mycket fika och en bra lektion


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu är jag hemma efter en lång dag och min dag har var rikigt bra. Vaknade vid åtta, fixade mig och åkte till Visby. När jag kom till Visby, gick pappa och gjorde några saker medan jag, Ewa och min bror satt och fikade. (som ni ser dom första bilderna) Efter gick vi på stan ett bra tag, men hittade inget som jag ville ha. Innan jag skulle iväg till bil skolan tog jag och Johannes en glass på Visby Glass, men jag blev besviken. Den var inte alls så god som jag hade tänkt, då föredrar jag helldre Guteglass.

Drog iväg till bilskolan för min första körlektion, jag var riktigt nervös och visste inte vad jag skulle göra. Men jag satt mig i bilen med Ulf och körde i 50 min. Tiden gick riktigt fort och jag hade riktigt roligt med Ulf, hela lektionen gick bra fast jag var riktigt nervös. Nu taggar jag tills nästa onsdag då jag har två körlektioner och imorgon har jag teorikurs. När jag kommer hem till min bror får jag ångest och vill bara ta bussen hem för att jag måste städa mitt rum och plugga. Jag springer bort till bussen och jag som tänkte att jag missade den, men det gjorde jag inte. Eftersom pappa inte kunde köra mig hem när jag kom med bussen fick jag även cykla. Så min dag har vart lite onyttig, men jag har ändå vart nyttig.

tack till min underbara bror som ställer upp för mig!

Vad har ni gjort för roligt idag?

Kommentarer

Åå ser ut som en väldigt go fika! ;)

Är det bra väder där du bor? :D

ser gott ut:)

sv. Tack snälla!



Gjort idag då? ;)

sv; samma här fakitskt :D

Jo men det är bra^^



Vad händer ikväll=)?

sv: jodå:D

sv; tack!

och gud så god glassen såg ut!

Hej,

Jag har nyligen startat företag och har min första bloggtävling där man kan vinna ett halsband från min webshop. Det vore jättekul ifall du ville vara med och tävla!



Länk till tävlingen:

http://carmellas.blogg.se/2011/august/tavling-1.html

hej bea! :) jag undrar om du skulle kunna göra ett desigintips när du har tid om hur man får bilder längst ner i menyn, där du har en bild på något bär, en kille och på ett brudpar. :) har googlat på det. men kan inte hitta det.



kram <3

Vad skönt att komma hem :)

Var med i DAGENS BLOGG! <3<3



Kram<3

fiin blogg du har ! :)

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

toppen här :D

ser gott ut :)

svar; åh låter kul, tkr du att ddet är roligt att köra bil?:)

Jag har vart i skolan och shoppat lite ^^

svar: han tackar nog! :)



nu fattar jag inte?

jadå de är bra me mig..iaf nu men tidigare hade ja feber å bajs..så sov typ hela dan :P

SV; Okej..

Jo, det funkar :)

Hur länge har du fotat, alltså på "riktigt" ??



Kram

Ja väldigt skönt. Gud den där glassen såg helt underbar ut!

SV: Varsegod :)

sjukt najs med fika ^^

sv: haha tack :D

sv: okej :D jo de äö bara bra med mig

sv; Tack så hemskt mycket! Min hy har blivit bättre i sommar och efter att jag bytte ppiller :). Så himla skönt! Men det finns fortfarande att jobba på där :).

nu är vinnare av dagensblogg uppe!

http://sjuuu.blogg.se/2011/august/dagensbloggvinnarnyomgang.html#comment

vann du inte? anmäl dig igen!

kram! / sju -bella

SV; aa :)

då får jag säga välkommen hem igen! :D

tack :D

sv: varsegod och tack <3

svar; okej :)

Vad gör du då? ^^

SV: aa, allt bra? :)

sv; Å vad härligt! Här borta i göteborg är det kallt o regnigt mest hela tiden -.-

sv: :)

MUMS!

sv. så lite så



hehe tacktack =)

Fin blogg! :)

Besök, läs & kommentera gärna min blogg!

Du kan också vara med i Veckans blogg! :)

Hej!!



Okej, ha det bra. :)

allt bra med dig idag då?

sv; Tack söta du :).

sv. Okej. Vad kul!

Skola och vart med bästa kompisarna.



Allt bra? ;)

sv; mår du som fisken i vattnet idag eller ? :D

- samma här :p

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

Ser gott ut med översta bilden i alla fall :) Hoppas du klarar av teorilektionen och nästkommande körlektioner med :)



SV: :)

Sv; Tack :D

Allt bra? :D

sv:

nice;)

sv: tack gulliga dig, det är helt okej. Har du det bra?

Sv' Ja :)

mysiga bilder:)

sv: yes, vad ska du göra imorgon då?:D

Jag tar det bara lugnt jag :D

Mysigt :)

gott det ser ut! Jag har fikat med en kompis och köpt hårfärg :)

sv: Aa. :)

Lycka till på körlektionerna! Det kommer säkert gå hur bra som helst :)



Så gott fika

- mums!

allt bra idag? kram

sv; åh tack!

bor du på gotland?:)

svar: jaha, usch, va jobbigt :/ <3

den glassen så ju super god ut :O jag ska på casting sen bara va hemma tror jag :) kram b

Svar: Okej :) Själv jobbar jag jättemycket just nu. 15.30-24.00 varje dag, och på lördag 7.00-16.00. Jag kommer vara skapligt trött i helgen, haha! På tal om helgen, ska du göra något roligt då? :) Kramar!

Trist! Hoppas du får en fin dag tjejen

jorå mår toppen :D gott me shake! planer i helgen?

vad göru då:)?

Har jobbat och jobbat, ska iväg snart på jobb igen

15 komentarer så länkar jag 10 av er, http://blombackesflikka.blogg.se/2011/august/hemma-skont-vad-tycker-ni-om-bilderna-15-k.html#comment



hahah, tare inte som att jag bara vill att du ska kolla, gillar komentarer ^^<3

man blir riktigt sugen ska du veta ;)

Så där nu är jag tillbaka med ett uppehåll på 24 timmar från min älskade blogg. Förlåt om du behövt vänta med ditt svar från mig, och jag förstår om du har varit ledsen. ;) men nu är jag iaf tillbaka med en massa nya roliga uppdateringar. :D Hoppas du får en fin dag idag och att allt är bra med dig. :) KRAMAR

sv: jaa:D

- Ja :D<3

sv: okej, jag lyssnar på musik :)

allt bra idag? :D

waynes coffee!<3

- Japp :)

Var det svårt för dig att välja gymnasium?

samma här! ^^

hihih :D

sv: bra :)

planer för kvällen?:)

sv: härligt att du haft det bra :D

hur mår du :) ?

allt bra med dig idag? :)

sv: underbart att ha dig tillbaka:D

Jag bytte skola, ja. Typiskt mig, HAHA. Jag trivs här tror jag:) älskar schemat. Får äntligen tid till att göra saker som jag vill göra.



Mysigt med glassfika:) ser gott ut iaf.

Hej! Det skulle verkligen vara jätte snällt om du kunde rösta på min bild här:

http://fotoenligterikaa.blogg.se/2011/august/finalisterna-d.html#comment Jag är nr 2.



Det skulle betyda jätte mycket, förresten glömde jag skriva att OM DU röstar på min bild blir du länkat i ett inlägg. Hoppas verkligen du är snäll och röstar :)

Kram! (förlåt om du inte gillar sånna kommentarer!)

sv: okej, jag svarar på kommentarer (:

Vad härligt med fika!

Tack så mycket!

sv; Okej, coolt :D

Haha, inte så jättecoolt då men jag kom inte på något att skriva ;P

Haft en fin dag i övrigt? :)



Kram

gud vad gott den där milkshaken (den rosa) eller vad det nu än heter ser god uttt:DDD

Oj ni verkar ha haft det bra! :)

Hejhej, allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett presentkort hos ingetsnack.se, där finns supersnygga trosor och kalsonger i olika färger och varianter, klicka här om du vill läsa mer/delta: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment

Allt bra med dig? :D

Missa inte tävlingen om den nya mc book air!



http://eeeelins.blogg.se/2011/august/vinn-den-nya-mc-book-air.html#comment

- Hehe ja :)

borta bra men hemma bäst, är hemma nu. allt bra med dig? :)

kram

- <3

Jo det är bara bra :)

har med fikat massor med gånger idag, faktis 3 gånger på cirka 5 timmar ;)

haha



sv: ohja! :D

kramis♥

hihi, hoppas att du får en underbar helg ! :)

syskon är bäst, så äre bara ^^

härligt, jo det är bara bra med mig med. hoppas att du får en fin lördag!

- händer idag?

Godmorgon!

Jag ska snart gå ut och möta upp hjärtat för att hitta på något skojsigt!



Vad ska du hitta denna soliga lördag?

Kram

verkar ha varit en fin dag, fika är bra! ^^

allt bra idag ? :)

ber så hemskt mkt om ursäkt för sent svar!

allt bra?

mysigt:)



sv: okej vad bra!



men eh, sviniga tjejer:S

sv: ja allt bra med mig :) själv?

vad gott :)

yesbox:) gjort idag?

Hej, just nu har jag en unik tävling på min blogg där ni kan vinna VIP inbjudan till Nordens största skönhetsmässa. Detta innebär goodiebags, fotografer, träffa Sveriges elitbloggare, kändisar, media som TV4 och en massa mingel med kändisar tillsammans med mig. Detta är en unik chans, så in och tävla! Allt som behövs är ett inlägg på din blogg.

Om du inte redan har röstat vore det jättesnällt om du skulle kunna rösta på mig här http://standingcarla.blogg.se/2011/august/fototavling-12finalister.html#comment (nummer 2) :D

Nu har du chansen att vinna den senaste och snyggaste macbook datorn!



Klicka in hos mig för mer info!!



/natalies.se

gott med fika! :)

Mumsig bild

sv; Men jag passar inte i det :(.























Follow my on Bloglovin







Trackback