jag vill inte att sommaren ska ta slut!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu är jag hemma efter en timmes promenad eftersom min buss var sen, så jag missade min andra buss. Och sen finns det även turister som inte förstår att man ska stanna vid övergångställen, man måste nästan gå ut i vägen för att dom ska fatta att man ska stanna. Snart slipper man alla turister, skönt för jag hatar otrevliga personer.

Igår när Simon kom till oss blev det att dra iväg och grilla, alltid lika mysigt. Den här kvällen blev det lax och kött på grillen, där efter åkte vi hem och såg en film och somnade rätt tidigt. Imorse när vi vaknar så, åt vi frukost och mer orkade vi inte göra. Man blir helt slut av alla värme, men jag ska inte klaga på värmen. Imorgon kommer även min bästa Emma hem till Gotland igen, ska bli så skönt att träffa henne. Men när vet jag inte eftersom jag jobbar flera dagar den här och nästa vecka. Kvällens planer nu blir att äta mat och sen kanske sova tidigt för imorgon är det jobb som gäller.

Det är inte vilken dag som helst heller, det är den 5 augusti, det betyder först och främst att min lillebror fyller år idag. Tråkigt att man inte hinner träffa honom just idag. Plus att jag har två månader med min underbara pojkvän, det känns som vi vart tillsammans mycket längre. Jag älskar dig och du betyder riktigt mycket för mig, det vet du min älskling! ♥

Vad gjorde ni idag och igår?

Kommentarer

TEST!

Ja verkligen :) grattis till 2 månader.

sv; vart på datan :D

sv: har du långt kvar på ditt lov?

sv:

görs?

sv: okej, good (y)

hur är det ? :)

Läget ikväll då? :)

Åh jag minns när jag bodde hemma i byn på sommarloven, alla ungdomar träffades och grillade hela natten lång. det var mys!

sv; mm :D

Jo det är bra :)

Gör dudÅ?

allt bra?:)

sv;

kollar på en serie c:

- vad gör du då?

Ont i skallen men ska se film snart =D

sv; hihi ja, blev riktigt nöjd :D

sv: okej, allt är azuuuuuuum! :D

sv: hihi oke :) nä chillar

Åh tack fina du :)

Men eller hur =)

Händer imorgon?

- typ inget :)

sv;

jepp ;)

Jag vill inte heller att sommaren ska ta slut:(

sv; Taack! :D

Passa på o va med i DagensBlogg nu! :D

sv: jo helt okej :) några planer inför helgen?

sv: inga problem! hur är kvällen? :)

<3

Tävlar nu ut min united digital kamera.

http://afroditeedreflo.blogg.se/2011/august/united-digital-kamera.html

ni kanske vill behålla den själv eller ge bort den?



allt bra? :)

sv; mm :D

haft en bra dag?

Skönt det:)

Vill inte heller att sommaren tar slut:(

Grattis till din bror och till dig och din pojkvän!

fin blogg! allt bra? :)

kram

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

kram

tack:D

http://Stylegirl.se - smycken billigare än du vågat drömma om!



VAR MED OCH TÄVLA OM TVÅ VALFRIA SMYCKEN FRÅN STYLEGIRL.SE HOS HTTP://liivahliin.blogg.se!

sv: absolut :D

sv: har föreställning, och ska luncha med kompis, lite smågrejor :)

Snygga bilder :)

sv: härligt! jo det funkar :)

sv

yes :D

jo då...mår sådär dock...hostan vill inte ge sig. :(

sv: de låter lite segt =/



har inte du typ jobbat hela sommaren?

hon tackar nog, tror jag :D

grattis till er :D kram

Vad har du gjort mer då?

Fin blogg :)

ska vi följa varandra via bloglovin?

kramis ;D

mysiga bilder:D

SV: Händer imorgon då? :)

Ja ohja, inte alls kul:( <3

härliga bilder! :D



svar: minns ej vad vi pratade om, men hur äre med dig? har du haft en kul sommar hittills? det märks iaf det på bloggen ^^ <3

sv; stackars dej som jobbar så mycket då! :/

vad tycker du om de jag shoppade idag? :) <3 http://raawhr.blogg.se/2011/august/shoppnig.html#comment

sv: Aa. :D

grattis till er då :))

tillbaka på bloggen nu!

sv; bara bra :)

Åh, ingen vill att sommaren ska ta slut :(

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

Vad kul, säljer du mycket glass? :D



Jag ska iväg på kusinkväll :)

sv: Jo allt bra här! Jag kommer också sakna sommaren!

haha men tack du :D du är också väldigt söt :D

jorå,det är bara bra! :)

sv: okej, jo det är bra :)<3

sv:Härligt!<3

Jo tack det är bara toppen:D

följa varan via bloglovin?:D

Grattis "lillebror" ;)



Jätte grattis tilleran två månadersdag :)

väntar på att mamma & pappa ska komma hem från en fest ;d

din hårfärg, är det din naturliga? om inte, hur har du fått till den? galet fint! :)

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt faktiskt. Men jag tror att jag kommer hålla på i många år. Senaste dryga året har jag bloggat flera inlägg om dagen, och jag tycker typ att det blir roligare och roligare. Plus att när man tjänar pengar på det också tror jag det blir ännu lite svårare att sluta. Tror du inte? Har du något speciellt mål med din blogg då? :) Kramis!

hallå där :) allt bra med dig? Kram bella,

jag kommer aldrig mer få umgås med din "underbara pojkvän" som har varit min bästa vän sen 4-5:an...























Follow my on Bloglovin







Trackback