Avslutat en härlig julafton!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Nu har jag avslutat julafton och klockan är rätt mycket och jag får se om jag hinner fixa bilder nu. Annars fixar jag det imorgon/idag när jag vaknar, jag har haft en bra julafton och hoppas ni med haft det. Fått god mat, många julklappar och en riktigt bra dag med min kära familj. Jag hör av mig när jag vaknar och berättar mer om min julafton, det blir bäst så.

Hoppas ni haft en riktigt bra julafton eller en vanlig dag.

Kommentarer

hoppas du hade en fin jul? :)

Mysigt :D

Bra att du haft en bra julafton:)

sv: hehe aa :D

jo tack den var bara bra hoppas din var bra också! :)

jo tack den var bara bra hoppas din var bra också! :)

SV: tack detsamma till dig :)

allt bra med dig? :D

GOD JUL!

Jaa den var jättebra! Fick nu några roliga klappar då?:D

japp det har ja dudå?:D<3

Vilken härlig blogg du har! Och du tar väldigt fina bilder :)

sv; jätte bra! har varit den bästa julen på många år !:D

ska bli kul att få se bilderna ^^

sv; Haha! :) Hur är läget idag då?

Fin bild =)

den var rätt skön faktiskt :)

förlåt för sent svar men har varit upptagen men nu är jag tillbaka ! :)



tack detsamma:)

Åh jag är så avundsjuk på ditt hår ...vill med ha så långt och fint :P

SV: Tack <3

Hur har din julafton varit och vad är nyårsplanerna? :D Kram!

- Härligt :)

Hur var din julafton?

Haft en bra jul? :D

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-6.html#comment

hejsan, kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar :)

sv: okej, jag ska snart äta lunch :)

allt bra annars idag? :D

fick du något roligt igår?:)

sv: härligt att höra :)

händer det något kul idag då ? :)

Hade du en fin julafton? :)

Shue! Hoppas allt är bra med dig idag, och att du fick en riktigt bra jul! :)

Hoppas du har haft en underbar jul! :) Kram!

SV: Tack så jätte mycket! :)

jag har julafton idag igen, hehe ^^

svar: ja! :)

vad görs? :)

svar: förbereder mig inför mer julfirande hos morsan :D

sV: :D

svar: ja! :)

svar: jätte, får mer julklappar, hehe :D

God jul! =)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - där får man mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

okej vart?:)

kläder och lite sånt gojs :)

hejhej, vad fick du i julklapp? :)

Tycker du serien The vampire diaries är bra? Då är våran fan sida en sak för dig. I våran fan sida kan du läsa om det senaste nytt om serien och skådespelarna.



Hur länge har du kollat på serien?

http://vampirediariesdaily.webblogg.se/























Follow my on Bloglovin







Trackback