Första december, snart andra!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag försöker få en sak att funka, men det går bara segt och jag får panik för att jag inte klarar av att fixa det. Är det någon som har en macbook och kan rätt mycket om dom? Kontakta mig om ni kan mycket och vill hjälpa mig.

Imorse när jag vaknade var jag inte pigg, men jag kände mig rätt frisk. Men jag vet inte riktigt vad som hände, jag började känna mig dålig och mår ännu lite dåligt. Jag fick ta första bussen hem till min syster och ligga och vila, hon skulle baka så jag passade även på att ta lite bilder. Jag tog det lungt medan hon bakade, hon har vart duktig som hunnit med rätt mycket idag. Medan jag inte gjort något alls eller jo bara vilat, men det behöver jag. Plus att min pappa skulle hämta mig, men tror ni han glömde det?

Det gjorde han jag skriver ett sms där det står ''kom och ät bullar efter jobbet hos Angelica'' Men han hade glömt mig helt, han åkte in på gåren lämnade en vagn och sen åkte han igen. När jag kommer hem säger han, jag visste inte att du var hos Angelica. Varför skulle jag då skriva kom och ät bullar, då skulle lika gärna Angelica skriva det istället för att jag skulle skriva det.

Vad har ni gjort för mysigt den första december?

Kommentarer

Vad snyggt bak, jag har tvättat och badat

kram

sv: jodå det är bara bra! :)

vad har du haft för dig idag då? :)

såna bullar är så jäkla goda :D

sv; ja :D

Hur är det med dig idag då?

Mums!!

Hej hur är det med dig? :))

Fin blogg du har!

Mysigt med julbak! :D Något speciellt uttänkt inför helgen? :D

åh va goda dom ser ut :)

sv: varsegod :D

Sv: Det är sådär med mig, själv? :)

sv: tackar ;)

sv: okej, jag ska plugga lite :)

haft en bra torsdag? :D

Tråkigt att bli glömd sådär! :(

Bebisen är beräknad till 18 december. Så nu kan det bli när som helst :)

- :)

Åh. Vad gott!!

Hej!

Nu har jag skaffat en egen blogg!

Kommentera gärna och skriv vad du tycker. Skulle bli jätte glad! Puss Isa

Sv: ja :)

haft en bra torsdag?

Hej älskar din bloggdesign !

Följa varandra på blogloviN?

kika gäran in på min blogg ^^

kram :))

Mums, det såg riktigt gott ut! ♥

- Ska du köpa ett skal? :)

Jadå! Hur äre själv ?<3

Fina bilder ! :)

- Men visst hade dom mkt skal även till våra mobiler (samsung galaxy s2), dom brukar ju ha så mkt till iPhone bara :)

Gillar du den ? :)

Sv: okej :)

jag har haft en toppen dag!

haha ball farsa du har ;D

Mums :D

Fin blogg!

ser riktigt gott ut:D

ååh julbak! <3

sv; okey va bra, hihi! :) allt bra med dig?

så gott med lussisar!

å va gott :D mys!

svar: haha jo! :)

det är helt okej :) själv då?

bara bra :D vad har du gjort idag?:)

Sv; förhoppningsvis jobba !:)

mums!

De där ser gott ut!

Sv. Det är bara bra, mår du bättre nu? :)

hehe ja. :D

Vad gör du ikväll? :D

sv, inte ? :/

jo med mig är det bra :)

sv, kan tänka mig det :D.

okej tack så mycket :))

planer för helgen då? :D

Mysig julstämning man fick när man kollade på dom bilderna!:)

Hei!



Lurte på om du ville stemme på mitt bidrag i en konkurranse hvor jeg er i finalen.

kan vinne sminke til 900 kr, ville blitt så utrolig glad om du hadde gjort det! Er link inne på bloggen min

til den konkurransen :-D

Okej, ser på Jullotta ;D

Mysigt! :)

Själv var jag på en shoppingtur med min lillasyster! Supermysigt!

sv: hih kej. jo de ä baara bra :D

Åh vad jag blev sugen på att äta pepparkaksdeg nu!

Sv: okej! :D jag vet inte heller haha!

åh nu blev jag lite sugen på att baka pepparkakor ^^

Visst är det jobbigt när det inte är nå snö? Känns inte som jul då! :)

Kollade på julkalendern, Tjuvarnas jul för att komma in i lite mer julkänsla eftersom vi ej har någon snö ute och plusgrader :)

mh ser gott ut :)

muuuuuuuummmmssss!

Gott :D

vad händer i helgen då? :)

Tyckte det var coolt :)

Åh va gott! :D

Sv: Tack ! Gör du ? :)

fina bilder!

sv: ja, lussebullar är supermums! :)

Gootttt!

Min kompis Cajsa lider av en svår blod sjukdom som kallas Aplastisk Anemi. Hon har varit riktigt nära döden… så nu skulle jag vilja be dig om en tjänst.. Skulle du vilja sprida vidare denna länk så att många ser den? Ex, lägga ut den på din blogg, Facebook eller visa andra osv! Skulle betyda enormt mycket för både henne och mig. Vill att så många som möjligt ska läsa det jag skrivit till henne, inse hur svårt livet kan vara, men ändå veta att man klarar allt..

Skulle iallafall vara snällt om du åtminstone läste och lämnade en komentar.. Tack för mig! http://rebeccafiona.blogg.se/2011/december/utkast-dec-2-2011.html#comment

Bullarna ser jättegoda ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback