GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA PERSONER


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Bilden är tagen för några timmar sen och forsten ligger kvar på marken, betyder det att det kommer bli snö? För plus graderna sjunker och snart blir det minus, skönt med lite snö tycker jag. Eftersom vi inte haft så mycket snö av slutet av 2011.

Jag och min pojkvän har fixat här ute i stugan och snart kommer några vänner hit. Därefter ska vi gå en bit för att komma till festen, jag kommer fira nyår med många fina vänner och min pojkvän. Annars idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lungt sista dagen av året. Nu kan verkligen ett nytt år börja, jag känner mig grymt taggad för kvällen. Hoppas ni får en bra kväll och ta det lungt och gör inget dumt ikväll, jag önskar er alla en underbar kväll och ett bra start på 2012


GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA PERSONER!

Kommentarer

sv: vad ska jag ha för inställning?

manuell, auto osv? :P

Gott nytt år!

sv:Tack detsamma och fina bilder!! :D

jo helt ok. sitte roch kollar på gamla inlägg från detta år...känns lite vemodigt..xD

Snygg bild! Och Gott nytt år på dig med :)

Fin bild!



Hoppas du får en toppen kväll!

Hehe ja men eller hur!? ^^

STOR gott nytt år kram till dig! :)

jätte fin bild :D

sv: det är bara bra :)

Gott nytt år! :)

gott nytt år! :)

Tack tack! Allt bra inför kvällen nu då?

-Svar: Jag sitter och väntar på att min morbror ska komma för att hämta oss till lokalen.

Vad gör du just nu??

tack så mycket:D

fin bild och gott nytt år!♥

sv; jaha okej. jo jag har typ funderat ut ett. Att jag inte ska äta så mycket choklad! :)

sv. okej tack, och för bättre skärpa har du tips då ? ^.^

svar;

gott nytt år :)

Sv: Varsågod! Gott Nytt År sötnos! :D<3

planer för kvällen som är kvar?<3



kramar!<3

Gott nytt år! Här är det redan 2012 :)

gott nytt år!

sv. hoppas iaf din blev, min har dlutat i kaos..

fin bild!

sv: jag är inte hemma just nu så jag kan kolla på kameran men jag tror det..

Gott nytt år! Vad har du för planer för dagen?

Fin blogg :)

Gott nytt år!

Veckans blogg har nu avslutas, kika in o se om det vart du! :) http://miraaholgersson.blogg.se/2012/january/vinnaren-v52.html#comment

Gott nytt år till dig med!!



PS! Vilken mysig frostig bild!

fin bild :D

Gott nytt år, hoppas ditt 2012 blir som du önskar! <3

sv: hihi kej, jo bara bra, kram

GOTT NYTT ÅR! :D

Allt bra? :)

Tack! :D Kram

Hoppas du hade en riktigt bra nyårsafton!!

mysig bild!

Vacker bild!

sv: allt bra idag? :D

Hoppas du fick en riktigt bra nyår!

sv; haha ne! :D¨

Hoppas att du fick en toppen nyårsafton!

Sv' Tack så mycket själv :)

fin bild!

gott nytt år gumman

okej, jag festade på nyårs:)

absolut:)

Så mysigt :) Gott nytt år ! :)

jo då det var de allt :)

har du fått en bra start på året? kram :)

Vacker bild!



Hoppas din nyårsafton blev bra, det blev min!

Vi har kommit hem från våran hotellweekend i Karlstad så nu ska jag redigera bilder och sen packa upp väskorna.



Hur har du spenderat årets första dag?

Kram

VINNAREN AV VECKANS BLOGG ÄR UPPE + EN NY OMGÅNG! Om du inte vann denna gång så kan du ju vara med en gång till. Kom ihåg att om du gillar min blogg på facebook och om du följer den på bloglovin eller blogkeen så har du en mycket större chans att vinna! Lycka till, Kram. (Direkt länk till inlägget: http://alexandrasteel.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment)



P.S Jag ser att du har en facebook sida för din blogg, ska vi gilla varandras? Kram

Du är super på att fota! Allt bra annars? Kram/ Cornelia :D

Gott nytt år :) Allt bra med dig? :)

GOTT NYTT ÅR!

ha ett toppen år nu! :)

gott nytt år och hoppas du får ett riktigt fint 2012! :)

God fortsättning! :)

Hoppas du hade ett grymt nyår! <3

sv: härligt, jadå :D

sv; jag var hos min pojkväns pappa och styvmamma och åt middag :)

hoppas i alla fall att du hade det bra igår! :D

Hur har det nya året startat för dig sötnos? :)

Vilken fin bild!

jättefin bild :):)

Tack så mycket; Hoppas att du har haft en trevlig helg. Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback