite andra saker som behövs. Min dag började riktigt bra, men pigg var jag inte under hela dagen. Vårat schema är inte helt klart ännu, det kan finnas saker som kan ändras. Men nästa vecka är det mer exakt, började med medieproduktion B idag. Inte för vi gjorde så mycket, men jag hade en riktigt trevlig dag fast den var lite seg i början och slutet. Efter skolan så åkte jag till visby för att gå till Gotlands bilskola.

Teorikursen gick bra och mycket nytt har man lärt sig, jag får plugga mer imorgon så allt stannar kvar i mitt huvud. Det regnade riktigt mycket imorse, under dagen har det vart fint väder men när jag sätter min fot utanför dörren efter teorikursen är klar då börjar det åska och blixtra. Och jag tänker jag hinner bort till bussen, men när jag bara kommit två meter till öser det ner regn. Även fast jag hade paraply, hjälpt det inte alls. Det blåste och hela jag var full av vatten. Efter ett tag fick jag ta i pappa som var i Visby för jag kunde lika gärna åka hem med han, även fast jag var full av vatten hoppade jag in och övningskörde med pappa hela vägen från Visby hem till oss, det tar en timme. Jag älskar det här vädret men inte när man är full av vatten och ska vara ute, då hatar jag vädret. Min första dag i veckan, en ny dag imorgon.

tio dagar tills jag fyller 18 år
Haft en bra dag mina älsklingar?

Kommentarer

sv: åh tack så mycket !

det är du också <3

Härligt! Jo, men samma här :D<3

hej hej bruden det var länge sen jag blogga nu börja jag igen kolla in bloggen som vanligt kram

sv: :)

Grattis i förskott:)



sv: jadå:D

Jaa, verkligen :D

sv; Yes! ;D

Händer nåt kul i veckan då? :)

Jao! :)

Jag har börjat med "intervjuer" med bloggare, skulle du vara intresserad?

sv: najs :D kram

sv; Ja :(.

svar: avis på vad?

Har veckan startat bra?=)

Grattis i förskott då :D

Hoppas de tio dagarna går fort :)

Ja, vi får verkligen hoppas på det! :)

yesbox du! :D

sv: magnum strawberry white e skit god!:D

Härligt :) dags för körkort snart eller? Kram :)

sv: va händer idaG?:D

jättefin blogg!

allt bra med dig? :)

sv: allt bra? ;D

röjat i helgen:) Hur är läget med dig idag?:) kramis

är i skolan :D

Hur går det med körkortet då, när ska du skriva-köra upp?

jag kom hem från skolan för ca en timma sedan så nu latar jag mig:)

sv: okej, lyssnar på musik :)

allt bra? :D

tack så jätte mycket:D

Sv; Kollar på Never say never :D

Re: hehe! :D

sv:

jodå=)

hänt ida?

Hoppas du får en bra dag!!:)

kram

Allt bra idag?:D



KRAM



SV: aa :D

sv: inget spc ^^ sj? :)



(Glöm inte att skriva "svar till Carro" eller något liknande eftersom vi är 4 personer som äger bloggen)

Kul att du snart fyller 18:D



och jag hade en mysig helg. I lördags var jag och badade/solade med en kompis och hennes kompis och i söndags mös jag med mamma, och bror som var här och hälsade på.

Hoppas du har en fin Tisdag! KRAM

sv: Inte så mycket, själv då? :)

sv; jag vet itne om jag frågat dig innan men är du intresserad av ett enkelt och roligt extrajobb?:)

fin blogg du har Beatrice!

Lycka till med körkortet. :) Bästa dagen i mitt liv när jag fick mitt i handen!























Follow my on Bloglovin







Trackback