Appar till android


Bilden kommer ifrån google ifall ni undrar.

Nu har jag lite frågor till er läsare och behöver eran hjälp, just nu skulle jag vilja ha förslag på bra appar och vad det är för app. Jag har ingen iphone, något jag kanske ångrar för dom har alla bra appar. Jag själv hittar inte så många bra appar och ni kanske skulle kunna hjälpa mig? Jag ger förslag på mina appar i kommande veckan så får ni ser mina bra appar.

Jag vill även säga till er som har mytubo, skulle ni kunna skriva vad ni heter så kanske jag kommer följa era bilder som man kan lägga ut. Hade vart roligt att följa några av er och era fina bilder ifrån mobilen. Eller vad säger ni? Tyvärr har jag inte instergram för det finns inte till andorid, men det är nästan som mytubo. Men hoppas att instergram kommer till min mobil snart ändå!

Vad heter ni på mytubo?
och vilka är era bästa appar?

Kommentarer

Använder tyvärr inte appar så mkt :p

mytubo är asbra! :D



sv: jo samma här :)

- härligt :)

jodå samma här :)

Tack :D

Hej! Allt bra? :)

samma här :D

- javisst :D

sv: Samma här :D

följ mig? :) @matildasunnert

har också android ångra med att jag inte tog en iphone ist!

har du mer förslag på bra appar? är mytubo bra isf ska jag skaffa det?

har du htc? :)

Hej! Nu har jag fototävling på min blogg!:D Det skulle vara jättekul om du ville vara med och delta!

Direktlänk: http://tildagrubb.blogg.se/2011/december/fototavling.html#comment

Kram!

tv.nu, sf bio, google översätt, nordea (om man har den banken), skype :D

jätte fin blogg :)

Allt bra då, ? :)

svar: Allt är bra med mig! :D

själv då? <3

nu är dagens blogg utsedd ;) kolla om de blev du:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-5.html#comment

sv: Härligt! Det är bra med mig :)

Hittar du på då?

Härligt!

Jo, de är bara bra :)

Jag med ! Åhh gud tack så hemsk mycket för tipset om mytubo, har laddat ner det nu och det funkar exkat som instagram ju! :D

okej, då ska jag skaffa det och så kan vi följa varandra eller vad man gör på det :)

jag hittar oxå bara tråkiga appar :/

Ja visst :)

Jag heter FridaAlfredson tror jag? heh jag fäljer dig oxå<3

Ja visst :)

Jag heter FridaAlfredson tror jag? Vad heter du ? <3

Sv; allt bra med dig annars? :)

Sv: Okej så nice med bara två dagar! =)

Jag ska plugga, träna, gå på konfaträff, fira min födelsedag med en del av släkten lite tidigare, och sen ska jag köpa de sista julklapparna! =)

Fin blogg du har! Kram:)

sv: ingen orsak! :D

Läs mitt inlägg om hur du blir känd i Sverige!!



http://vadfanfan.wordpress.com/2011/12/08/hur-man-blir-kandis-i-sverige-official-guide/#comments

Har typ inga bra appar till min, haha

- aw tack så mycket sötis! :)

Nu är jag tillbaka efter en tuff tentaperiod. :) Back on track



Åh, det finns så många appar jag vill ha men jag har inte rätt operativsystem för dem :( Tråkigt.

Tack :) Jag har en Iphone men inte så många appar.. än men ska väl skaffa mig lite fler. Har något fotoprogram, bland annat PS Express heter den. och så wordfued (alfapet du vet). Sleep Talk heter en och den är rolig, den spelar in allt man säger i sömnen hihi^^ funkar skit bra :)

kram

sv; jo de är bara bra med mig, själv då? :) ♥

Svar:

Det är bra med mig! :)



Jag måste säga att jag älskar din hårfärg!!!! (på bilden i headern) precis sån hårfärg vill jag ha, med slingor och den bruna färgen, HUR har du fått din hår så? Eller det kanske är din naturliga hårfärg?

KRAM

Mer besökare till bloggen?



Här finns ett väldigt effektivt sätt:



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Paam97



Många kramar amanda :)

Gå in och läsa om min drastiska förändring! :)

Härligt blogg! :)

Hej allt bra med dig? :)

okeeeej! :)

sv: ska snart lägga mig, sj?

Vad är instergram? :)

Kan man följa varandra med instagram?! Haha. Har jag aldrig fattat, jag bara använder den för att ändra effekten xD.

sv: okej, ska sova :)

haft en bra måndag? :D

sv: okej :)

Jag tittar på tv.

gjort idag? :D

Jättehärlig blogg :)

Det är bara bra, själv? ;)

vad gör du ? :)

sv: okej :)

gymmat och julbakat :P

Oops, har haft lite mycket nu de senaste dagarna. Sorry för sent svar...



Hoppas att du har haft en riktigt bra dag och att du får en trevlig dag imorgon oxå! ´:)

sv; Ahaa. Haha. Får nog testa det då!

<3

Okej :) är den bra? ;D

Ja! :)

Ja men det förstår jag, det är ju kul med appar :)

kram

sv; hahah, känner du dem eller så?(:

Jag skulle säga att mina bästa appar är nog viber, (fria sms och ringa gratis) , ab workout och butt workout. 5 minuters träning på varje sådan app, döslut efteråt så ger en riktigt bra träning också! :)

sv; ja :D



tipsade precis om en jätte bra app i min lucka 12!

annars är Wayne's coffee en jätte bra app där du får erbjudanden, Facebook såklart och en sen GO Launcher och GO SMS Pro som gör att du kan desgina din mobil jätte fint :D

Hejhej,allt bra idag? :) haft en bra måndag?

Sv; härligt, det är grymt bra med mig! :)

Sv: ja det blir nog en bra vecka! Längatr till jul extremt mycket nu oxå! :)

sv: alltid :)

sv: absolut :) Ska du se eller gå i något luciatåg imorgon?

sv: hur är läget?



Krami

ska sova snart så natti :)

Instagram är en av de bästa apparna!

sv: Jo det är bra med mig med, vad ska du göra idag då? :) kram snygging

KLICKA IN PÅ MIN BLOGG OCH FYNDA SNYGGA PÄLSAR! SÄLJER ÄKTA RÄVPÄLSAR TILL MYCKET LÅGT PRIS. BARA TILL MINA BLOGG LÄSARE. SÅ KLICKA IN PÅ BLOGGEN OCH FYNDA!!



Http://justanja.blogg.se

grymt! :D

ja, super :D

nu har jag mytubo!jag heter maggii

vad heter du? :)

Allt bra?

Fin blogg själv! :)

haha kul att det är någon som frågar om ni kan följa varandra på instagram när det står att du inte har det ;)



jag heter fotobecca på MyTubo :)



en annan bra fotoapp är little photo (:

Följ gärna mig, Michellees

Foto appar:

Camera 360, MagicHour, Pixlr-o-matic, QuickPic (bildvisare)



Anpassnings appar:

Minimalistisk text, Widgetsoid, GO Launcher EX (sök 'GO dev team' så får du upp en massa roligheter. Rekommenderar GO keyboard, GO SMS pro och GO Locker)



Spel:

Angry birds, Block puzzle, Line Birds, Unblock Me



MyPhoneExplorer- gör att du kan ta skärmdumpar på mobilen.

Jorte - En väldigt anpassningsbar kalender.

App2SD - Gör att du får en bättre överblick av dina appar, och kan lättare se vilka som kan flyttas till minneskortet.

Springpad - En bra app för anteckningar.

Google translate - precis vad det låter som.



Så, nu har du lite att kika igenom. Hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)

Hej! Jätte fin blogg! Det är så att jag gärna vill bli en sångerska och jag kämpar hårt för att bli det. Jag håller på att skriva låtar och undrar om du kunde hjälpa mig med att sprida min blogg med kärlek till folk! Det skulle betyda så himla mycket för att sjunga är det bästa jag vet. Tack så mycket kram! :)

En bra app jag rekommenderar är Picplz precis som instagram för iPhone fast detta är från Anroid. Lägg gärna till mig om du bestämmer dig för att skaffa det! Lägg till lindarisberg :D

Jag heter Sotizzisa , Jag har inga kontakter så snällaaa ta mig! vad heter du ?























Follow my on Bloglovin







Trackback