övningsköra och vara med min älskling!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag är så kär i den här killen och jag älskar han sjukt mycket! ♥

Bara två timmar kvar på jobbet, sen blir det tre dagar ledig sen jobba en hel vecka till. Tror jag är ledig en dag nästa vecka, inte alls roligt. Men nu ska jag njuta av mina tre lediga dagar och försöka hinna med att se kubb vm också!

Efter jag har slutat vid 18:00 kommer min syster och hämtar mig och så åker vi hem. Jag åker hem till mig för att äta och kanske fixa mig och sen ska jag få övningsköra med pappa hela vägen till Ljugarn för jag ska träffa min underbara pojkvän som är där med sin pappa och bror. Sen blir det att hänga med dom hela dagarna, få se vad som händer. Vi ska iaf åka båt tillbaka hem till dom och sen blir det fint väder så en del bad blir det också. Jag ska ta med mig mitt internet om min lillasyster hittar det, annars försöker jag uppdatera när jag kommer till en data nästa gång. Nu ska jag njuta av sommaren, snart dax för skola också!

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

TEST!

sv: hah anu låter de som ja smörar för dig men de gör ja inte! ja gillar bara dina bilder väldigt väldigt mycket :P

helt ok med mig. trött dock. ^^

sv: :)

SV: Hihi det låter ändå inte som något helvete i alla fall :) Själv var jag lite sent ute med att skaffa jobb, så det blev inget denna sommar. Men ska försöka fixa helgjobb till hösten :) Kramar!

Vsg :D

jag är så lycklig att du hittat en pojke som du är lycklig med :D<3

sv; haha ja :) har du haft fint väder idag?

Det är bra! :)

haft det bra idag? :)<3

HAR DU EN FOTOBLOGG? :D MISSA INTE ATT GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH TÄVLA I DAGENS FOTO TÄVLING, TÄVLINGEN STARTAR HALV 18:30 OCH VINNAREN UTSES KL 00:00 I NATT OCH OCH JAG PUBLICERAR DIN VINST KL 10:00 I MORGON!

.

VET DU FÖRESTEN OM ATT JAG HAR BÖRJAT MED TIDS INSTÄLLDA INLÄGG NU SÅ ATT DU KAN VAKNA MED ETT GOTT SKRATT OCKSÅ! :D PUSS

sv: aa, samma :) görs?

Hoppas det går bra att övningsköra :D

sv:

allt bra?

okej, hihi :)

Hej sötnos, allt bra ? :)

ni är så söta gumman :D

åh, nu saknar jag ju min pojke! :( <3



svar: japp japp :D

sv: varsegod :D

SV: Vad skönt att höra! <3 Här är det med bra :D

Vad gör du? :)

hehe ja du. :) jag vet faktiskt inte. :) när jag har runt tre hundra unika! :) ligger ju på två hundra nu! :D

Jo det är bra :)

Hur är det ikväll?

Hej! Ville bara säga att om du är sugen på en ny header så kan jag göra en åt dig helt gratis, klicka då på den här länken om du vill ha en ---> http://dessemma.blogg.se/2011/march/vill-du-ha-en-header.html#comment



Eller så kan du vara med i min tävling och vinna den här headern ---> http://dessemma.blogg.se/2011/may/vinn-en-header.html

hänt idag?:)

Aw, visst är det underbart att vara kär! :)

Vill du bli dagens blogg? Jag drar tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig. Klicka bara på länken nedan och skriv att du är med!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

sv: aah eller hur :)

Yeees! :)

- vad gör du då? :)<3

sv- joo det är bra här med, vad gör du?

sv: det funkar,sj? :D

Fin blogg! :)

så lite så:D lycka till :)

sv: okej, det är toppen :D<3

sv; :)

hehe :)

Just nu är vi i Göteborg på ett hotell och ska strax gå ut och äta god mat och dricka gott!



Vad gör du?

Kram

allt bra?:D

sv:så lite så:)<3

allt bra?

sv: okej synd! :(

Jaa jag älskar det :)

sv. Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

hej, fin blogg!

hur är det?:)

:D gör du dÅ?

åh, kärlek är så sött :)

hihi,gick de bra o övningsköra då? :)

sv: ja mår bra,dudå?:D

kram♥

sv: Aaaw tack men jag förstår även om du inte hinner läsa min blogg mycket just nu:)



Jobbigt att det snart är skola:(

sv; Härligt! :D Jodå det rullar på :)

glad att du hittat någon! :) kram

SV: Tack!:)

allt bra hos dig?

Kram!♥

Ja du ska sova för jag ska gå upp tidigt imorgon. härligt med tre lediga dagar i alla fall. Vad gör du nu? <3

har ni varit tillsammans länge?:)



har frågestund på bloggen just nu, vore kul om du ville fråga något:D

det är från en fotoapp till iphone :)

Lycka till med övningskörningen!



Sv; Ja, speciellt Visby :)

heeeeeeeeeeej

Jobbar och är sjuk och bara skit livet suger faktiskt

vad gör du?

ssv hihi okej :D gick precis upp :D kram

vad jobbar du med?

sv: Naaw, jag blir lite avsi på dig/er. Jag vill också dela lite kärlek med någon. ^^

sv: härligt, jadå :D

Allt bra med dig ? :)

Sv: Inget planerat :)

Okeej, jag ska fixa mig och sen ut och träffa några vänner:)

tack :D låter härligt och vara kär! vad ska du göra denna soliga dag?:)

Hej hej!

Hoppas att du har haft en bra helg och en bra start på augusti! :D

kramar.

Mycket fin bild :)

sv: ahha hittade det :)

fin blogg, skulle bli så glad om du ställde frågor i min frågestund!

http://lifeaslinaa.blogg.se/2011/august/vi-kor-pa-en-fragestund-igen.html



TACK PÅ FÖRHAND

KRAM :)



ps. ska vi följa varandra via bloglovin? ;)

Sv.: varsågod! Det är bara bra tack!:) hur gammal ät du? 17 eller?:D

sv; :).

sv: ingen orsak:D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback