En bra julklapp till alla foto älskare


Bilderna kommer ifrån google, riktigt snyggt.

Jag har sett dom här ett tag och jag har vart intresserad av att skaffa en kaffemugg eller vad man ska kalla dom. Det är något jag önskar mig i julklapp, så kära familj och släkt ser ni en sådan med märket canon skulle ni kunna köpa den till mig i julklapp. För det är något jag kommer anväda och som jag verkligen vill ha, någon som önskar sig denna söta sak?

Just nu sitter jag bara och glor, finns inget att göra. Det har regnat och det har vart mörkt hela dagen, så man känner sig inte taggad av att gå ut. Jag hatar regn just nu och vill bara ha snö så man kan ut och fota.


Kommentarer

Underbart fin blogg! :)

haha, fett coolt! Ska nog också önska mig en sån, haha ^^



sv: okej, jo det är bra med mig (:

Ja! :)

sv: hihi, ja (: et du vart man kan hitta såna? ^^

kolla gärna in min blogg :)



fin blogg oxå

Ja.. känner mig inte så jätte kry idag heller. Ska ut och få lite frisk luft nu.

ja :)

sv: beställ då:) elf har massa erbjudanden innan jul just nu.

sv: okej, får väl göra det snart ^^ hehe

Gillar verkligen hur din blogg "snöar" ^^

Smarta saker ! :)

sv: hihi, ja (:

sv - Klart;)

Jo allt är fint:)

coola :D

sv: hihi :)

vad har du gjort idag då? ^^

sv: absolut! :)



hihi älskar dom där! skulle gärna ha en själv :D

ja:)!

har helgen börjat bra då.) ?

kul grej :) men vad tycker du om den nya designen? :)

åh hade velat ha ett sånt fast för nikon!

ja får ju hoppas det blir mer bara :D

sv: :)

Hej på dig du :D Allt bra med dig idag?

Några planer för kvällen?



Fin blogg och fina bilder förresten ^^

Kram

smart! :)

Gud vilken snygg kopp :D



Vad händer mer ikväll då?

Fin blogg! Allt bra med dej? :)

Vart finns sånna att köpa? :)

Bra blogg förresten!

vad gör du? :)

Sv; Allt är bara bra! Allt bra med dig? :)

sv: Jo tack , det är på bättringsvägen :) Har varit sjuk :/ Själv då? <3

greaat

jag vill också ha en sånn, skit snygga! finns att köpa på coolstuff, rätt billiga där faktiskt. ;-)

sv: okej, jag lyssnar på musik :)

Åh! Om du vet vart man kan köpa får du ta att skriva det i bloggen:)

Kram

En sådan har jag köpt till min lillebror som älskar att fota :D

Vilka häftiga.=)

Kolla in och var med i veckans blogg! :D

sv: vad bra :)

ja eller hur :P

En sån mugg skulle jag vilja ha, fast utan "märke" alternativt en Pentax ;) Annars måste jag ju byta kameramärke och det blir dyrt ;)



Svar: Tack så jättemycket :)

haha, vilken rolig, såna har jag inte sett förut :)

Med mig är det bra!

själv då? :)

Tyvärr så vann du inte tävlingen på min blogg denna gång. "/

Bättre lycka nästa gång!

Kram http://nathalies.nu

skitfin blogg! :D

sv: okej, jag med! har typ inte gjort nånting ^^

okej :) pratar i skype med en kompis :)

äre en mugg? ;d

sjukt fin blogg! :D

ha en bra lördag kväll! Kram

Svar: Okej härligt! :)

Hej vad gör du idag? :D

Kram <3

sv: Tack :D Va bra!

sv: okej, tack så mycket :)

sv: vad gör du? :)

sv: hihi, ja (: fast det är ju rätt skönt med såna dagar som man inte gör nånting :P

dom är super coola! :)

aw, tack! :)

sv: tack så mycket! :D

Nemen så söta! De skulle uppskattas att få såna i julklapp.. :D



Vill du förresten fixa ett bloglovinbyte? :)<3

gör dudp?

Gud så mysiga bilder du tar :D

Har du haft en bra dag?

Känner du att du vill piffa upp din iPhone lite? Då passar denna tävlingen perfekt för dig! Du har nu chansen att vinna ett snyggt iPhone skal på min blogg!

riktigt kul :D

Jag vill oxå ha en :D Men vart köper man en?

sv; Med mig är det tipptopp! själv då?

Gud vilken cool mugg! :D

sv; Haha, ja det var de verkligen! :)

SV; Har du redan lov??? :OOO LYX, själv får jag på torsdag..

kram

samma här :)

Vad gör du ikväll? :)

- jadå, själv? :)

jag SKA högre upp :D

Hej på dig ;) Du kan fortfarande vara med i min tävling och tävlar om att bli dagens blogg =) (om du inte är med än)

Tävlingen avslutas 20.30 ikväll!



Ha en bra fortsätt kväll :)

sv; hahah ja verkligen ):

sv: samma här :) har du haft en bra dag?

wow coola!

ska man börja videoblogga ja/nej?:)

Hej!

Hoppas du har haft en bra lördag!

Kram

Då har vi något gemensamt, vill också ha en haha! :)

har du köpt många julklappar i år? :)

DAGENS BLOGGVINNARE ÄR UTSEDD! blev det du? kolla här: http://amandamolander.blogg.se/2011/december/trumvirvel.html#comment

Hej!

Hur mår du idag?

Fin blogg!

sv; Jotack! Det är mycket bra med mig, dudå? :)

sv: hehe okej :P

sv: verkar som att tröttheten kommer på helgen då man slappnar av :)

Grym blogg! checka in hos mig där jag skriver om min vardag om elva åring med mest ironiskt skrivna inlägg! Läs det med en nypa salt! ;) www.ebbw.blogg.se

Muggarna är så himla coola! :) Typ alla mina medielärare springer runt med såna i skolan ;)

Sv: Jaha jag använder oftast photoscape. Annars använder jag picasa eller gimp. Väldigt lätta saker! :)

super coolt! :)



hur mycket kostar det? och vart finns det? ;)

Vad tkr du om min nya design? Hade varit kul att höra vad du trk :)



/ http://macrofotoo.blogg.se

Riktigt tuffa muggar!

sv: jaa, händer imorgon? :D

sv: okej! jag ska titta på tv. :)

sv: hihi, ja (:

görs?

Skönt! Samma här. äter godis :D

- härligt!



skulle inte tacka nej till en sådan mugg :D

Tackar!:D

Gör du?:)

sv: jamen faktiskt :) lite tråkigt ju.

sv; hehe, tack! :)

Jag vill ha mer snööö, som inte försvinner. Haha! :)

- tack så mycket! :)

sv; Tack så mycket :D

sv: okej ^^

jag lyssnar på musik & svarar på kommentarer (:

sv: eller hur! Sinnes.. :)

Har du haft för dig ikväll då?

sv; tråkigt! :( Hoppas det kommer till jul då! Snön har en vecka på sej ;)

- tacktack! :D

sv: Vad kostar dom, ungefär? :)

sv: Nice!



Typ slöat i soffan halva dagen, lagat mat, slöat lite till :) spännande dag.. :)

sv: hihi, ja (:

vad ska du göra imorgon då?

riktigt coola ^^

sv: ja, det är nice :) fast man känner sig ju som lite lat också :)

- är det bra idag? :)

no way va coolt! :D vars finns de där!? :D

Fin blogg dude!

Allt bra med dig? :)



// http://thelifebejb.blogg.se

Sv; jaaa! :D

sv: okej (:

vet faktikst inte, hehe ^^

vad googlade du på? (A)

- härligt, jodå det är bra :D

Bra grej att ha!

Var med i min tävling! Vinn en målad bild av dig själv i illustrator!



http://misslouise.se/2011/december/gissa-ratt-och-vinn-en-teckning-av-dig.html



LYCKA TILL!

- javisst :D

vilken cool kaffe mugg ;D

sv: okej (:

planer för veckan? ^^

sv; hehe, ja! :) Håller tummarna, eller asså jag behöver ju egentligen inte eftersom det finns snö här, men jag gör det för din skuld! :D

ja hahah sån har jag aldrig sett innan :D

Sv: jag är väldigt förkyld, annars är det bra tack :)

sv; tihihihi (a)

sv: hihi taack :D

skulle kunna tänka mej det, vet nog ingen mer än du och de som läser din blogg som sett en sådan :p

hehe ok, tack söt!^^

sv: okej (:

typ skolavslutning, kompisar m.m ^^

Sv: Absolut! =)

ja :D

och jag har sett de du visar här :D

stolt

hahaha ;=

sv: haha ja det är sant, bra där :)

re; Psst! Hon bor i Jönköping och bloggar under ett alviskt namn!

Ha en fin kväll :)

ska tao ch sova nu. nattis!

sv; haft en bra dag då?(:

sv; det får vi hoppas ! ingen jul utan snö ;)

sv. :)

SV: Borde egentligen se till att göra det bara för att det är roligt :D

haha vilken rolig sak ;)

Snygg !

vad härlig, jag hade en välidgt skön kväll bara kollade på film och så, haft en bra lördag då? kram =)

sv: yesbox! ;D

RE: Att få glasögon? Inte roligt :(

superfin blogg!

allt bra med dig? :)

vill du följa varandra via bloglovin? :)

Shit vad coola :)

Dom är riktigt coola dom muggarna! :D

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra lördag? :D

SV: Tack så mycket Beatrice! Du har verkligen många fina bilder här.

då har du en bit att åka om du ska fixa dom hos mig ;)

hahah okej :D

är du trött ?

sv; hehe! :D

sv: ajjemän! :)

sv; vad härligt att höra! Jodå, jag också(:

Jättebra att ha ju!

Svar: Jo jag tror att det fanns en på roligaprylar.se har för mig att jag såg en där utan märke för ett tag sedan :)

RE: Tack så mycket ♥

asså :) vilken film blir det då?

jag är trött jaaaa det märks väl hahaha ? <3

sv: neej! :D Jag har typ sockerkick just nu, hhaaha dudå? :D

sv: lallar hit och dit mellan olika sidor :p vill hitta en snygg nyårsklänning men det är ju fan omöjligt :) Har du nåt tips?



Gör du då? :)

sv; haha ja! :D

okej hoppas på ngn bra dåå :d

ahahha

sv; hahahah http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk

okej! :D

sv: jag kollade där och hittade en vit och svart. tror jag har den på bild i nåt inlägg men jag är fan tveksam :p måste kolla om det finns nåt bättre någonstans :)

är det bara min blogg som cepar eller kan du inte heller se statistiken från igår ( lördag ) och idag (söndag) ?

haha har aldrig vart med om innan ;o

sv: åh tack snälla :) det sidan har jag faktiskt inte kollat! tack!

Inget att tacka för ;)

nej jag är väl spec (a)

sv: klart det gör :)

jadå, alla tips är välkomna så bring it on :)

:)

såg inte att det var en kaffemugg först :D coolt haha

Coola :).

ååh dem där vill ja ha

Haha vilken roligt, skulle också vilja ha en ^^

Hoppas du får en bra söndag! :)

Haha, ganska coola.























Follow my on Bloglovin







Trackback