nu börjar äntligen schemat


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Jag har bildbrist inte bra, så därför bjuder jag på två helt random bilder fån min data. Igår blev det lite pyssel mest, laddade upp lite nya bilder på facebook. (min facebook som jag har till bloggen) städade mitt rum lite och tog det lungt kan man säga, det blev en hel del skype för min del också. somnade rätt tidigt så idag ska jag vara pigg och klara av hela dagen.

Jag är taggad till skolan, bara för vårat schema börjar. Jag vet på ett ungefär vad vi ska ha, men det är skönt att ha ett schema och börja skolan på riktigt istället för bara gå runt och lyssna på lite tråkiga saker. Får helt enkelt se hur bra skoldagen blir, efter skolan har jag teorikurs. Jag är nog inte hemma förän sju eller åtta ikväll, så jag försöker kasta in ett inlägg ikväll när jag kommer hem. Om jag inte är för trött eller har mycket annat att göra, får helt enkelt se.

Vad ska ni göra idag, ska ni till skolan, till jobbet eller bara vara hemma?

Kommentarer

Sv' okej :) För min del blir det skola och jobb denna veckan :)

god morgon söt! allt bra med dig idag? :D

SV: Okej , samma här :D

inte roligt med bildbrist :O

sv: jo de är finfint med mig :D

skönt du fått städa lite, känns skönt

Tack :)

Jag skall försöka få klippt mig :(.

sv: HärligT:) de funkar!

sv: :)

sv: jo, det är jättebra :D vad gör du? <3

Körkortsteori? =)



Ha en fin veckostart! :)

Har du fått ett bra schema? :)



SV: :)

åh vad gott :) törstig jag blev. hihi

Hoppas dagen din blev bra :)

super fina :D

jo det är bra =) fin bild på sig där uppe =)

är dom goda dom drickerna ??

hihi :D

sv: ja hehe:) har du någon favorit glass?

Okej :D

sv: tackar!:)

Re: Okej :)

Vi får hoppas att det blir något mer tillfälle! :)

sv. jodå :) Sjukt snygg bild den där första! :D Haft en bra dag då? <3

- Allt bra då? :)

åh, så fin! :D

Fin blogg du har! Du är super söt!

Kolla gärna in min och fråga en fråga på min frågestund!

Puss Sonja :D

- Så bra :) Jag har det väldigt stressigt i skolan just nu men hoppas att det blir bättre sen!

Så fin bild på dig tjejen

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

Hejsan, vad görs ?

- ska på dansen snart.

Vad skönt att gå efter schemat, och få in lite rutiner! jättefina bilder också (som alltid!) :)

sv; Gött! Jodå toppen toppen :D

Allt bra med dig? :D <3

Hallådär!

Vill du vara med att tävla om att din blogg ska bli månadens blogg?

Kanske är det du + din blogg som hamnar på en bild i min header EN HEL månad!

Kommentera bara med din bloggs namn att du är med!

Kram på dig! / Amanda - http://amandaforzlow.blogg.se/

Okej, snackar med syrran på skype ;D



Missa inte Veckans blogg!

Lägg till mig på Bloglovin så lägger jag till dig? =)

vad hittar du på?:)

Haft en bra helg??=)

sv: okej :)

Har du sett filmen "Jag saknar dig"? :) Den går på bio just nu, och är enligt mig en av de bästa filmerna! Den handlar om att förlora någon som står en väldigt nära, och att sedan återhämta sig och gå vidare. Kika in på min blogg och kolla in trailern vettja! :) ha en bra kväll & en bra vecka.

okok ser goda ut hehe

de där ä goda :)

Mitt schema på högskolan börjar inte förrän på måndag. :P

Riktigt fin blogg!

Hur är det med dej då? :)

du är grym på att fota ! Och grattis !























Follow my on Bloglovin







Trackback