jag vill inte se dig så här


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En gammal bild bjuder jag på, efter det här inlägget ska jag se film med min älskling!

Jag ska försöka skriva ett inlägg varje dag, men jag hinner nog inte svara på alla kommentarer ikväll. Efterosm jag sitter hemma hos min pojkvän och tänker inte låta han sitta här och kolla när jag svara på alla kommenater. Men jag svara på dom när jag kommer hem imorgon/fredag, jag lovar att jag ska svar på dom då!

Igår när jag kom hem efter jobbet åt jag mat sen blev det att övningsköra med pappa till Ljugarn för att träffa min underbara pojkvän. Det gick bra att övningsköra, och jag får övningsköra mer när jag kommer hem. När jag kom ditt gick vi på stranden pratade och hade lite mysigt somnade i lagom tid igår. Första gången jag sover i en båt, riktigt mysigt måste jag säga. När vi vaknade klockan nio på morgonen åt vi frukost, gick till affären, pratade, åt mat sen fyra timmar hem med båten. Jag har haft det underbart i Ljugarn med min pojkvän, hans bror och pappa. Det var mysigare än vad jag skriver, här i bloggen.

Vad har ni gjort för roligt idag?

Kommentarer

TEST!

Fin bild :)

Okeej :D Själv har jag precis lagt in bilder från skåne och på valpen :)

aha okej! varit i stugan, badat, sett film och så:) sjdå?

myysigt det låter!:D

Okeej, jag ser på vänner :)

förlåt för segt svar, har haft bloggpaus och är väldigt upptagen, men med mig är det bara bra :)

härligt, det är bra tack :)

vad gör dudå?

varit på fotbollsmatch :D

du tar så otroligt fina bilder

okej ;)

Fin bild :D

Allt bra idag?

SV: Jo det är bra här med!!

Händer idag? :)

tack gumman:D <3

Åhh den där bilden va skit fin :D

I'm Back! ;) hehe..



Vacker bild föresten! :D

Har jobbat idag och ikväll är det träning som gäller.

sv; :D händer imorrn? :)

följa varann via bloglovin? <3

Hej du. Ja de är inte kul och nu har det värkt hål i båda mina öron...

Jadå :D

hur länge har du o din kille vart tsm ? :)

Gulligt samma här:)

sv: ja:D

tack så mycket!

sv;

så bra :D

Fin bild!



Allt bra? :D

Så lite så :)

SV: Vad roligt! :) Inte så mycket, svarar på kommentarer och lyssnar på musik ;)

Vad ska du göra imorgon?

Om du vill får du gärna fråga något i min frågestund! :D

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback