I get along is no longer


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu sitter jag hemma hos min bror och vi ska snart börja laga tacos, jag tänkte bara berätta lite snabbt om min dag. Det började med att jag vaknade runt tolv och då blev det att fixa sig och ut och fota med Emma och Johannes, det kommer bilder senare. När vi hade fotat lite var vi och åt mat, här är tre bilder på min mat som jag fick. Vi har även vart i affären och handlat lite och ikväll blir det att ta det lungt. Snart är det jul, bara några dagar kvar. Taggade?

Fick många frågor av våran snö, det är inte jättemycket i Visby men det syns iaf. Något som jag är rätt paff för är att det är inte super kallt som jag hade tänkt nu när snön kommer och ändå ligger snön kvar.

Vad har ni för er ikväll & vad har ni gjort idag?

Kommentarer

SV: mm :)

jag har precis ätit nybakade scones! :) hihi Hoppas att du har en bra kväll. Kramis

följa varandra via blog lovin? :D

hihi ja :D

Du kan verkligen få mat att se bra ut på bild! Alla dina bilder är jätte fina :) ♥

yes! :)

åh, nu blev jag hungrig.. :P

gott =)

SV: Okej :)

Nä inte här heller :P



Ska du göra ikväll då? :)

sv: Tack så mycket, roligt att höra :)

SV: Okej, skönt att bara vara hemma kan jag tycka ibland ;)



Ja samma här :)

Kolla gärna in min nya blogg, kramis! :)

Kolla gärna in min nya blogg, kramis! :)

gott!

har ätit nu i alla fall..xD hahaha.. :P

Älskar din blogg! Har läst den jätte länge :)

SV: Hihi, taack! :D

Vad görs? :)

sv´ja :)

har du redan fått jullov? :)



SV: :)

SV: Jag gör typ inte heller någonting ;)

Vad händer imorgon då? :D

kommentera vad du tycker om min fiskbensfläta? <3

SV: Får jullov imorgon :)

ha en bra kväll söt! jag ska börja packa för att åka till päronen på fredag. ;-)

SV: Hehe! :)

SV: :)

God mat!

Tack :D

SV: Ja , såg väldigt gott ut :)

Allting bra? :)

SV: Hihi, okej :D

Jag vet inte heller vad jag ska göra imorgon...får helt enkelt vänta och se ;)

sv: härligt, jadå :D

sv: haft en bra dag hittills då? :P

SV: Toppen toppen!

Och tack ska du ha! :)

Det är super nu när jag har lov och allt! Gör du?

Gott! :)

SV: Det var så lite så! :D

mm, ser gott ut ;))

sjukt fin blogg! :D

Jag kommer fira julafton i sthlm hos min moster och hennes man tillsammans med mamma, brorsan och morfar. Sen på juldagen blir det att fira med pappa och farmor och sen fest och utgång med vänner på kvällen :)

Sv; japp :)

Vad önskar du dig då?

Möms!!

Svar: Åh tack! :D

Åhh vad gott! :D



hehe okej :) samma här ^^

Sv; Ja det blir nog härligt! :D

svar: ja! :)

Sv; lite allt möjligt, finns ett inlägg längre ner om det ;)

Så jädrans gott det ser ut, något man får fråga mamma om hon kan göra... och grönsakerna, mums!



har gjort ett videoklipp om hur u gör ett eget läppbalsam. så kolla gärna in det! :D

SV: aa :)

låter som en bra dag! jag hade julavslutning vilekt var kul eftersom jag fick betyg! :D

ha en trevlig kväll! :)

Mmmmm va gott!

Åh vad gott det såg :D

adå, det är bra, sj? :)

Sv; Okii ^^ Nao nt mkt skriver lite på bloggen och skypar ;) vad ska du göra i morn då ;D

Kram

Hur har din dag varit? :D

Allt bra med dig idag? :)

Kram!

Ha en trevlig kväll

Ser gott ut!

Jag är taggad för Jul ja:)

sv: tack så hemskt mycket!

Fy satan va gott de serut!

Tjänar du pengar på din blogg?

Om inte, VADFAN VARFÖR?!

Jag har tjänat gött med cash bara på några dagar!

Kika in här för att veta mera! http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tjana-snabba-cash.html#comment

ååh va gott:D

åh va gott det ser ut :)

åh fy sjutton vad gott det där såg ut :O! :D

ÅÅÅH gud vad gott det ser ut! :D blev genast sugen på att ställa mig och laga en brakmiddag :D

mums vad gott de såg ut:)

åhh de där såg gott ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback