Helt nytt för iår, får se vad som bjuds!



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag ska snart gå ner och börja äta julmaten som bjuds här hemma hos pappar och runt tre åker vi till min syster och firar jul med mamma. Det blir inte som förra året eller året innan det, det här är nytt för mig i år och då får vi ses vad dagen bjuds på. En tadition som vi ännu har kvar är att pappa har vart uppe tidigt i morse och lämnat en tidning på våran säng. Vi får alltid en tidning på sängen har fått det ända sen jag kan minnas, alla får olika tidningar. Alltd mysigt att ligga i sängen och läsa tidningen.

Jag känner att det kommer bli en rätt jobbig dag eftersom jag somnade vi halv fem imorse för jag satt och pratade med min bror och spelade på mobilen. Jag hör av mig senare på kvällen när jag har avslutat julafton, alla julklappar öppnar i nog senare ikväll som alltid. Jag kan berätta mer ikväll/imorgon när jag har firat julafton, för just nu vet jag inte alls hur julen blir iår.

God Jul mina underbara läsare och besökare ♥
Missa inte dagens lucka, ni vinner något fint!

Kommentarer

man tackar! desamma till dig! :)

God jul! Hoppas du får en super dag:)

GOD JUL!!

hoppas allt är bra?

och att du får en super bra julafton :)

GOD JUL PÅ DIG MED SÖTAN! :D

Jättefin bild!

God jul på dig:)

Hoppas du får en fin dag!

spännande med en lucka :)

God jul!

God Jul!

Jag hoppas du får en underbar dag med mycket paket och härlig mat tillsammans med din familj eller vänner! :)



Kram Tilda *

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

jo det är bra :D hur är det sj?



GOD JUL önskar ANGELiCA BARWiCH :) kraaaam!

Hej! Ville bara kika in och önska dig en riktigt God jul! :)

sv: tack gumman!

De lät som en bra tradition med tidning i sängen. Då har man anledning att dra ut på morgonen lite :)



Sen vill jag önska dig en Riktigt GOD JUL. Hoppas att du får en sådan jul du önskat dig! :)

God jul sötnos! Jo det är helt ok med mig

god jul :)

Tack desamma sötnos ! ha en riktigt bra JUL :)

GOD JUL , Kram :)

sjukt fin bild!



sv; vad att skönt att höra, jo med mig är det jättebra!<3

Hoppas du får en jättebra julafton sötis! ♥

sv; med massa släkt i örebro :D haft det mysigt?? ^^

Hjälp? Vilka system kameror är bra och billig? :)

http://cananzanyar.blogg.se/2011/december/hjalp-vilka-system-kameror-ar-bra-och-billig.html#comment



KOMMENTERA PÅ BLOGGEN!

BEHÖVER HJÄLP ;D



Godjul! ;)

God jul! :)

kikade bara in för att önska dig en god jul!

kram / lelleees.blogg.se

God Jul! =)

God jul! :D

Önskar Apriltjejerna! :)

Tack!:D<3

SV: Hoppas att du haft en riktigt bra dag <3

God jul, hoppas du haft en bra julafton ;)

God Jul!<3

Vilken fin bild!

Jag hoppas att du har haft en toppen jul!? :D

God jul :D

Har du fått något kul idag? kram

Fin blogg du har! :)

Kika in i våran fotoblogg & komentera gärna!

sv: härligt, jora de e najs :D

du har ingen eller funderat på att ha en kategori om din kamera o lite hjälp o så .. har fått samma kamera som dig idag och jag kan inte allt om den så de hade varit en stor hjälp

tack & god jul! :D

Sv' Tack själv :) Hoppas du har haft en bra dag!

Sv; Yes! :)



Har du haft en bra jul?

kram

aaa

GOOD JUUL PÅ DIG!!

god jul, hoppas du haft en toppen dag/kväll !:D

Hoppas det blir bra iaf då!

Själv har man avklarat första juldagen hehe, god jul!

god jul fina du!

Hoppas du hade en underbar julafton och att du får en god fortsättning! :) kram

sv; tack! :) hade du en bra jul?

sv: :D hihi, härligt:D

Hoppas att du endå har haft en trevlig dag, trots att inte ha sovit så mycket under natten innan! :/



GOD JUL!

hejsan, tittar in för att önska dig en God Jul! Hoppas du haft en bra julafton! :D

Godmorgon, allt bra med dig idag? :)

fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback