snart är jag klar!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu är jag vaken och jag är riktigt trött eftersom det blev bara sex timmar sömn. Men jag försöker att bli pigg genom att lyssna på musik, får se hur det går. Om snart en timme går bussen till jobbet och sen blir det att jobba åtta timmar.

Igår orkade jag inte med blogg.se efetrsom det inte funkade för min del. Men jag tror jag svara på alla kommentarer när jag kommer till jobbet istället. Saknar även min älskade bror, det var ett tag sen vi gjorde något. Måste verkligen försöka hinna träffa honom också, men vet inte när jag ska hinna det. Kanske på lördag? Jag vet inte om jag hinner packa ännu, måste verkligen jobba klart. Så jag drar iväg till jobbet nu, efter denna dag är det bara tre dagar kvar på jobbet, SKÖÖÖÖÖNT!

Vad har ni för planer idag?
(inte tidställtinlägg, men lyckades få exakt tiden)

Kommentarer

TEST!

Fin bild! :D

HEJ! :)



Svarar nu på kommentarer som ligger arkiverade redan från i mitten på Juni...



Jag har varit i England och haft semester, men nu är jag tillbaka med fullspäckade inlägg och många kommentarer!



Yo go girl ;) Hoppas att du också haft en underbar sommar med mycket sol bad vänner och semester!

idag ska jag tvätta från tolv ovh framåt :)

sv; mm :D allt bra? :D

godmorgodmorgon:) allt bra?gon:) allt bra?

Sv; Japp :) allt är bara bra, själv :)

Hoppas du får en bra dag! :)

Följ mitt liv med mina motgångar och framgångar och tankar om allt! :)

Vilka fina bilder du har :)

Godmorgon!, Hoppas du får en toppen dag! Något speciellt som händer? kram bella,

Hej, nu är jag tillbaka på bloggen :) Hur är det? Kram

Sv' :)

bloglovin byte? :D

jag ska jobba idag, men snart helg :)

sv; Å tack :D

Händer i helgen ? (:

idag ska jag bara ta det lugnt och se vilka planer som dyker upp! :)

SV: ingen fara ;) Ska ta och baka lite gott till mig själv i eftermiddag ;D

vilken fin bild =)

jobbigt att gå upp så tidigt!

Bröllop? :P

Vem gifter sig?



Jag får se helt enkelt! :)

Åååh härligt att höra (:

Hejsan, allt bra med dig ? :)

fin bild :D!

idag ska jag träna oså :D

SV: det var s¨å lite så :)

sv. det är ju 4 månader, menmen då har jag något kul att se fram emot nu efter en grå (kommande) höst hehe! :)

cool bild!

sv: jaoja!:D

Jajamen :)

Fin bild!

sv: varsegod :D

ja älskar b&j !

Vsg! Läget? :)

Fin blogg :)

SV: Hur mår du annars då? :)

svar: nä :( men du får massa pengar iaf :D

Idag är det sista dagen att anmäla sig till min tävling. Anmäl din bästa sommarbild och få chansen att vinna ett fint smycke från xenobiadesign. Läs mer om tävlingen här:

http://jenniezetterberg.blogg.se/2011/august/utkast-aug-3-2011-1.html



ha det bra! :)

Fin bild!

sv: jo, allt bra?:D

sv: skönt o höra :D jo de ä bra med mg

sjukt fin bild! :)



Haha jag jobbar också tre dagar till och sen ÄNTLIGEN börjar mitt "sommarlov" haha.. en veckas sommarlov... menmen pengar är ju pengar:D<3

sjukt fin bild! :)



Haha jag jobbar också tre dagar till och sen ÄNTLIGEN börjar mitt "sommarlov" haha.. en veckas sommarlov... menmen pengar är ju pengar:D<3

sv: okej, jag ska duscha :)

allt bra idag? :D

sv: bara bra :D

jadå! :D

Fin bild! :D

jodå de är bra :)

sv:

vaknade precis :P

Jo bra ;D Görs?

Vad kul med dubbelbröllop då=)

Blir det gemensam fest och så med?^^

Nu är vinnaren av dagens blogg dragen, kolla in ifall det blev just du :)

Sv: tare lugnt bara:D hur ser vädret ut hos er? Här börjar det bli typ höst :P kram

Hej allt bra idag? :)

söt ring du har på dej i headern ^^

Fin bild och blogg!

var på stan med en kompis sen tränade jag osv:)

Sv; Vad bra ^^

sv: håller med :D

Fin blogg och bilder!

Ville bara tipsa om en liten tävling jag har, man kan vinna



http://majahansson.webblogg.se/2011/august/tavling-ritazdesign.html



Var mer än gärna med :D



//maja

sv: förstår de :) tycker du jag ser ut som 18?:o

sv; så lite så :D

Snygg bild!

SV: ja :D

:D



fin fin bild!

Hej allt bra? :)

Hej allt bra? :)

Fin bild! :)

Fin bild, bra blogg också!

Följer din blogg via bloglovin du kan även följa min om du skulle vilja det :)

Fin bild och text i bilden! :D

Hej, är lite små sugen på att starta någon form av tävling. Gå gärna in på min blogg och läs mer!

/a



http://photodream.webblogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback