17 December, sju dagar kvar!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Bilden är tagen i början av året och den söta tjejen på bilden heter Farhia. Helt sjukt, snart har ett helt år gått och tiden går för snabbt ibland, men ibland klagar jag även att tiden går för sakta också. Vet inte riktigt vad som är lagom när vi pratar om tid.

Ikväll har jag och min pojkvän lagat mat, pratat flera timmar, sovit och suttit vid datan. Jag börjar fundera om jag ska se en film och kanske kasta mig i sängen och sova. Fast jag sov två timmar förut vid tre tiden är jag otroligt trött nu, min pojkvän lär nog sitta upp och spela data ett tag till. Men för mig gör det inget, han får gärna spela med sina vänner och ägna mer tid imorgon.

Tycker ni inte tiden går för fort ibland och för sakta ibland?

Kommentarer

Jorå med mig är det bara bra, själv då?

sv: jo men precis :)



Oj oj, tiden kan verkligen gå fort/sakta ibland!

sv; Men ska stänga av datorn för dagen nu. Vi hörs imorgon!(:

instämmer precis, tiden är som en häst... man vet inte när den ska springa iväg och när den ska vara seg...x) haha kom på det nu...

hihi :)

allt bra sötis?

sv: förlåt för sent svar men det är bara bra med oss :) hoppas allt är bra med dig också!

Hej finis :)

Hur e de? :)

Ja jag hoppas på de :) har du haft en bra kväll nu då? Kram :)

Tiden går helt klart för fort. Men man får passa på att njuta av det man är med om trotsallt. :)



sv: Jodå det är bara bra med mig, hur är det själv?

tack :)

Vad händer idag?

Fin bild!

Haha jo, kan inte fatta att jag ska ta studenten, STUDENTEN, om ett halvår!

godmorgon! allt bra med dig? :D

Håller med dig, antingen gå tiden för snabbt eller för sakta, haha

hur mår du? :)

fin =)

det är klart, man vill ju att tiden ska gå sakta när man vill njuta och fort när man inte trivs :)

jätte fin blogg, allt bra? :)

- Jo här är det bra. vad händer idag då? :)

Riiiiiktigt snygg bild ! :o



Sv: Ja, fast det fastade inte på marken mer än i några minuter :(

sv: jaha okej, lite efter jag är med allt bra?

kommentera gärna inte i ett tävlingsinlägg ;)

önskar man hade en fjärrkontroll till tiden så man kunde pausa ibland å spola fram andra gånger!

Idag skulle jag pausa! Är ledig, vaknade ändå rätt tidigt å låg kvar i sängen å började dagen med att se julkalendern på tv, åkte sen ner till ett fik nere på stan å åt frukost tillsammans med trevligt sällskap. Är nu hemma å har inga planer alls, baka? Slå in julklappar? Är lite fotosugen åxå.. :)

sv: Tack! :D

fin bild!

Jag håller med...i synnerlighet när man har roligt -_- du får ha en trevlig helg!



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback