en bra tisdag men många tankar

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

 

Julspexet i skolan var riktigt bra, det var det som gjorde hela dagen. Älskar verkligen spex, bra jobbat lärare och elever. Efter skolan blev det att träffa Emma, vi har en hel del att ta igen, idag har vi bara pratat och tagit det lungt. Vi har även vart hos min bror som tar hand om min systers hus, vi har fikat, pratat och spelat wii. Kan inte bli bättre idag, älskar dagen.

 

Just nu sitter dom och ser skräck film och jag är livrädd, jag försöker undvika filmen genom att sitta vid datan och skriva ett inlägg och svara på alla underbara kommenater. Jag har lite bilder på min kamera som ni får se imorgon, plus att jag ska ta en foto dag imorgon så nyare bilder kommer. saknar även min pojkvän, fast han knappt vart borta länge.

 

Vad har ni gjort den underbara tisdagen?

 

 


Kommentarer

kollar teve :)

vad innebär jul spex? :D

Tack Bea! :D

sv; jaha okej, vad härligt :D

ja :/

sv; va bra. jo det är bara bra här med! :)

ja absolut:)

skönt att höra! jo det är bra med mig också faktiskt:D

Haha, roligt med wii !

Gillar bilden!

Hoppas du haft en bra tisdag.

Önskar dig en fortsatt fin kväll :D

=)

allt bra snygging?

Sv: Hade du tänkt att göra något speciellt på nyår då? :)

Allt bra med dig? ;)

Vad gör du? :)

Okej :D vilken? Jag kollar tv hehe

sv: okej men det ltåer kul :D

Okej :P går den på tv?

gillar bilden, bakgrunden :)

Najs bild :)

Sv: jo de är bra med mej!

Planer för imorgon? ;)

SV: hih jaa :D

Ja :)

SV: Så bra! :D

Jo, här är det också bra :)

Vad gör du då? :D

älskar din blogg :D

jo det funkar...mycket tankar som far i huvvet dock.. :P göres?

Tack raring!

jättecool bild! (:

allt bra? kram

- Vad kul att du är med och tävlar om en onepiece på min blogg! :)

sv: för mig blir det sängen nu superskönt ska det bli efter en heldag med fullt schema ;P..



Har du haft det idag?



Krami

härligt finis! :D



sådär, ont i halsen :(

Hihi :D

Hej! Vad söt blogg! (: Lust att kika in på min? :D <3

Kramis! <3

sv; ja :)

Har din onsdag varit bra ?

tack! du med :)

Jadå, det går hehe, nej men det är bra :)



Duktig du är på att fota :D

- härligt :)

jodå det är faktiskt bra med mig också :)

fin header du har tjejen =)

läser du mogis.se blogg?



http://www.mogis.se/category/dagens-outfit/

Fin bild!

längtar du till julafton då? :)

är du kanske sugen på att shoppa trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt?

kommentera då detta inlägget med din mailadress, så ska du få en invite av mig till members.com! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11169/members-com/



nya erbjudanden kommer upp varje vecka & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa för om jag bjuder in dig & när du väl är medlem så kan du gilla deras facebooksida för att få en rabattkod på ytterliggare 100kr! :)

Sv; Vsg^^ Taack!

Vgd??;)

Snygg bild =)

Vilket spel är ditt favorit i Wii?

Svar: Jag gillar Trivial Pursuit! :P Hehe.

Hej :)

Allt bra?



Kam!























Follow my on Bloglovin







Trackback