äntligen får jag fota snö!


Då bilder från webbcameran, inte dom bästa men det får duga så länge.

Efter vi hade sett skräckfilm med grabbarna tog vi bilen in till Visby för att åka hem och sova. Men när vi körde började det snöa, man såg knappt vägen. Förutom att det var svårt att se vägen, var jag hur glad som helst. Snön har kommit till Gotland och jag är på rätt sida av ön för att se snön för första gången. WIIIIIIIIE!

Dom är det inte jättemycket, men lite är det och ett perfekt väder för att gå ut och fota. Under dagen kommer det komma bilder, nu ska jag dra iväg med Emma och Johannes och fota. Senare ikväll blir det även tacos kväll, kan inte bli en bättre onsdag.

Glöm inte att vinna en länk i dagen lucka.
Vad har ni för er för mysigt idag?

Kommentarer

-Svar: Jaha, min syrra är också jungfru. :D

Förstår det :D

Hoppas du får en riktigt mysig jul! :)

KRam

sv: jadå:D

Sv; härligt :) Det är toppen!

Längtar du till julafton?

varsågod :)

SV: Åhh vad kul att det har kommit snö på Gottland också :D



Jadå, dig då? :D

ska mest mysa och titta på film :)

Sv: man tackar!

Fina bilder :)

Härligt :)

åh så fin du är tjejen =)

jo då, det är bara bra här hihi. allt bra själv? hoppas det =)

:)

Vilken fin blogg! :D

Hur mår du? :)

göres?

sv; vill du ha en inbjudan? :)

Jisses, tre dagar kvar. Sen julafton. Är du klar med allt?

- tack så mycket :)

sv: haha tack :D

yey! :D tack

sv: allt bra idag? :D

så mysigt med snö :)

Ge gärna mig och bästis någon knäpp utmaning som vi kommer att göra efter julafton/juldagen :D



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/december/utmaningar.html#comment

Önskar dig en fin onsdag :)

Allt bra med dig? :)

Bara bra med mig

Läget? :)

Allt är bara fint =) sj?

Goddag, allt bra? :D kramisiiis

Jag har frågestund på bloggen så kolla in och ställ mig några frågor om vad som heslt! (:

Åh vad kul att du äntligen kan ta bilder!(:

Följa via bloglovin? :D



SV: Jadå ! :)

hihi jag är bara ärlig =)

härligt att det är bra tjejen!

SV: Varsegod!

Ja allt är toppen, med dig då? :)

Sv: Jaa okej :)



Nej man vad kul att ni fått snö där!! :D

Det är bra med mig med :)

sitter och degar vid datorn och kollar på simpsons.. ^^

Fin blogg!

Okej :)



Gör du då? :)

SV: Härligt, :)



säg gärna vad du tycker om våra utmaningar :)

Sv: jag med ;)

Jaha okej :)



Är det kallt hos dig då? :D

höres senare! ska ta och dra från datorn ett tag nu.. ^^

sv: Allt är bra! Hoppas det e lika bra med dig! ha det fint! :)

det ska jag:D

Gött, jo bra! Görs? :D

Sv; okej! Ja, jag längtar jätte mycket :D

sv: ja. allt är bara bra. :D Själv? :3

roligt att ni äntligen har fått snö! :)

JULLOV? Har du fått jullov än? Eller när får du det? Annars, vad ska du göra ikväll? ;)

Ha en bra kväll!

sv´vad bra!, jo det är bra :)

kram

sv: Haha :D här har vi ingen snö alls typ... lite slask på marken :/ uuusch

duu, vet att du hör denna fråga varje dag, men skulle du vilja hjälpa mig med header? länkar massa ´+ att du får en bild i min sidopanel med ditt namn :D

vad gör du? :)

sv: okey låter trevligt =)



själv ligger jag i julstress så har massor måsten att fixa även idag.



Mårs det annars?



Krami

mysigt o fota snö bilder :)

bara bra :)<3

Hejsan jätte fin blogg och godjul på dig!

Japp, har din dag varit bra då? :)

sv; Tack! :D

har en tävling där man kan vinna ett valfritt samsungskal. lust och vara med? gå in här: http://kallasjessika.blogg.se/category/tavlingar.html

Hihi här har det kommit jätte mycke snö! :D

thx sweeti :D



vad gör du :D?

Vilken fin blogg! Jätte snygga bilder oxå ^^

Kika gärna in på min blogg :))



Kram

sv: Har ni satt upp granen än? :D

Hoppas dagen varit bra och att allt är fint med dig :)

Kram

skönt att snön börjar täcka sverige nu !

jo jag har ingen direkt jätte mysig dag för att jag försöker överleva en förkylning. Hade varit lite mysigare om det hade varit snö, men vi har inte fått någon snö än :P

händer ikväll? :)

Mysigt med skräckfilm, nice med snö, vi fick det här för en v sen typ, äntligen! :D



Sv: ingen fara :D

sv: okaj :D

Ska vi ha ett länkbyte? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback