fullt upp slutet av året

Bilden är tagen för ett bra tag sen när vi hade snö, men har inte snö längre.
Jag vet att jag har vart dålig att höra av mig i bloggen, men här kommer uppdateringen från några dagar tillbaka. Jag har haft fullt upp och inte haft tid eller ork till att fixa fram nya bilder. Jag har heller inte startat min daga för att tänka på bloggen.

I tisdags kväll kom Emma och Kevin förbi och vi drog iväg till Björke för att träffa min bror. Vi gjorde inte så mycket den kvällen, vi tog det bara lungt. På onsdagen vaknade vi runt tolv tiden och började fixa oss för att dra in till Visby, Emma skulle köpa lite kläder. När vi var klara att hitta ett par jeans åt Emma blev det pizza på Sunes elefant, riktigt mysigt. Under onsdags kvällen åkte vi till Fårö en sväng och vi var även och hälsade på några i från Christoffers och Kevins familj.

Vaknade rätt tidigt igår morse av att min pojkvän var glad för att han fått post, men för mig gjorde det inget för jag skulle iväg till stan och träffa min bror och jag handlade även ett par svarta jeans igår. Efter en hel dag med min bror tog jag bussen till Lärbor, men inte för att vara med min pojkvän. Jag skulle träffa Emilia och vi skulle hitta på något, vi satt vid datan, försökte fixa mobilen (gick inte så bra) och vi satt även och fikade och pratade en hel del. Riktigt mysig kväll, Tack Emilia!

Imorse kom min pojkvän och hämtade mig och Emilia skulle iväg på sitt håll. Jag och min pojkvän har bara ätit mat och sett en film och nu ligger han helt död i sängen och sover efter sitt lan som dom haft. Ikväll får vi se vad som händer.

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?

Taggad inför nyår?

Kommentarer

allt är bara bra:)

sv: det är bra!



Härlig bild du har i inlägget!!

Vilken kamera använder du? :)

Okej nice :) jag har inte gjort så mycket idag,ska snart till pojkvännen. vad ska du göra på nyår då`<3

va? :)

Jo tack. Ont i tungan men annars så. :)

Sv: Jag mår super, hur är det själv?

Kram på dig! :)

sådär, förkyld :/

händer idag ?=)

aha okej det gör inget ^^

sv; har precis kommit hem från stan :)

sv;det är bara bra med mig, hur är det själv sötis? :)

har bara shoppat, och chillat!

TVÄR TAGGAD

själv?

Sv: Krya på dig! ♥

Allt bra idag ?=)

snart kommer de upp att man kan vinna länkning hos mej igen :D

najsigt!

den bilden du har i vänstra örnet,eller den där de står typ lite om dig under.

vart är den tagen i typ en studio?

skit fin iaf!

Hehe jo. ^^ ska du göra ikväll?

gud va najs! :)

sv;härligt! :)

hoppas du får en fin kväll!

jag är rätt taggad inför nyår faktiskt :D

fin bild :D

sv: nej jag fattar ingenting..

bilderna blir antingen svarta eller suddiga

Nice! Samma här :D

gud va najs :D <3

gud jag har fullt upp jag med! herregud :)

Svar: Jupp :)

Hehe ok. Jag ska nog på bio

tack så mycket! :D hur ska du fira jul ? :)

sv, vsg ;) jo allt är bra här tack.

sv; vad ska du hitta på i morgon? :)

Sv: Nice (:

sv; okej va trevligt :) jag har ingen aning

Svar: ja! :)

Ah tack!

Nej, det frågade jag aldrig? :o du måste ha kollat fel :)

sv: bara bra, sj? :D



Vill du tjäna pengar på din blogg? Det är helt gratis på denna sidan jag gör det på. Om du är sugen på att tjäna pengar tryck på länken [ http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment ] och läsa reglerna! :D om du är osäker på hur sidan funkar be dina föräldrar :D

Hoppas nu du tjänar mycket på din blogg!

sv;tack :)

-Svar: Samma här.

Vad har du gjort idag? :)

Fin bild! :D vad ska du göra på nyår?=)

Svar: okej. jo det är bra med oss också. händer imorgon på nyår ? =)

KIKA IN OCH VAR MED I VECKANS BLOGG, VINNAREN VÄLJS UT 7/1!

http://emwizy.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

LYCKA TILL!

sv; jo tack! Med mig är det bara fin! hur är det med dig. Önskar dig ett gott nytt år! kram! :)

hoppas du tyckte det var lite trevligt även fast vi mesta dels var inne i våra telefoner och det gick ju inge vidare det där.... men som du sa vi fikade och pratade en hel den och det var ju det bästa!!! jag tyckte det var en supermysig kväll. du måste komma snart igen :) puussss

- härligt :D

ja min jul var också bra :)

Ja :D

sv: Ledsen för sent svar! Har haft fullt upp hela dagen och har inte riktigt hunnit med!



Ikväll ska jag ha fredagsmys med pojkvännen! :)

Vad händer ikväll? :)

aah:D

jamen visst! händer på nyår då? :) kram

fin bild:D

fin blogg ! :D

allt bra med dig ? ^^

Fin bild! Är faktiskt inte astaggad inför nyår, dudå? :)

Nu börjar året närma sig sitt slut, hur har ditt år varit? vad har du för planer inför nyår?:D

sv: okej samma här! :)

Jätte fin blogg! :D

Sv: Bara bra, hur är det själv då? :)

Otroligt fin blogg!! c:

yeah :D

Passar på att önskar dig ett gott slut på detta året och ett spännande 2012.



♥ Må så gott & va rädd om dig! ♥



Kram Camilla

Passar på att önskar dig ett gott slut på detta året och ett spännande 2012.



♥ Må så gott & va rädd om dig! ♥



Kram Camilla

Grymt bra blogg, dina bilder är jätte fina :D























Follow my on Bloglovin







Trackback