nu är jag hemma igen!


Bilder från min kamera under fem dagar.

Nu är jag hemma på Gotland igen och jag ska försöka hinna göra så mycket jag kan ikväll med bloggen och kommentarer. men jag måste fixa mig inför skolan som börjar imorgon också, nu tänker jag förklara kort vad jag gjort i fem dagar. Det kanske inte låter riktigt mysigt, men jag har haft det riktigt mysigt och skönt.

Onsdag: Gick upp 04:45 och tog mig ner till båten, hela den dagen blev det mest att åka till Möja som ligger i Stockholms skärgård. Annars så packade vi upp, badade och lite när vi var framme. Varje kväll och morgon hade vi kvällsbön och morgonbön eftersom vi åkte med kyrkan för vi skulle på ledar kurs.

Torsdag & Fredag: Vi gick upp klockan åtta som vanligt, hela förmiddagen hade lektion och sen gjorde vi som alla andra dagar. Pysslar, bada, lekt, umgås och mycket annat roligt. Jag minns inte allt för vi gjorde så mycket roligt och hade riktigt fint väder.

Lördag & Söndag: Vaknade som vanligt vid åtta, cyklade nästan hela dagen och hade riktigt mysigt. Söndagen var vi i krykan, städade och började packa ihop våra saker och sen åka hem. Kom till Gotland inatt vid 23:45 och tog bussen ut till min älskling. Jag som saknat honom så mycket och blev riktigt glad när jag fick träffa honom.

Imorse när jag vaknade vid elva så fixade jag mig tog bussen in till, Visby för att gå på Teorikurs mellan 16:00-18:00. Efter blev det lite fika med mina syskon och nu är jag hemma hos min pappa och ska börja fixa för morgon dagen. Det blev inte mååååånga bilder från min kamera, men många bra bilder från min mobil som jag bjuder på nu.

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?

Kommentarer

TEST!

Allt bra? :)

bra att du har haft roligt! :D

Hur mår du?:)

Verkar som att du har haft det riktigt bra :)

Nu börjar jag blogga igen! så checka in och lämna en kommentar (: pusshej!

Allt bra idag?

Kram :]

sv:

händer ida?

Du verkar ha haft det bra du? ;D

SV: Jadå jag har haft det bra :) Varit ute och fiskat, bråkat med internet och njutit av solen :P

Svar: hihi, tack så mycket :)

Fina bilder :D

sv:

samma här ;P

SV: Varsegod, allt bra idag? :)

sv: Härligt att höra :D

SV: Härligt, ja allt är okej här med ;D

okej. :/ stackarn, vad har hänt då? Kram

okej. :/ stackarn, vad har hänt då? Kram

sv: Hehe :D är du intresserad av att köpa dig en inOne? :) jag kommer få rabattkoder senare idag som ni läsare kan använda!

SV: Aa, gjort idag då? :)

va härligt, ! :D hoppas du haft det bra!

svar; jag mår fint!:)

Vad gör du?:)

Händer idag=)?

sv:

vilken klass gåru i?:D

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

lust att följa varandra via bloglovin?:) kram

hoppas du har det bra hemma :D

hehe :D

SV: Ja :) Ska bli kul att komma igång med skolan också :)

sv; okej, du bestämmer! men det skulle vara kul!;) kram

härliga bilder :D



sv: tackar:D

kramis♥

sv;

jaha ok D:

okok =) låter kul men hur är det

Fina bilder :)

sv: Allt bra? :)

- Japp :)

Jaa :D

Sv: va roligt :D kika in senare så finner du koden!

Sv' Va bra :D

sv: det är okso bra med mej



vad gör du nu ?

kram ^^

- have a nice day!

Låter mysigt :).

jo de är bra ;D

:D

Fin du är!

- Vad gör du då?:3

följa varann via bloglovin?























Follow my on Bloglovin







Trackback