I hope for the best now

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Den 23 December och imorgon är det julafton för många men kanske en varnlig dag för någon också. För mig är det julafton, jag känner mig inte speciellt taggad. Vi hade inte mycket snö, men det lilla vi hade räckte men nu är det bara vatten istället, härligt!

Idag blir det julhandel med Johannes och Fanny (mina syskon) vi ska handla alla julklappar eftersom vi inte har haft tid annars. Fanny har gått i skolan & Johannes har jobbat, så det kan vara svårt att passa in tider. Senare ikväll får jag och min syster se film eller något och vänta tills Johannes slutar att jobba. Vid tolv inatt, då åker vi mot landet och sover.

Vad har ni för planer för dagen innan julafton?

Kommentarer

har inte så mycket.. bara vara hemma och vila:)

fin blogg ! :D

hur mår du idag då? :)

Vinnaren av veckans blogg är uppe! Om det inte var du som vann så är det en ny omgång som pågår nu, lycka till!



Vinnarens blogg blir länkad i min meny i en hel vecka!

Ha det så bra kram

P.S super snygg bild!

Kikar förbi och önskar dig en riktigt god jul med nära och kära. Allt bra med dig annars? Kramkram (:

sv; det är ju det! Ser du fram emot imorgon? :)

Vilken fin bild :D

Vi ska baka julgodis, rimma på paketen och städa (eftersom vi har julen hemma i år ;))

ah så tråkigt att den lilla snön vi hade försvann ! Ingen julkänsla överhuvudtaget !

sv; mysigt :D jag ska bara vara hemma med familjen och släkten :)

i morgon är det julafton :D

Vi har också ingen snö här borta :( blir inte alls samma känsla!

sv, varsågod ;)

Okej, svarar på kommentarer ;D

Vilken fin bild! :)



Idag hade jag tänkt att ta det lugnt, jag vaknade vid 2 så halva dagen har redan försvunnit..haha!

-japp :).

sv; Städat, hehe! :)

sv: Jodå, själv? :)

Har bara planer att ta det lungt och baka knäck :D

Jajamen :) Hoppas du får en bra julafton imorgon :D

sv; Yes, äntligen är det gjort! ;)

Du det är bra :)

tack detsamma ! :)



Måste köpa ett nytt objektiv, blir galen på att inte få till skärpa & fokusen.

sv: Jodå det är bara bra, allt rullar på! <3

sv: Vad roligt! Jag mår också bra.. :) Vad händer idag då? :)

SV: Okej! jag har bara tagit de lugnt ;)

Svar: va göru? :)

allt bra med dig såhär i juletid? :)

sv: Absolut hehe, vad gör du sötnos? :)

SV: :D Vad har du för planer inför nyår?

fin bild. :)

Jag har bara standard objektivet som man fick med när man köpte kameran. Vill ha ett lite mer avancerat objektiv, , men det är så dyrt !

Yes :D

tack för frågan!

snygg bild btw:)!

sv: Jag ska också göra det tror jag :)

Snygg blogg !

Länkbyte ? =)

SV: Ska nog fira med familjen o så <3

jag ska fira hos min mormor med hennes syster& min familj & morfar! (a) hur ska du göra? :)

sv: okej:/ Jo det är jag men har inte så mycket julkänsla faktiskt :( Händer ivkäll då?

Sv: jaaa :( vad har du för planer inför julafton imorgon då? :)

Svar: är på väg hem från morsan :)

sv: okej, det är bra med mig :)

God jul min kära vän! :)

Hur ska du fira jul då+?

kram

mysig bild!

önskar dig en trevlig jul :)

Ha en trevlig kväll och god jul! :)

god jul hoppas den blir fin för dig?























Follow my on Bloglovin







Trackback