min första dag, avklarad

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Första dagen i skolan på mitt andra år på medieprogrammet, är nu avklarad. Om jag ska vara ärlig, tycker jag dagen har vart seg. Tänk för ett år sen började jag ettan och var nervös, idag är det några andra som börjar ettan, tiden springer iväg. På förmiddagen gick vi igenom allt som vi ska göra detta år och jag började redan tänka tillbaka hur roligt det var för ett år sen, för vi ska nästan göra samma saker iår också men utveckla oss lite. Istort sätt satt vi bara ner och pratade om resan och lite annat som händer, efter lunch hade vi tre små lektioner om olika saker. Som vi hade för ett år sen, men då höll vi på en hel vecka istället. (man känner att det bara är onödiga saker som sägs, bara slöseri för att vi ska ha något att göra)

Överigt om min klass om jag ska vara ärlig, så vet jag inte vad jag tycker om den. Jag har nog tappat kontakten med nästan alla i klassen. Det känns hemskt att gå med dom i två år till, inte för att dom är dåliga personer. För det är dom inte, men att det ska vara så här att våran klass är som grupper och att jag tappat kontakten med nästan alla för lite bråk. Jag får klara mig utan min härliga klass i två år om det ska fortsätta, får helt enkelt se. För er som läser inlägget från min klass ta det inte personligt. Men ni måste förstå att vi har tappat kontakten men ni är underbara personer.

Hur har ni haft det idag i skolan, jobbet eller hemma?

För övrigt är jag trött på personer som inte kan ta reda på sanningen,
utan dom ska bara klaga på folk för att dom ska må dåligt.
(saken har inte med detta inlägg att göra)

Kommentarer

händer ikväll:)?

svar; inget typ ^^

har du börjat skolan än?:)

sv: Sammahär! ;D

Det är bra. Vad gör du?

Hoppas det löser sig med allt =)

Sjukt fin bild!



kram♥

svar: tillbaka från bloggpausen nu, hoppas allt bra med dig?

Hoppas att resten utav veckan blir bättre då! Jobbigt att det är segt från första start..

sv:

japp!:)

japp :D

SV: Okej, är med en kompis! :)

sv: jag ska grila nu

Gör du ikväll?=)

okej härligt :D

sv; sitter här och är glad utan anledning :D känns skitskumt :D

sv; sitter här och är glad utan anledning :D känns skitskumt :D

känner också så nu när man börjat skolan igen. min klass är inte direkt så tajta om man säger så, vi är mer uppdelade i grupper,tråkigt men sant. men finns ju personer man vill umgås med också:)



men ångrar mig lite att jag inte bytte skola och till en helt ny klass förra året. nu går jag ju i tvåan så har ingen lust att gå om liksom.



sv: okej,hade du det bra?:D

- allt bra? :)

Gud vad fin bild!

Hur är det med dig? ;)

finblogg! va gärna med i dagens blogg på våran blogg! anmäl dig här: http://sjuuu.blogg.se/2011/august/dagensblogg.html#comment

kram! / sju

Säger bara en sak, njut av gymnasiet!

sv: hihi ja okej :D

Hoppas det löser sig med klassen :)

va bra! jo det har jag haft:)

Sv: Jaa, det var sjukt gott :D

Hej, Imorgon dras Dagens bloggvinnare i min blogg, så anmäl dig och ta del av mina 100tals läsare!

Anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnare-3.html#comment

Tveka inte att anmäla dig !! :D Good Luck // Saandriiiee.

fin bild :)

sv; HärligtHÄrligt! HAr du haft det bra? :)

sv: Okej, bra här :)

sv:

göru?

förstår om du känner så. :) hoppas det är bra i övrigt då? :)

Sv' allt bra med dig då? :)

tack:)

Härligt jag har haft det bra :)

sv: vad bra! jo det har jag:D

varsågod!

fin bild:)

sv: okej vad bra ! ja jag med :D



vacker bild!

svar; okej, har du haft ett bra sommarlov då?:)

ja har haft det bra i skolan!

synd att du inter verkade ha det lika bra:(!

sv: Så bra, jo bara bra :)

vad gör du då? :D

Helt sjukt fin bild! :D

Härlig bild :

Hoppas dagen varit bra :)

Kramar

Gud vad tråkigt att höra

Hoppas de löser sig

kram

Hoppas att ni kommer igång illa kvickt så du får roliga saker att göra igen då :)

okej, var med pojkvännen:)

Hemma, har varit och shoppat.. men om 1½ vecka är "semestern" och ungdomslivet slut ;)

sv: trevligt!:)

jag har haft det superbra:D

Inga problem, händer imorgon då? Kram Bella :)

Roligt att se dej igen!

Nu är jag tillbaka från min bloggpause. Skulle bli glad om du kikade in och lämnade en kommentar.

Kram! ♥

ja:) jag börjar inte skolan förrän på måndag:)

sov så gott<3

grym blogg :) gillar headern, allt bra??

svar: jo det är bra här med sovit gott?

Fin bild :D Jag gillar solljuset!























Follow my on Bloglovin







Trackback