min sommar 2011


jag hade tänkt bjuda på bilden igen.
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är nog min sommar över på Gotland, jag har sagt förut att jag hade sommarkänsla. Men det var nog bara för dagen eller stunden. Om jag ska vara seriöst har jag kanske badat 10 gånger, jag har knappt hunnit gjort allt jag vill och jag har knappt fått vart med dom jag vill. Jag hade riktigt mycket planer innan sommaren, men mycket hände mellan vänner och annat. Min sommar har inte vart bra, eller på ett sätt har den vart bra, för jag har fått vart med några av dom bästa. Men jag har inte fått vart med alla, jag har knappt vart på stranden eller något annat som kan påminna mig om sommaren.

Rätt tråkig sommar, men nu börjar den verkligen ta slut och det vill jag inte. Ge mig en vecka så ska jag försöka hinna med det jag vill göra. Det som är tråkigt är att vi börjar skolan om 17 dagar och jag jobbar 8 dagar till jag är ledig 4 dagar innan skolan och en av dagen blir det släktträff och lite andra överraskingar. Fem dagar är jag på Möja, stockholmsskärgård och nu är jag uppe i 17 dagar. Där är mina veckor på mitt sommarlov borta, jag har ju minna vänner på Gotland så jag skulle ju kunna göra saker med dom när skolan börjat. Men det finns en person som måste åka tillbaka till Göteborg, det är Kevin (min pojkväns bror) Inte roligt, men vi träffs snart igen vi ska försöka komma upp på höstlovet. Mina sista veckor blir att försöka hinna med och göra så mycket jag kan och njuta av den sista tiden på mitt sommarlov. Här finns lite musik som jag kommer minnas sommaren 2011!


Det är nog bara vi fem som förstår varför låterna är viktiga!

Journey - Dont Stop Beliving (tänker på min pojkvän)

Snoop dogg - Smoke Weed Every Day (tänker på min vän Emma)

Den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder (tänker på Simon)
Loona - vamos a la playa (tänker på Kevin)

tryck för att lyssna på alla fyra låter, nu drar jag till jobbet.
Jag hör av mig senare efter åtta när jag är hemma igen.

Kommentarer

TEST!

lycka till på jobbey

sv: ja :)



allt bra idag då? kram

Var gärna med och tävla om dagens blogg hos mig!

kramis.

SV: bara bra med mig :)

svar: okej, härligt! :)



ska jobba hela dagen idag också,.

Vad gör du?♥

sv :)

Fast mitt sommarlov är redan över så.. :(

så lite så :D händer idag då ?! kram

sv; härligt :D

händer idag?<3

sv; okej! :D allt bra?

Härligt!

sv: ja :D

sv: okej de låter lite segt eller vad man ska säga =/

Var med på Dagens blogg!♥

http://idahtt.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

Svara även på Dagens Fråga!♥

http://idahtt.blogg.se/2011/august/dagens-fraga.html

sv: yess :)

händer idag?

sv; Kul att du är med i dagens blogg! Vinnare dras på sändag kväll :D

sv: härligt, jadå :D

Så jobba lugnt idag? :D

Hallå där!

Nu kör vi igång med veckans blogg igen, och vi skulle tycka det var jättekul om just DU var med! För att tävla, läs mer här: http://johannesoilir.blogg.se/2011/august/var-med-och-tavla-i.html

Kram Johanna & Lana! ♥

sv: okej, jag tittar på film :)

hur mår du idag? :D

hmm nej så bra känner vi varandra inte ;)

sv: okej jag ska nog bara ta det lungt och kanske dansa lite :D

Japp :)

Händer sen? :)

du är jätte fin på bilden i headern <3

sv: inte lite tråkigt , utan JÄTTE tråkigt! :(

Jag hatar vintern

hoppas att du får en bra dag söt! Det kommer komma upp tidsinställda inlägg hos mig hela dagen då jag inte orkar sitta vid datorn idag och svara på kommentarer. fått galet mycket taskigt den senaste tiden och nu är jag less..svarar på vissa under dagen dock då jag orkar sätta mig ner. :)

sv:

allt bra idag?

vad gör du idag? kram

sv: ja vad kul! när fyller du?:D

ha en toppendag!:D

Jaa :) Hänt idag då?

Hejj, Skulle du kunna göra en fototävlning?

Typ att Alla som e me skickar in ett foto o sen skriver dem på deras blogg att dem e me o tävlar på din blogg o me den bilden osv osv!

o sen kan typ vinnaren få en länk på din blogg eller nåt?

Hoppas du fatta! :D

Jo bra ;D Görs?

SV: Hihi vad mysigt! :) Inget speciellt faktiskt, slappat!



Haft en bra dag idag då? :)

jaha :) det var jätte fint!

härlig header

Hur många kameror har du haft ? Ifall du har haft flera. :)

fin bild allt bra ??

sv; de är bra med mig:) självdå?

Fin bild!

japp :D

Verkar vara bara min stad som firar det. Växjö.. Under karl-oscar dagarna festar man, går på krogen, stan, och en massa annat Alla träffas på stan och tivoli är på plats under hela kvällen. Sjukt kul är det! vad gör du då?

sv: okej, allt bra? :)

SV: Jaha :)

Inget speciellt.

Min sommar har inte heller varit bra. Har inte alls hunnit göra det jag vill:(

sv: Härligt:) de funkar

sv: det är fint med mej!

vad har du gjort idag?

sv: bra:)<3

sommaren går för fort!

sv: jadå det känns bra ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback