fem nya saker om mig?



Jag hatar när man åker buss och så somnar mina fot, den måste nog vara det västa jag vet med bussen. Jag sitter helldre längre på bussen än att mina fötter och hela min kropp somnar. jag klarar verkligen inte av det, och så fort man rör på sin fot gör det så ont att man vill skrika. Eller när man ska gå av bussen, så haltar man halft!

Jag blir irriterad på folk som lägger sig i saker, som om att det hjälper? Vi är nog vuxna för att klara av bråka själva och inte blanda in andra som man gjorde när man var liten. (det här gäller alla bråk!) jag kan även bli sur när folk säger att man inte får göra saker, men dom själva får göra det!

Jag älskar åskan och blixtren, eller iaf så länge jag inte är ensam. Eller skulle jag kunna ha på min data eller lyssna på musik då är det mysigt. Men sitta sjäkv vid ett bord och så är det mörkt det klarar jag kanske inte av. Men annars älskar jag att ligga i sängen och bara mysa med vänner och familj.

Jag hatar när man planerat något så blir det ändringar
, det måste vara det värsta jag vet. Jag hatar när man ska ändra på saker. Visst om det kommer något i mellan, men det händer sällan. Det är alltid någon som ska byta dag, eller något annat.

Jag gillar att åka bil, fast bara om jag sitter fram. Eller om jag sover, och så är det mörkt med lite musik. Det är riktigt mysigt, annars måste jag sitta fram för att jag ska gilla att åka bil. Senaste tiden har det var mycket bil, men då sitter inte jag fram. Då får jag sitta bak och då börjar jag må dåligt istället!

Kommentarer

TEST!

Vi är visst rätt lika

Superfin blogg! :D

Nu är det äntligen dags! Klänningen från topshop värd 800:- ska tävlas bort :D

ha en bra dag! kram

Hej! Är du intresserad av bloglovin' byte? Jag skulle gärna göra det med dig och din blogg. I så fall kan du lägga till mig på länken här: http://www.bloglovin.com/en/blog/371914/sannalitens/follow och sen skicka länken till din, så följer jag dig :)



Massa kramar!

sv: härligt, allt är finfint händer ikväll? =)

tack!



Hoppas du får en mysig lördagskväll :)

jag blir också asirriterad när folk ändrar planerna! jag får fan panik O.o

Att planer byt är också ett utav det värsta jag vet:O Vet inte hur många gånger jag har varit med om det, gaah! Men jag har kommit fram till att om jag planerar något är det faktiskt ganska kul. Liksom själva känslan av att länga till något är underbart. Men en annan sak när något kommer emellan. På grund av en snöstorm har jag fortfarande inte haft min födelsedagsfest!:/

fin blogg! jag lägger till dig på bloglovin! så kan du kanske lägga till mig?^^

Fin blogg! Allt bra? :)

håller faktsikt med om det mesta!

Jag ska snart göra mig klar för att åka iväg på bröllopsmiddag och fira sambons syster som gifte sig i juni!



Vad ska du göra idag?



Nu är min hemsida klar, kika gärna in, länk finns i senaste inlägget!

haha du är väl för söt

jag älskar att köra bil :D



Tack för dina röster till min fototävling! Vinnaren finns nu uppe på min blogg och kolla om det blev din favvo som vann! :D



allt bra annars? ^^

Vad tycker du om Scoretts höst/vinter kollektion? Skriv ner vilket par du gillar bäst! :)

allt bra? :)

Har du färgat ditt hår någon gång ? :)

Jag älskar också åska och blixtar!! :D Så mysigt ju!

Ännu har ingen kommit med rätt svar på KlurigaGåtan , försök Du att lista ut det rätta svaret och var med och vinn en fin länkning!

http://tessolsson.webblogg.se/category/klurigagatan.html



Skepp o'hoy!

Jag älskar också åska !!!! =D

Jätte fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Åh, jag hatar också att planera och sen blir det inte som jag planerat :(.

Nu så är jag tillbaka till bloggen. Dock så befinner jag mig i ett annat land nu. har precis flyttat till norge för att jobba här lite mer än ett halvår, kika in! :D

Vad har du gjort i helgen?

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

hej! jag undrar hur du fått "rutorna" i menyn? (asså att den är uppdelad i flera delar) :)

jag gillar oxå att åka bil :) fett mysigt!

håller med dig om punkt 4, hatar när de ändras hela tiden! ..



sv: tackar :D

ja mår fint :D

kram ♥

Hejhej, vi följer varandra på bloglovin och jag tänkte bara meddela att jag har bytt blogg. Jag finns numera på flyttuggla.blogg.se om du vill fortsätta att följa mig där :)

Hej :)

Jag kom nyss tillbaka, hur har du haft det under tiden?

och jag hatar åska / blixt :p

sv: allt bra med dig? :D

Nu är veckans blogg tävling uppe igen! Lycka till! Puss! :D

hejj hoppas att allt är bra!

Vi har nu flyttat från blogg.se till devote :) och vi har startat veckans blogg där, skulle vara jätte kul om du ville vara med!

snabblänk: http://battleoftwo.devote.se/category/831252/laenkar-dagens-blogg_252499.htm



Kram!

Don't forget veckans blogg baby!

Länkning på 900 - 1400 bes!

Lycka till!

:)

Fin blogg och fin tjej :)

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram.

Skulle du kunna hjälpa mig att fixa en meny som du har med ''boxar''`? Det är som, FOTO, VARDAG, ÖVIGT osv :) skulle vara guldvärt!!

Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-2.html

Kul att veta lite mer om dig!

Ska också göra en lista :)

Oj vilket fin foto :'D

Hur gjorde du din som då? :)

Skulle vara jätte kul om du var med på dagens blogg:)

http://mikaelabatsman.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-tisdag-ny-omgang.html



Kram

sv: ha det så bra då! D:

- hehe okeeej vad bra! Ha så kul :D

håller med om första och andra punkten! (:

Intressanta svar.



och jag har nu kikat runt lite mer på dina bilder och du är så duktig att fota!



Haha en gång domnade hela mitt ben av på bussen och när jag skulle gå av fanns det verkligen ingen kraft i det så jag ramlade på golvet och fick åka en station extra bara för det. :p























Follow my on Bloglovin







Trackback