Jag saknar dej lika mycket som öknen saknar regnet!♥


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Wooop, jag är taggad tills lördag, bara tre dagar kvar. Som sagt det är dubbel bröllop för min syster och pappa. Jag säger det en gång till så ni fattar rätt, dom ska inte gifta sig med varandra. Jag ska ha min nya klänning på mig då, har aldrig använt den mer än igår när jag tog kort på den. Lite miss nöjd var jag med den och det var att den var lite för lång.

Wooop, det är bara fyra timmar kvar på jobbet sen slutar jag för dagen. Hur skönt är inte det? Jag tycker tiden börjar gå snabbt nu på jobbet, eller iaf när jag inte tittar på klockan. Efter jobbet blir det att ta bussen hem till landet och gå tre kilometer idag igen eller så blir det att åka till min halvsyster och vänta på pappa där. Hoppas även att min pojkvän kan komma hem till mig imorgon.

Ska ni också göra något roligt på lördag eller är det bara jag som taggar?

Kommentarer

TEST!

Fin klänningen :D

fin klänning :D



ps, eftersom elin nu har åkt till Bulgarien så kommer jag (sally) svara på kommentarer och blogga åt henne :)!

Svar: japp, nu har vi det, förut spöregnade det som fan :O

sv; bara bra :) snygg klänning! :D

gud vad fin

Hej vilken fin blogg du hade!:) kika gärna in hos mig, kanske kan vi följa varandra genom bloglovin? :)

Ok, fixar mig ;D

sv : okej :) ska in till stan snart

sv; varse :D

Den klänningen kommer bli fin på lördag:) den är fin nu med ju men det kommer bli bra liksom. ääh , nu krånglar jag till det:P

svar: ja, jätte skönt :D

Sv: Näe, det kommer jag önska mig när jag tar studenten istället :)

Heej var gärna med i dagens blogg hos mig :)

Lycka Till!

sv; :D

Sv: va bra!:D samma här det var bara bra!:)

Om en månad fyller du?:)

super söt!

Fin klänning!



Bloggar du samtidigt som du jobbar? :0 får man det?

Sv; aha okej :)

kika in min tävling på min blogg där du kan vinna hårprodukter för över 600kr!

sv: fan va nice jobb:D

snygg klänning! :)

sv; Tihih, händer nåt speciellt i veckan då? :)

sv:

mm :)

sv; visst e dom :)

sv: tack!

visst :D

sv; Okej :) Jag vet inte.. tar nog var dag som den kommmer ;)

svar: ja :D

Vilken grym klänning! :)

Allt bra med dig idag då?

Nejmen gud så fin klänning!

Fin blogg du har ! :)

Kika gärna ini min blogg och släng en kommentar :)

Ha en bra dag !

Kram

sådär.. :/ göres?

- haha glassigt värre :D

Lite längre klänningar är fint på bröllop, de korta kan man spara till andra fester - tycker jag.

Den var otroligt fin iallafall, färgen passar dig! :)

vacker.

guuud vilken söt klänning! :D vill du göra bloglovin byte? :)

min helg har varit sjukt rolig! :) vad är dagens planer?

Menar du typ kulglass eller?

super söt :)

:)

jo tack bara fin fint, har precis fått besked om att jag kom in på min utbildning i Uppsala, mer om det kan du läsa i min blogg :)

hur mås det själv?

det är kanon håller på att städa kraam

sv; mm :) vgd?

fin!

kikar in och önskar dig en bra dag!

sv: javisst :)

fin!

sv; letar lite saker på nätet! :D <3

sv;

allt bra?

sv: varsegod :D

sv; mm :D

Sv' Hehe okej :) Fin klänning!

sv: tack :) visst :D

typ inget..ska äta nu. :P

Sugen på lite nya kläder? Kolla gärna in min bloppis :) http://kladbloppis.webblogg.se/

min nya blogg : http://honkallaslinda.devote.se/

Fin klänning

RE: så lite så :D

http://www.stylegirl.se/tavling.aspx



VAR MED OCH TÄVLA OM EN SNYGG EARCUFF FRÅN STYLEGIRL.SE!



VINNAREN FÅR ÄVEN 30% RABATT PÅ SITT NÄSTA KÖP HOS STYLEGIRL.SE!

sv: :D händer ikv?

är det kul då? :D

Cool blogg, ta en titt på min :D

Nu är vinnarna av "dagens blogg" framme, kika in och se om det blev du! om inte var med igen, denna gång är det extra stor chans att du vinner!



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-och-en-dagens-blogg-extra.html



KRAM!/emmadewii

Fin blogg :)

Vilken snygg klänning! Volanger är så fint! :)

sv: Den är redan 10 år gammal men blev aldrig poppis. Den har samma filmproducent som die hard filmerna. Denna är ju bättre än die hard:D

- nice!

Jättesnygg klänning :D

sv: jaha:) jag gör inte mkt heller:)

Jo men det är bra =)

Gör dudå?

sv; :D

gjort idag? :D

sv:

jodå:)

sv; kommenterar :D sj?

RE: tack själv sötnos!

Exakt :) hade ni en bra dag?

sv: okej, bara tagit det lugnt :D

tack:D



va fint!

Snyggt!

Du passade väldigt bra i den :)



Sv; Smakade du en? ;)

skitfin !! :)

Fin klänning :)

Jätte fin klänning!

så snygg!

Jättefin klänning! :D

sv: Aa. :)

Mycket söt klänning! :D

Fin!























Follow my on Bloglovin







Trackback