du behöver aldrig vara ensam


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Bilden har inget med texten att göra, men jag har bildbrist och behöver verkligen gå ut och ta kort. Eftersom klockan är över tolv så är det en ny dag och idag vissar det att det ska bli noll grader idag. Plus att på måndag kommer det bli minus en, hoppas det blir mer minus och att snön kan komma så jag kan få gå ut och fota. Jag ska iallafall försöka gå ut och ta kort idag, men först ska jag sova lite och vänta tills det blir lite ljusare. (hoppas det inte regnar för då skiter jag i det)

Min kväll igår var faktiskt rätt bra, jag såg film med min älskling och hans pappa. Vi lagade mat och hade riktigt mysigt, senare på kvällen tog vi bara det lungt. Nu är jag så trött så jag tänkte se en film och sen gå och sova, skönt!

Hur har ni haft eran lördag, har ni haft det bra?

Kommentarer

sv; Godnatt! Vi hörs nog imorgon!(:

sv; hahahahha! :D ellerhur!

sv; hahaha, ja! :D Vad vore världen utan såna människor? :D

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

nehe okej :))

oj nu fick jag rosa kinder :$

jag gillar dig med.. har gjort det ett bra tag.. men asså, känns så fel att bara säga det så !

sv; hahhhahah, ja! :D

sv: yeees :) Sov så gott!

hur mår du? :)

Min lördag har varit jätte trevlig och rolig!

Sv: Ha en fortsatt trevlig kväll! <3

åh hungrig ja blev!

sv; yes :)

har din lördag varit bra då?

Du är väldigt duktig på att fota, därför tycker jag att du har en väldigt intressant blogg med tanke på att jag också älskar att fota!

Så hoppas det inte regnar idag så att jag får se bilderna sen!

Btw - Sjukt fin blogg!

du får jättegärna vara med i min fototävling HÄR : http://shal.blogg.se/2011/december/tavling-i-samarbete-med-fotofyndet.html#comment

man kan vinna fina priser , och ett gäng nya besökare sitter väl aldrig fel? :D

sv: hihi, ja:D

vad händer idag?=)

sv. Vad mysigt, hoppas du hade skoj :) Själv har jag varit med vänner idag :)

jo de är bra med mej, planer för söndagen? kram

sv: Ja, allt bra med mig. Själv då? :-)

sv: Så lite så! :) Vill du bli fotograf eller något eller är det bara ett fritidsintresse typ? :)

Bara bra!

Mumsig bild!

Godmorgon! Mysigt det lät:)

jätte fin bild! :D

Min lördag var väl också bra :)

SVAR: Nähe, det trodde jag :)

Mm, gillar bilden!

SV: Tack tack:)

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft!

Här regnar det idag, så himla trist.. Hoppas det inte gör det hos dig så att du kommer ut och får lite nya bilder :)



Hoppas du haft en toppen helg!

Hej!

Du var med och tävlade i veckans blogg på min blogg.

Nu har vinnarna utsetts, kolla in om det var du här: http://sverigebruuden.blogg.se/2011/december/vinnare-1.html#comment



Om du vann, GRATTIS!

Vann du inte? Nu har jag en ny omgång, delta gärna, och vinn fler läsare, här: http://sverigebruuden.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-1.html#comment



Hoppas du är med :D

KRAM

Min lördag var helt okej!

var på bio, det var väl det bästa! :D



SV: jodå, var bra men nu blev det dåligt igen men jag fixar det! :)

böh, vad sugen man blir på burgare när man ser den här bilden!

sv. Ja men det gör inget! ^^



riktigt fin blogg har du i alla fall. :D Och nu så blev jag sugen på hamburgare... ;)

hej! hur mår du?:)

sv: Hehe :D Allt bra? :D

haha vart inte lite sugen på hamburgare nu!

sv. Ja det är ritigt bra med mig! :D Är faktist kånstigt nog på riktigt bra humör fastän jag är hemma för mig själv och bara latar mig.. För vanligtvis är jag desperat över att få göra något med vännerna precis helatiden :P

Hur är det själv? ^^

grymt fin bild, vad duktig du är på att fotta!:)

sv: bra det! :)

Mums med hamburgare :)

Hungrig jag blev av att se bilden! ;)

sv: Jaha, det var ju inte så farligt :) Hoppas du får en! Jag skulle inte heller tacka nej.. ;)

smarrigt!

Så fina bilder! Och super fin blogg, haft en bra helg?:)

Låter som en mysig kväll!

Snygga foton på hela bloggen. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback