gillar jag att åka buss?

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Det var meningen att min pojkvän skulle komma hem till mig, men det blev inte så. Imorse blev planerna ändrade och nu är det jag som får sitta på bussen för att komma till honom. Varför det tar fyra timmar är för att jag ska ta bussen hem först och hämta min väska, sen ska jag ta bussen tillbaka till Visby. (bussen går över ljugarn och då tar det längre tid) sen ska jag äntligen sätta mig på bussen på väg ut till min äääälskling!

Eftersom jag jobbar imorgon i Visby, har jag inte tillgång till någon data på jobbet. Och sen ska jag hem till min pojkvän och vi måste vänta på bussen och den går rätt sent. Hela fredagen är jag i Lärbor och sen är det bröllop på lördag och så jobbar jag på söndag. Men jag ska försöka höra av mig. Men får helt enkelt se när jag kommer till datan nästa gång. Men bli inte ledsen, jag ska försöka göra så gott jag kan med min blogg innan jag åker till möja fem dagar.

Jag måste fixa det sista på jobbet nu dom sista timmarna, men jag hör av mig!

Kommentarer

Nu är de 5 vinnarna ut lottade! kika in och se om det blev du! c: Glöm inte att anmäla dig igen!



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagensblogg-extra-ny-omgang.html



KRAM! / EMMADEWI.BLOGG.SE

Bor din pojkvän långt ifrån dig? :)

min pojke åker moppe på riksväg 50 och motorvägen hem till mig för min skull :) <3

Ha det så mysigt denna veckan :D

- Jadå vad hittar du på?=)

- ja :D



haha, jag åkter mkt buss varje dag, det suger:p

sv; Tack! :D

Härligt, jo det är bara bra lite förskyld bara :)

tråkigt att ni inte bor grannar som jag o min älskling gör :D hehe

sv; okej :/ ja tkr de ska bli förjävligt att börja skolan... :p

vad ska du göra i veckan då? :)

Ber om ursäkt för sent svar♥

ibland är det värt det. ;-) bussresan alltså

Okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

sv; inte här! fy apa vad fult väder det är haha..!

sv: Ja, jag håller med dig! :)

sv; å skojj! :D

hatar att åka buss långt i alla fal =/

alllt bra ??

Okej! Nu ska jag gosa med vovven min, vad ska du göra?:)

har en frågestund uppe i bloggen som kommer vara där i hela 2 veckor eftersom jag far och reser. SÅ SNÄLLA FRÅGA EN, TVÅ ELLER FLERA FRÅGOR :) kram!

hoppas du har några jättefina sista sommarlovsdagar! :')

Vinnarna av dagens blogg är presenterade, kolla om du vann!



Hur har din dag varit?

Du har mycket på gång ;)



Sv; Var den god? :o

Tack underbara du för kommentaren till klänningen som jag sydde:D

puss

sv: så lite! :D

haft en bra dag?

Sv' Tack så mycket :) Låter som att du kommer få en bra helg :)

förlåt för sent svar.. har glömt vad jag gjorde :(.. vad tycker du om sommaren 2011?

sv: okej, jorå den var väl bra:)

Happy lie or sad truth? Diskutera på bloggen ;)

sv: Okejokej, inte mycket här heller ! :D

använder du dig av photoshop när du skriver text på bilder osv? :)

samma här, vad gör du då ?

:D

Ursäkta, har inte haft internet på en vecka.. Dom stängde av de -.-'



sv: Åh, men du ska inte oroa dig i onödan fina du! :) <3



Åh, ha det så trevlig med din fina!

Skulle vara jätteroligt om du ville gilla min nya sida för min blogg på facebook!



http://www.facebook.com/pages/EMMAFRANZENMYSHOWROOMSE/196927940368489



Något jag kan göra för dig kanske ? :) KRAM

nu är vinnarna av dagens blogg utsedda! ta en titt och se om du var en av dem, och varför inte vara med ännu en gång? direktlänk; http://thewayulove.blogg.se/2011/august/antligen.html#comment PUSS!

Designen nästan klar och kommer ligga uppe inom kort!! :)

Hoppas ni är spända ;) Kram Bella,

Sv; Okej :)

Vad händer idag då?



Kram <3

Vad tråkigt att det tar så lång tid! Men jag kan förstå att det är värt att ;)

segt o åka i fyra timmar haha



sv: tack så mycket! :D

härligt, jo med mig är det toppen:)

ha det trevligt:)

Sv: Japp :D

naaw va sööött! :D



jag vill också vara kär!

sv: hur länge har ni varit tillsammans? :)

Blir det inte dyrt att åka buss så mkt :P

Hallå nu har jag skaffat en ny blogg efter ungefär en månads blogguppehåll.

allt bra med dig? :)

- Vad gör du då? :)<3

Tusen tack fina du :D

gulligt!



SV: allt är bra här självdå? :)

jag o min pojkvän åkte 8 timmar i en buss i egypten det var inte kul, fy!

Tävling!



Var med och tävla om en länkning i dagens låt, tipsa om en låt så är du med :D



MVH Y´LadyYasmine

duktig du är på att ta bilder :)



www.juliaekholms.blogspot.com























Follow my on Bloglovin







Trackback