jag har insett, det går inte


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Jag har fått sovit nästan två timmar mer än vad jag brukar göra när jag ska iväg till skolan. Men idag är det inte skola för min del, idag är det mest bilskolan som står på schemat. När klockan är 13:45 ska jag övningsköra med bilskolan, ska bli roligt och se hur det kommer gå. Innan ska jag gå på stan med min bror och träffa honom lite, där efter får jag se hur jag gör. Om jag kanske träffar min pojkvän eller om jag tar bussen och åker hem.

Fåt helt enkelt se vad dagen bjuder på, just nu vet jag bara att jag måste vara vid bilskolan 13:45. Och att jag ska åka här ifrån vid nio för att jag ska hinna fixa andra saker i Visby innan min körlektion börjar.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

GODMORGON! :D slumrade sött ? :D

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

skitcool bild ! :)

Sv' Härligt :) Med mig är allt bara bra!

jag har inga planer alls idag, rätt så skönt:)



Var med i min tävling och tävla om en hår donut!:D Reglerna är lätta!

Kolla in tävlingen här: http://liborius.devote.se/blogs/11883805/taevla-om-en-hair-donut-.htm#WriteComment

PUSS

vad äre som inte funkar? :/ <3



svar: har haft det jätte bra, pojkvännen fick körkort igår :D <3

sv; Bra :D.

Jag ska kolla på Fångarna på fårtet. Allt nra?

Hoppas det går bra på bilskolan :

sv: hihhi ja :) allt bra idag då?

sv: :)

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

sv:

chill=)

Svar: Härligt! Vad har du för planer idag då? Ska du göra något roligt? :) Kramar!

Hej allt bra? :)

Det var samma här:)=

Allt bra idag?^^

tv just nu :) hur mår du?

Låter som en skön dag! Jag har mest tagit det lugnt. Solat lite och tvättat. Kram

hehe. :) så vad gör du idag då? :)

svar; okej! :)

Vad ska du göra idag då?:)

fin blogg:)

Yes ;D

Fin bild =)

Hej!!



Jo, det är bra. :) Förlåt för sent svar. :)

Vad bra :>

- bara bra :)

allt bra idag? :D

Härligt du :D

- så bra :)

okej :D

Fin bild! :)

sv; Härligt! :D

Nu har du chansen att vinna grymt mineralsmink från märket e.l.f i min blogg. klicka på länken nedan för att se hur just du kan delta i utlottningen!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/vinn-smink-fran-elf.html

fin bild :D

Vilken härlig bild :D

så härlig bild!

Hejsan :) kika gärna in på vår blogg :D

Varsågod:D

Ååh, tack så jättemycket!

fiin bild ! :D

Härlig bild! :)



Älskar din header!

Riktigt fin bild!

Otroligt härlig bild!

snyyyggt!























Follow my on Bloglovin







Trackback