jag älskar överraskningar


Bilderna är från google, iaf någon skulle undra.

Igår på jobbet gick det rätt bra, förutom att det inte var  så många kunder plus att det blev dåligt väder tillslut. När klockan närmade sig 16:00 så fick jag åka hem för det var dålit väder och inga kunder på dom senaste timmarna. Precis när pappa hämtat mig sätter jag mig i bilen och kastar iväg ett sms till min pojkvän. ''äntligen är jag på väg hem och det är så skönt att sluta tidigare'' (hade tänkt kasta iväg ett sms när jag var hemma) Men just då så ringer dom upp mig och säger att dom snart är på mitt jobb, så dom fick åka hela vägen hem till mig. Jag gillar när dom överraskar mig men ibland funkar det inte alltid.

När vi var hemma hos mig, så åt vi mat, pratade, träffade Amalia och Filippa och lite andra saker. Vi såg även den här härliga filmen som heter ''ett småkryps liv'' åhh, vad jag älskar barnfilmer så underbara. Efter vi såg den här filmen var det dax att gå och sova eftersom jag skulle upp tidigt för att jobba. Dom andra ligger kvar och sover hemma hos mig och kommer väl snart hi för att äta glass. Tack för en fin överraskining och en bra kväll, Emma, Kevin, Amalia, Filippa och min Totte.

vad gjorde ni för roligt igår?
vad tycker ni om filmen?

Kommentarer

TWST!

Älskar den filmen, haha! ;)

de regnade här med så ja var hemma med ett par vänner :)

Sv' Här är allt bara bra :) Själv?

SV: Okej , jag är med en kompis! :)

Allt bra?

kram :D

sv. lugnt :D

allt är super bra! hur är det själv? :D

svar: va bra :)



jo, jag vet, men jag vet inte hur man tar bort den :O

sv: ja, det är mysigt!:D

sommarjobbar du ännu eller?

ja verkligen :)

sv: :)

sv: :)

svar: den får vara där så länge, jag skrev ju ändå i inlägget att det är din gamla stilmall :)

hihi! ^^

haha såg den där filmen när jag var liten, kommer

knappt ihåg nått!

SV; Jodå det är toppen! :)

Jag älskar såna där filmer jag med:D

Animerade^^



Jo det är bra.=)

jag jobbar också för det mesta.. men nu har jag kommit igång med uppdateringen igen!

Det är ganska bra, har bara lite ont i halsen. :/



Tack för hjälpen :D

sV: najs de :D



ne min helg var låntråkigt

:P



åh barnfilmer är ju mysiga! speciellt disney filmer å astrid lindgren då blir man barn på nytt :P

sv; de är toppen

sv. skönt att höra :D

Gör du idag=)?

SV; Vad ska du göra idag då? :)

sv: eller hur :D!



riktigt sorgligt hur dagens barnprogram ser ut och att dom gör om gammalt hederligt disney :O

sv: tusen tack =) hoppas allt är bra med dig idag? :)

sv: :D

svar: vad hade du missat? :D

göra idag`? :)

SV; Okej, jag ska vara i stallet och rida :)

Godförmiddag hur är det idag vännen?<3

Härligt samma här <3

sv. hehe ja! (:

åh tack så jättemkte!

Jag älskade en barnfilm som jag älskade förut, om myror eller något. Sen älskar jag ice age, shrek och hitta nemo:)

tack :D

sv. jättekul att höra! jag också faktsitk eheh :)

kram

sv: Jag väntar på att pojkvännen ska komma, själv? :)

sv: hihi ja :) usch, regnar de hhos dig med???

så fin design du har =)

svar: ja, men då vet ju folk, för jag heter ju inte Beatrice x) <3

Sv' Härligt att höra :) Du få ha en bra dag!

Nu är vinnarna utsedda! Blev det du?

glöm inte att anmäla dig i en ny omgång!



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-ny-omgang.html

sv: ja. allt bra med dig? <3

Jag blandade ihop dagarna jag trodde du menade nu i lördags haha

sv_: skönt att höra =) allt är bra här med! vad gör du då?

tack så mycket:) kram

haft ett bra sommarlov än så länge? :D

allt bra+ :)

Den filmen är så söt! :)

sv:

allt bra i dA? :D

haha åååh den såg jag när jag va liten :'D

Går det bra då?=)



Jag tar det lugnt.

jag fick bort din bild i kommentar rutan, nu finns min symbol där istället :D

svar: nej, precis vadå? :)

Jajamen :)

sv:

jodå:)

Vad har ni för väder då?=)

svar: haha ja, det va din gamla mall, som jaf använder också nu, vi kan dela på den :D japp, då vet folk det ;) <3

jättefin blogg, puss! <3

sv: den är grymt snygg ! ska tävla bort den ikväll tror ja :)

kram

haha den filmen är så gullig!:)

haha ja :D

Var med i dagen's blogg! :)

http://frestadiusfoto.blogg.se/2011/august/dagensblogg.html#comment

sv: va gör du idaG?:D

Jag mår toppen. Vad görs då ? :)

Jag har aldrig sett den filmen :) Men den ser väldigt gullig ut!



Sv; Ja ;)

Följa varandra på bloglovin? :D

- härligt! Jag med :D <3

haha kollade alltid på den filmen när jag var liten!

Älskar den filmen! :D Så mysig!

Haha jag älskar den filmen!























Follow my on Bloglovin







Trackback