I hate when you say it

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Modell: Anders min lärares, tre söta barn.

 

Idag är det den 7 December och för mig är det en hemma dag som gäller, jag ska nog se till att plugga lite. Och kanske ta tag och börja plugga lite körtkort också, så jag inte glömmer bort det helt. Annars vet jag inte vad som händer, kanske ska gå ut och gå eller något nu när det är fint väder. Det blir nog en rätt lugn dag för mig och det behöver jag också, riktigt skönt. Bjuder på en bild från igår, kommer fler senare under dagen eller morgon dagen har en hel del bilder att bjuda på.

 

Jag kan berätta för er att jag har knappt fyra dagar kvar i skolan, eftersom jag och några andra i min klass gjorde ett arbete under sommaren får vi sluta en vecka innan alla andra här på ön. Det betyder att jag får lov på tisdag, det är så grymt skönt. Men min tid kommer gå åt att vara med min pojkvän mest eftersom han åker till Göteborg över julen. Han åker den 20 om jag inte har helt fel och kommer hem lagom till nyår, inte för att han är borta så mycket. Men det blir ändå en hel del mys med honom innan han åker. Sen får jag helt enkelt se vad jag gör på mitt lov, kanske går i skolan lite ändå?

 

När får ni slutar ni skolan, jobbet eller har ni redna slutat och fått jullov?


Kommentarer

Vi får jullov den 21! :(



Svar: Nej, jag kan inte se luckan... :(

Sidan har laddat klart..

sorry för segt svar!! :)

allt bra?

sv: :D

vad gör du?=)

tack! :)

söta :D

Haha grymma frisyrer :D

Söta killar!

Jag ska städa och sen sätta mig och göra lite julklappar :)



Vad gör du?

Kram

sv: jo, det är bra :)

kram

så söta:)

- vad söt bild:)

god dag :)

allt bra idag? :)

åh vilken fin bild :)

åhh vaad söta :D

svar: är hemma från utbildningkontrollen nu ^^

jättesötbild.



SV:tack.



puss

Hejsan snygging!

länge sen!

Det har varit mycket för mig just nu att jag inte har kunnat blogga. har inte mått tillräckligt bra för det. men nu är jag tillbaka! Eller har varit de senaste dagarna i alla fall. :)

Hoppas att det är bra med dig?

xx Cajsa

vad gör du just nu?:D kramis

Svar: Hehe tack! Har du för dig då?



Kram Christin

jag får lov den 21 dec :)



SV; jag vet inte direkt varför.. Men asså alla som går i min klass har gått med mig när jag gick i tvåan osv. & då så var jag rätt så tjock & massa. Men asså dom håller på & säger massa saker och knuffas..

ja :)

Nu är jag inne. :-P var tvungen att gå och hämta lillan på dagis och så. :-P

- ja verkligen =)

Gud vilken fin bild!

- härligt, jorå helt okej :)

härligt sötnos! supersöt bild btw! :O

Läget? :)

åh, jag vill fota igen...saknar att stå med kameran i en studio

Sött kort :D



SV: :)

- ja jag vet ett lösenordsskydd ? men jag vet ej hur man får bort det, :/ vet du ?

Allt är toppen själv?

- Hon har fixat med min blogg förut och hon har ju haft något med sitt namn med där då, men det borde man väll kunna ta bort i kodmallarna någonstans?



skönt att höra :)

SV: Har du några bra tips på film/böcker ? :P Eller något bra tips på vad jag kan köpa till min syster i julklapp? :)

Dagens länkar är nu uppe och en ny tävling är redan igång! Vann du? Anmäl dig igen! Vann du inte, vad väntar du på? =)

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/dagens-lankar-ny-tavling-6.html#comment

För större vinst chans sänd fler kommentarer, kram!

- Hittade det nu har tagit bort det, kommer rutan upp för dig nu så jag vet ? :)

Okej, jo bra tror jag :P Gör du?

- vad bra :D

ja verkligen! :O

- hehe, har du annars gjort idag? :)

Okej, kollar bloggar ;D

Ja! :D

slutat o fått jullov nu? är de inte lite överdrivet tidigt? haha =) jag slutar den 22:A

så söta killar, blir glad av bilden :D

allt bra?

sv: åh tack så mycket :D

allt bra med dig idag?

sv; ska på spinningpass, dödsjobbigt haha :)

- så söta!

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

:D!

Älskar att snön har kommit =) har ni fått snö?

SV: hoppas jag med :(((



puss

- javisst :)

Nu är dagens bloggar lottade och vinnarna finns uppe på min blogg kika in här http://photosbywilman.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-2.html#comment och kolla om du vann och anmäl dig igen! :)

Så fin bild!

mm! :)

hihi :D vad görs? kram

vad söta! :) att bra? kram

trött idag :)?

Händer? :)

Var med och tävla om ett par Dr Martens skor i min blogg om du känner för det :)

sv: okej jag ser på tv :)

vad händer ikväll då?:D kram

sv: haha jag kollade i morse ;)

Oj så söta:)

vad pluggar du då?

hahah ja somna dirr efter skolan sen vart det iväg igen :/

Okej, jag ska ut till kaninen ;D

det är väl sådär, förkylning! :(

inget bestämt än :D kram

hej, allt bra? :)

sv; Jag har inte fått något mejl från beccadesign, skrev jag rätt adress till dig? :)



(den är med i kommentaren.)

Hihi så himla söt bild:)

sv: Åh tack! Men kan inte säga annat än detsamma :D

sv: :)

vad gör du?

Jo det är helt okej!

haft en bra dag?

Så grymt fin bild, duktig du e! :D



Sv: Va bra, ja bara fint :D

sv; okej, va bra =D

sv: nice ! det är super !:D

har det kommit nån snö hos dig än ? :)

å va söta! :D

sv: nej okej.

gillar du mörker? det är ju mörkt nästan hela dagarna nu :(

åh vad glad jag blir! :) du med!!! :D

vad bra :D kram

hej! Allt bra med dig ?=)

sv; Allt bra med dig då? :)

sv: jaha okej ;)

det var ju synd !:)

sv: ingen fara :)

sv: Vara med kompisar & plugga också om jag hinner:) planer för helgen ? :)

sv: aa :)

jag lyssnar på musik :)

kram

händer i helgen? :D kram

sv: samma här :)<3

göra ikv?

härligt, jo med mig är det på topp:D

sv: Blir nog att träffa mina tjejor och grabbar :D

sv: hehe okej :p gillar du spökvandringar och liknande?

Jo, det är helt okej! :)

sv: okej, så bra det är bra här med :D

ska strax byta header :D det vart nummer två!

fin header



tycker du om musik? kika gärna i min blogg - där kan du följa min kamp i musikvärlden, läsa om min story och höra låtar jag lägger upp och ge feed back. Det är trots allt er läsare jag lyssnar på först. välkommen x

fan vad skönt att få lov tidigare än alla andra :) Jag är timanställd så jag får inget lov utan jag jobbar när alla andra vill vara lediga.

vad gör du då? :)

http://vadfanfan.blogg.se/2011/september/utkast-sept-24-2011.html



Läs mitt inlägg om hur du blir känd i Sverige, GLÖM INTE ATT FÖLJA MIG PÅ BLOGLOVIN!

Ett tal mellan 1-500... Vilket tänker vi på?



Gissa och ta chansen att vinna en länkning!

sv: baka lussebullar ;)

sv: baka lussebullar ;)

har han? :o

Ja! :)

Första snön är det bästa fast det är tråkigt när den smälter bort :P

sv: okej. jag tkr det är kul att bli rädd sådär :p lixom först skriker man o typ dör o sen garvar man (a)

yes box!:D kram

har du några planer inför helgen? :)

sv: ja :)

fin bild :)

händer imon? :D

vi slutar den 22:a :(

ojdå ;o

åh så söta! fin bild :)

sv; tack, detsamma!

tack :)

sv: aah :/

vad gör dudå?:D

Inget jullov för mig inte! :P Eller 24-25 är jag ledig men resten är jobb och åter jobb!



Vi får skicka lite mat till varandra! haha

vad gör du :) ?

trevligt! jag vet inte faktsikt :D

har du börjat att köpa julklappar ännu då? :)

hehe söta grabbar =) allt bra ???

sv: skola&dans :)

samma här haha :)

Tack så mkt! :)

funderar på att se film:)

okej ska handla julklapppar :D kram

sv: ja :)

oj somna visst! ^^

allt bra?

Jättesöt bild:) och seriöst, dina bilder skulle passa på en proffsig hemsida eller i någon proffsig magasin.

nja, otroligt hängig.. :(

sv: Tack så mycket :D!

Allt bra med dig?

tack söt!

jo det är bara bra =)

Hoppas du får en helhärlig onsdagskväll! =)

sv: yes :)

Kan du hjälpa mig med en sak? :) Kan du säga vilken av designerna jag ska ha? Hjälp genom att kommentera senaste inlägget :)



direktlänk: http://macrofotoo.blogg.se/2011/december/this-or-that-kan-inte-bestamma-mig.html



KRAM!

vafan! så han har ljugit? :o

sv: med den första,menar du den nya eller den gamla med grå bakgrund? =)

inte jag heller men förstår ungefär vad han säger. Men jag tror att han gjorde den videon eller typ någon sa åt honom att han ska göra den, nån tv grej eller något, för att han ska hindra andra till att säga taskiga saker, att man ska tänka på vad man säger till folk för att dem kan ta illa upp. Sen ville han väl visa att han inte var en av dom som gjorde det för att han inte ville vara känd för att han var mobbad eller något? det tror jag iaf :)

Allt bra med dig sötan ? :D

Kram

sv: tack så mycket! :D vad händer?

Jätte söta bild :)

göres?

ja det tycker jag också! usch, idiotiskt av honom!

Är det fotat i studio? :)

Gokvälll, allt bra? =) kramis

samma..har inte så mycket att göra just nu. :P

hehe! :)

Åhh! :) skulle också vilja ha tillgång till studio! :D

vilka söta killar :D

nej om man skulle ta och se på tv ett tag

Ahaa okej då förstår jag :) kul ändå ju! :D

Hej hur är det idag ? :)

sv' vad tycker du då? :)

får se om det kommer mer simpsons eller så man kan se.. ^^

Vad gör dudå? :)

jadå:D kram

Okej :) vilken?

Nej inte mycket :P

det blev familyguy men det funkar det med

sv: Jorå!

Lite trött men annars bra :)!

Göra något speciellt resten av veckan?

sv: vilken jätte fin bild :D!

Åhh var den bra? :D

sv: Okej :D!

Skriva manus och sova ut :D haha känns som jag inte sovit på aslänge!

- okej :)

mina kusiner kommer så jag ska umgås med dom :)

skönt att få lov tidigare, jag tror att vi får lov den 22:a :)

jo det är bra :) vad händer i helgen då ? :)

sv: har du kommit långt me körkortet?



sv: Ja sova är underskattat ;)

Då måste jag se den :) finns den i bra kvalla nu? ;D

Okaj :)

Vad gör du nu då? ;D

Okej :) mysigt!

Ingenting vad jag vet hehe

Hehe jau :) gjort idag?

Aw jobbigt. Går det bra ?:)

Tur det iallafall :) vad för plugg har du?

Ahaaa!! Ojsan, vad spännande :D hur länge har du hållt på?

Aha okej :) vad kul! Har du börjat köra också?

Jag får jullov den 20:e. Skulle också vilja sluta en vecka tidigare!

sv: Ja, det var supermysigt :)

fin bild!

Älskar fan dina foton, hur fina som helst! (y)

Älskar din blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback