ingen klokt sommar...?

foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm
(bilden har ni sett förut men bjuder på den igen)

Ett inlägg varje dag och här kommer dagens inlägg, jag sitter nu och försöker plugga. Men jag kommer inte på något mer och skriva, så jag vet inte vad jag ska göra. Vi har ett arbet över sommaren, gör vi klart arbetet så kommer vi sluta en vecka innan alla andra tills jul. Men jag är nog inte helt säker på att jag hinner bli klar till skolan börjar ska ännu åka bort och sen blir det mer och mer jobb känns det som.

Förutom att pluggat idag så har jag vart med Kevin och Totte, dom har mest fixat saker i stugan och det börjar snart bli klart. Nu om kanske 20 minuter kommer Simon hit, så ska vi ut och åka båt. Det blir att grilla och åka båt, senare på kvällen blir dte nog att se en film som igår. Nu ska jag ta mig ut i solen efter allt pluggande. Ligger inte efter med några kommentarer från igår iaf, svara på alla andra senare eller imorgon.

Vill även inte tänka på hur långt det är kvar till skolan börjar, jag vill börja på ett sätt. Men tänker man efter lite så skulle det vara skönt att ha lite längre lov utan jobb. Jag kommer bara jobba och sen åker jag bort fem dagar och sen börjar skolan, plus att det blir lite släktträff och överraskningar innan skolan börjar. där imellan måste jag hinna vara med mina bästa vänner och min kärlek.

Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

TEST!

:D<3

Härligt!

Vad mysigt =)

Gör ni då?



Jag ska steka pannkakor ;)

sv: Tack :)

Hoppas det går bra att plugga :)

ja du med! :)

Vad mysigt hoppas ni får det kul! ja du jag ska var här os mina söta kusiner :D <3

Allt bra? :)

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri snygg väggdekor från textarna.se, finns massor att välja bland! kika här om du är intresserad: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-vaggdekor.html#comment

fin bild :)

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

okejokej, trevligt:)

tackar!

Kolla gärna in min nya header :3 (om du inte ser den så tryck f5 ;))

sv' jo det är bara bra.

ikväll ska jag nog till stan självdå? :)

Hej sötnos !

Vill du ha chansen att vinna en goodiebag som innehåller galet snygga kläder från bikbok med ett värde av ca 2000 kr ?



Tävlingen är superenkel, klicka in på denna länk:

http://creatives.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment och delta, kram !

fin bild!



sv: härligt å höra :)

hehe, allt bra annars då? börjar du trean nu? :)

sv; vsg <3

de fint,sj söt?<3

snygg tjej!

sv: (ledsen att jag inte svarat på din kommentar tidigare)

idag kom jag hem från landet, ha en fortsatt trevlig sommar! :)

sv: jodå det är bra :) haft en trevlig dag?

sv: okej , sorry för sent svar , men jag har hjälpt till på ett ridläger;)

okej, samma här, allt är på topp! bara lite trött :)

- inget typ :)

vilken fin bild!

taack :D

ja! allt väl? :)

sv: tack! Ska du göra något roligt i helgen då?:)

sv: okej roligt för er!

tack:D!!

sv:h ihi ja :D gjort idag då?:D

SV: Aa :)

sv; Jaoopp! :D

svar: ja :(

allt bra? (: Fin blogg förresten!

Svar: Haha okej :) På tal om något helt annat, hehe :) Hur länge tror du att du kommer blogga? Alltså... Typ i livet liksom :) Kramar!

Tack ska du ha! Vet du, på tisdag åker jag till Gotland :D

sv: okej, ska sova :)

haft en bra torsdag? :D

Hoppas du blir klar med arbetet! :)

tråkigt att plugga på ett sommarlov, skönt att jag slipper de men jag kommer få sjukt mycket nu när jag bärjar 8:an :)



sv: härligt, vad ska du göra imon?:D

kram♥

sv: Aa. :)

Godmorgon

Hoppas du kunde sova bra :D

Är det din lilla syster på din header? :)

Mycket fin bild :)

sv; aah! känns de inte som att de blir för mycket jobb? <3

BRA DU ÄR LYCKLIG MED HONOM :D

sv: allt bra med dig idag?`:D

Fin blogg! :)

Hej nu har du chansen att bli Veckansblogg, om du är med så önskar jag dig lycka till :) kram! http://jennifferkling.blogg.se

hoppas du hinner bli klar ! vi ska ha gäster...känns så där är fortfarande lite sjuk kram

aha awesome! :)

Inga problem :)

Allt bra idag?

hejsan. vad görs `?

förlåt för sent svar. men har glömt vad jag skulle svara.. vad ska du hitta på under karl-oscar dagarna?

Fin bild :)

Fin bild, vad kostar kameran du använder och vart kan man hitta den? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback