lite tid till bloggen dom sista dagarna


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Det har hänt så mycket dom senaste dagarna så jag vet knappt vart jag ska börja och om jag kommer komma ihåg allt, men jag ska försöka iaf. Imorgon åker jag till Möja, stockhoms skärgård och är borta fem dagar. Jag kommer ha lite mer paus i bloggen, men jag försöka fixa allt precis när skolan börjat med min blogg.

Fredag/lördag: I fredags var jag ute i Lärbor, vi gjorde inte alls så mycket. Vi tog det mest lungt, såg några filmer med några vänner och åt glass. Somnade rätt tidigt för i lördags var det dubbel bröllop för min syster och Metan och för min pappa och Ewa. Kvällen och bröllopet var mycket bra och bilder får ni se senare i bloggen kanske om fem dagar eller något.

Söndag/måndag: I söndags var det att gå upp tidigt och dra iväg till jobbet, hade bra besök under dagen och jag jobbade även min sista dag. Skulle haft tid att sitta vid min data, men datan var död och jag hade glömt min laddare i Lärbor. Efter jobbet åkte jag och min pojkvän hem till mig och myste och tog det lungt. Hela måndagen, tog vi det också lungt jag packade och fixade lite hemma. Vi åkte med min pappa till Visby och träffade Kevin och Emma, plus min bror. Umgås med dom på dagen och kvällen var det en liten fest på gång med bra folk vid namnen, Totte, Kevin, Emma, Tim, Martin, Freddy, Fabian, Emilia, Johannes, Lowisa, Kevin och Simon. Riktigt mysigt, min sista kväll på sommarlovet här på Gotland.

Idag: Vaknade kanske vid åtta tiden imorse och var rätt pigg och kunde inte sova, jag och min pojkvän städade lite och såg tv. Sen drog vi alla och åt mat, idag har vi mest tagit det lungt. Och nu ska jag svara på alla kommentarer fixa lite för morgon dagen sen blir det att sova. För imorgon åker jag bort i fem taggar, taggad? ja, lite taggad är jag!

Kommentarer

TEST!

Vad mysigt med Stockholms skärgård. Mys och njut varje sekund? :D

sv; okej :D!

ha en fortsatt bra dag!

sv: usch vad jobbigt :(

SV:De bra här med! :D

fin bild

sv: varsågod!



jag förstår, det är lugnt:D!

sv:

jaha ok!

Sv: Okej, vad bra att du säger till att du "lever" ;)

- härligt :) det är bra med mig också :D

deet är lugnt sötnos men började undra.. ^^ jag har själv varit galet dålig på att blogga idag.

sv;

görs?

sv: jadå!

tack:D

svar: ah va bra att du lever Bea :D <3

sjukt fin blogg!:D



Allt bra med dig?

hehe ja..!^^

Vacker bild :)

- tack så mkt! :D

Hur är läget med dig då? :D

- ah men vad har du för dig då? :)

När drar ni imorn då?=)

CHECKA IN SENASTE FRÅGAN JAG STÄLLT PÅ MIN BLOGG OCH DELA GÄRNA MED ER :D

ha det så kul i sthlm!":D

sv: :D

SV:Vgd nu? :)

Vad bra! :D

Jo de är bara bra.

Gjort idag då? ;)

allt bra? :)

Hej, vad fin blogg du har!

Har du gjort designen själv?

Skulle du vilja förklara för mig hur man gör texten 'Kommentarer' större? Ifall du inte förstår är det bara att fråga vad jag menar, hahah men jag tror du förstår?



Kram! :)

Var gärna med i min Dagens blogg tävling där du har chans att synas för mina 200-500 besökaren! det tar bara 1 minut att kommentera, om du gör det så är du bara så bäst! Var med ♥



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/dagens-bloggar-ny-omgang-168-2011.html



/Lisa♥

följ gärna min blogg på facebook så följer jag din !

- Okej inte mycket =)

Okej ha det så kul.

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, gå in och se om det var du som vann :)

sv: Så bra, jo bara bra :)

vad har du för dig? :D

Himla vacker bild, tror den skulle gjort sig ännu bättre lite ljusare :)



Mycket fin blogg och bra fotar du också! Bloglovin byte? :D

Jaha okej :) Mysigt! :D

sv; Tihihi okej :) Ha en trevlig resa då ;)

hoppas allt är bra ! :)

sv. de är det absolut :)



det är ingenfara, man kan inte vara aktiv jämt :)

Varit barnvakt till min kusin.

vilken fin bild :)



Gillar du smink & skönhet? Kolla gärna in på min blogg och få inspriation :)

sv: Det är bra :) Följa varann via bloglovin? :)

kram

tävlar nu ut ett valfritt skal/tillbehör till iphone ,

http://afroditeedreflo.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphone-skaltillbehor.html

sv: hihi ja hon är allt en konstig liten kise , men dock så underbar <3

Önskar dig en god natt och hoppas du kommer sova gott :)

absolut!

jaha okej, ha så trevligt vettja:)

grymt roligt Bea :D

Sv' Okej, du få ha det så bra :)

SV: Härligt att få njuta av det sista av sommarlovet :)

Fina blommor..



Du har inte lust att göra mig en tjänst? Kika in på http://angelicashop.se och fundera ut en sak som är bra med sidan och en som är mindre bra som jag behöver jobba mer på. Sedan lämnar du en kommentar i ett av mina inlägg på min blogg :) Vore supersnällt, behöver lite hjälp med att förbättra sidan. KRAM

hejhej på digh med :D fin bild!

Hej! trevlig blogg! kul att de människor med olika peronligheter på bloggen! härligt!

Nu är det så här att. om du gillar make-up, coola frisörer och tycker att det kan vara riktig tknepigt så tycker jag att du borde kolla in på http://www.hiilen.blogg.se hon har trikset! och hon delar gärna med sig. Du kan även vinna i en tävling som pågår just nu! lycka till!

sv: jaha okej! :)

fin bild!

Hej sötnos! Just nu håller jag en massa samarbeten tillsammans med olika företag, och det fylls på dag för dag. Bland annat Ziperall och Stockholmsgruppen Cosmetics!



Du har bland annat chansen att vinna, smycken, kläder, underkläder, smink ifrån olika kända märken, zumba och mycket mer.



Kika in i min TÄVLINGS-kategori (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) för mer information. Och kom ihåg, läs alla inlägg nogrannt :) Kram

okej, idag har jag tränat,badat och lite annat :)

Haft en bra dag ?

Vacker bild . Sov gott!

sv: haha oj? tack:D jag som fyller 18 nästa år liksom:)



jaha okej, du får ha det så bra där borta då:)

gör ju inget om man blir borta från bloggen några dagar, det är ju sommar för tusan!

fin buket!

vi förstår (iallfall jag) ;)



sv: bättre sent än aldrig :)

hur mår du då?:D

kram♥

Okej men jag hoppas du har det bra :)

sv: Aa. :)

- hehe :)!

Hej ! allt bra med dig eller? ;) Kram !























Follow my on Bloglovin







Trackback