fika, körlektion och shopping


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Hemma tidigare än vad jag hade tänkt, men jag känner att det är rätt skönt också. Imorse på körlektionen gick det lite sådär, jag blev mest ovän med bilden. Fast det gick mycket lättare på slutet, då gick det bättre. Efter träffade jag min älskling kanske i 30 minuter eller något, han ville åka hem tidigare eftersom han var så trött. Då kunde nästan jag också åka hem, men nej det blev en fika med min älskade bror istället. Jag älskar att fika, det är så mysigt och bara sitta och prata.

Efter en mysig fika stund med min bror åkte han iväg för att jobba och jag gick runt på stan hittade en ny plånbok på Åhlens för 199:- Hittade även en halsduk från Vila för 159:- Plus att jag hittade en jacka inne på MQ för 599:- det är mitt första plag jag köper på MQ och hoppas jag kommer vara nöjd med det också. Nu ska jag nog sätta mig ner och plugga som alla andra kvällar.

Vad tycker ni om sakerna?
Vad har ni gjort för mysigt idag?


Kommentarer

åh en sån halsduk vill jag oxå ha =) Måste leta upp en VILA-butik =)

Hela intervjun sker via mail. Jag skickar frågor till dig, du svarar och skickar sedan tillbaka. Skicka även med en bild på dig själv + en valfri bild som jag kan använda i intervjun. Exakt när intervjun kommer att publiceras kan jag inte säga, men hör av mig när den har det.

Detta är ett perfekt tillfälle att ge dig själv och din blogg lite gratis reklam ;)

Vilken mail kan jag nå dig på? (om du är intresserad)

Kram

Allt bra idag då?=)

sv. jodå :) Sjukt snygga saker du köpte :D

japp :D

sv: :)

- Tack det är du med :)

gott och fina inköp :D

sv; hihi, aaa! och vad gott det såg ut:D kram

Sista chansen att delta i min tävling där du kan vinna en jättefin ring

http://www.lovemercury.se/?p=4200

goott och vad snygga grejor du köpt!

- :)!

Ja inlägget brukar vara lite roligare med bilder, men om du inte vill ha med det så.. :)

Har mailat dig!

sv: okej, lyssnar på musik :)

allt bra? :D

Gott med fika!

ja :D

Jo men det är bra =)



Gott med fika :)

Yeah =)

Händer ikväll?

Snygg jacka! :O Jag måste springa in på MQ snart ;P

sv; a det hoppas jag på, sommaren får inte va slut än ;)

Bara för det blev jag sugen på fika! :D

sv: gott med fika!

Tack så mycket!

Åh, jättefina plagg! Blev själv sugen på tubhalsduken :)



Sv; Så lite så!

Hej, hoppas att allt är bra idag! Just nu har jag en utlottning på min blogg där man kan vinna ett supersött armband, hoppas att du vill vara med och tävla, det är väldigt enkelt. Ha det bra, kram!

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



Varsågod & tack själv :D

sv: Så bra, jo då :)

göru? :D

Åh så gott :)

Snygga kläder <3

jag letar först och främst fotobloggar från folk som bor här, men har du andra bra bloggar att tipsa om så går det också bra =)

Va bra ! En fråga, vad är din favorit tårta ? Om du gillar tårtor :)

sv: varsegod :D

Skulle du kunna dejta en person som precis blivit dumpad?

Allt bra?

svar: japp, vi lägger ner det!! :)

Halsduken ser riktigt mysig ut :D



SV: Härligt :D

Jag vill också ha en skinnjacka!!

japp :D

Okei! :)

Valfria bilder. Kanske en på dig själv och nån som har nåt med bloggen att göra? Kanske ett foto :)

Sv: allt bra med dig då? <3

svar: ja! :D

godnatt ^^

Mysig halsduk :)

haha ;D

nä jag har märkt att det inte är så vanligt här, finns inte så många som håller på med foto här verkar det som. Har du fotat länge? gått nån kurs?

ser ut att vara god fika:D fin shopping!

sv: okej, det är rätt bra med mig med :D

Så redigt gott

Hoppas du har haft en bra dag idag! :)

Fina inköp (:

SV: Aa :) haha!

har du djur?

Hej!

Vad är dina planer för dagen?

kram :)

dedär såg ju inte aaaalls dumt ut!



/jag har bytt blogg från dreeea.blogg.se :) hehehe

fina grejor :)

Åh, vilken snygg plånbok! Måste se efter om det finns en till mig också i stan :D

Var gärna med i dagen blogg :)

http://mikaelabatsman.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-torsdag-ny-omgang.html <--



Kramar

Snygga saker! älskar jackan :D

Nej vad gott med en fika!



kram Karin

fina saker!:)

Översta bilden gjorde mig hungrig! ;)

Härlig blogg, jag älskar också hösten med alla dess färger. Keep up the good work !

Bra bilder =D

åh va sötsugen jag blev nu när jag såg den där bilden :o haha :)

Tack o vad gott det ser ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback