a kiss on the cheek and I'm in love

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

 

Idag är det fredag och det betyder att det äntligen är helg, hur skönt är inte det? Jag var aldrig i skolan idag bara för att jag hade ett möte som jag skulle gå på. Känndes fel att åka till skolan någon timme och försöka passa bussar hit och dit, det är inte roligt. Imorse när klockan var 17:05 tog jag bussen in till Visby för att möta upp min bror på en fika/frukost, jag och min bror är snart stammisar wayne's cafe. Fast vädret vart dåligt hela dagen med regn och blåst har jag haft en bra dag.

 

När mötet var klart runt två tiden tog jag bussen ut till min pojkvän och ikväll får vi se vad vi hittar på. Vi kommer nog bara ta det lungt eftersom vi båda är trötta av att gå och lägga sig sent och sen vakna tidigt, men vi får se vad vi gör våran fredag.

 

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

händer i kväll? :)

jag får väl skita it då :(

- okej :)

ja jag ska se på idol :D

ska kolla idol ikväll :)

sv. vad bra :) det är okej med mig. händer hos dig?

jajamen, den i nederkäken ryker redan på fredag, och den i övre 5 jan :)

mums ;D hur mår du? kram :)

- javisst :D

Superskönt att det äntligen är fredag! Veckorna går faktiskt vädligt snabbt, och tur är väl det. :))



Sv: Ja det ska bli jättekul! :)

Okej, jag gör inte så mkt.. :)

Sv: Tack igen, kul att du gillar den! :D

sv; Amanda är bäst!! :D



Gud vilken fin blogg du har! :)

svara gärna på dagens fråga i min blogg och om du tycker jag ska färga håret :)

vem tkr du ska vinna idol ? :D

det är okej med mig, lite förkyld bara. hur mår du?

okej, kolla idol:)

sv; härligt, jarå :)

ja hur är det själv?:)

vad ska du göra i helgen då? :)

vad gott det ser ut :)

Skall se handbollen, annars inget :)

det där ser gott ut ^^

Gott de där såg ut:) jag ska ta det lugnt och titta på idol ikväll:)

kan tänka mig det :)

:D

äter popcorn och kollar på film sjdå? :)

men mums :)

sv. ah :) vad roligt :) är med min kille också, tittar på när han spelar :)

vad gott hur går det annars:)?

mums

Mums gott:)



Ha en fin helg gumman:)

Fett gott det där såg ut!:D

sv. han spelade minecraft :)

det går bara bra:)

det är bra.

Gott! :)

muumsigt

mums!:)

va gott det verkar :)

vad ska du göra i dag då? :D

sv: tack så mycket! fin blogg du har :)























Follow my on Bloglovin







Trackback